Gå til innhold

Jenter som har pulevenner er ikke kjærestematerial


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er jenter som ikke har noen problemer med å skille sex fra følelser og de har heller ingen selvrespekt eller respekt for andre. Sex med andre mennesker er redusert til masturbasjon. Det er direkte ekkelt.

Nei, gi meg heller da jenter som har ons hvis de er kåt og møter en fyr de liker. De er mer genuine som mennesker og ikke så emosjonelt avstumpede som jenter med pulevenner.



Anonymous poster hash: a355e...c65
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet! Skjønner ikke hvorfor men det er bare noe veldig avtennende med jenter som har pulevenner, tenker ikke det samme om jenter som har ons.



Anonymous poster hash: b4868...e97
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan flere ons være bedre enn èn fast? Er det bedre å pule rundt på random fremmede enn å ha én god kamerat? :vetikke:

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt å få det oppklart! fint at smaken er som baken, delt i to :P

jeg syns det er greit å ha en pulevenn, fordi vi er trygge på hverandre, vi har ikke kjønssykdommer fordi han og jeg tester oss hvis vi skulle hatt ubeskyttet sex med noen andre. vi har null drama, er verdens beste venner og kommer nok aldri til å bli noe mer heller. heller det enn å møte på folk etter en misslykka ONS :P



Anonymous poster hash: aa868...74d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jenter som ikke har noen problemer med å skille sex fra følelser og de har heller ingen selvrespekt eller respekt for andre. Sex med andre mennesker er redusert til masturbasjon. Det er direkte ekkelt.

Nei, gi meg heller da jenter som har ons hvis de er kåt og møter en fyr de liker. De er mer genuine som mennesker og ikke så emosjonelt avstumpede som jenter med pulevenner.

Anonymous poster hash: a355e...c65

Jeg er ikke enig i konklusjonen, jeg er ikke enig med ett eneste av premissene. Så la oss dele dem mellom oss, : du tar ONS-damene , så tar jeg FWB-damene :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

okeeeeei... alle under en kam. Hurra for uopplystheten. Nei, men seriøst - jeg har ei venninne som har en pulevenn, og denne jenta er helt fantastisk og har et romantisk syn på livet, er tillitsfull og smart. Selv om de bare er pulevenner, så har de blitt eksklusive og det virker som om de snart er kjærester.

Men ikke vet jeg, hun har sikkert ingen respekt for andre, slik du sier.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan flere ons være bedre enn èn fast? Er det bedre å pule rundt på random fremmede enn å ha én god kamerat? :vetikke:

Fordi ved et ons møter man en av det annet kjønn man liker godt og vil ha noe mer med. Kanskje blir det dating, kanskje blir det et forhold og kanskje blir det kun den ene natten. Man vet ikke. Med en pulevenn reduserer man sex til masturbasjon; sex blir mekanisk med en man synes er grei nok, men ikke god nok for noe mer. Det er et egoistisk og mekanisk syn på sex og andre mennesker.

Min erfaring er også at de jentene som har hatt faste pulevenner, har vært emosjonelt "harde" og innom mange forhold. De sliter med å knytte seg til andre mennesker via sex.

Anonymous poster hash: a355e...c65

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi ved et ons møter man en av det annet kjønn man liker godt og vil ha noe mer med. Kanskje blir det dating, kanskje blir det et forhold og kanskje blir det kun den ene natten. Man vet ikke. Med en pulevenn reduserer man sex til masturbasjon; sex blir mekanisk med en man synes er grei nok, men ikke god nok for noe mer. Det er et egoistisk og mekanisk syn på sex og andre mennesker. Min erfaring er også at de jentene som har hatt faste pulevenner, har vært emosjonelt "harde" og innom mange forhold. De sliter med å knytte seg til andre mennesker via sex. Anonymous poster hash: a355e...c65

Signerer den

Anonymous poster hash: 7e3cc...f96

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi ved et ons møter man en av det annet kjønn man liker godt og vil ha noe mer med. Kanskje blir det dating, kanskje blir det et forhold og kanskje blir det kun den ene natten. Man vet ikke. Med en pulevenn reduserer man sex til masturbasjon; sex blir mekanisk med en man synes er grei nok, men ikke god nok for noe mer. Det er et egoistisk og mekanisk syn på sex og andre mennesker.

Min erfaring er også at de jentene som har hatt faste pulevenner, har vært emosjonelt "harde" og innom mange forhold. De sliter med å knytte seg til andre mennesker via sex.

Anonymous poster hash: a355e...c65

ikke enig.

jeg har ALDRI opplevd å ha mer en det ene møtet med en ons :P MEN derimot opplevde jeg å bli sammen med en pulekompis en gang i tiden. nå er det noen år siden, men vi var sammen lenge fordi vi var trygge på hverandre.

å hvem kan si at jenter som har pulekompis er følelseskalde? er det noen som har sagt at jenter alltid blir håpløst forelsket i en de har sex med? da må jeg være feil skrudd sammen :P minn nåværende pulekompis å jeg kommer aldri i livet til å bli sammen, men vi har en helt fantastisk kjemi i senga :P

Anonymous poster hash: aa868...74d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

okeeeeei... alle under en kam. Hurra for uopplystheten. Nei, men seriøst - jeg har ei venninne som har en pulevenn, og denne jenta er helt fantastisk og har et romantisk syn på livet, er tillitsfull og smart. Selv om de bare er pulevenner, så har de blitt eksklusive og det virker som om de snart er kjærester.

Men ikke vet jeg, hun har sikkert ingen respekt for andre, slik du sier.

TS

Da er de strengt tatt ikke "pulevenner". Pulevenner er to stk som er venner, men som samtidig har avklart at de aldri vil bli noe mer, som også har regelmessig sex når de er kåte. Det er en kald og mekanisk tilnærming til sex.

Anonymous poster hash: a355e...c65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da må jeg være feil skrudd sammen :P minn nåværende pulekompis å jeg kommer aldri i livet til å bli sammen, men vi har en helt fantastisk kjemi i senga :P

Anonymous poster hash: aa868...74d

Så du bruker han for sex. Et menneske som ikke er godt nok til å være sammen med deg, men som kan stikke penis inn i deg av og til så du får pult litt. Classy dame...

Anonymous poster hash: a355e...c65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi ved et ons møter man en av det annet kjønn man liker godt og vil ha noe mer med. Kanskje blir det dating, kanskje blir det et forhold og kanskje blir det kun den ene natten.

Anonymous poster hash: a355e...c65

"Risikoen" for forhold blir større jo flere ganger man treffes. Og jeg tror jenter som håper på forhold med hver eneste ONS ender opp som mer avstumpa enn de som har et avklart forhold til en FF.

Men vi er jo alle ulike, så du setter selvsagt premissene for hva slags kjæreste du vil.

Anonymous poster hash: fdbca...5a9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Risikoen" for forhold blir større jo flere ganger man treffes. Og jeg tror jenter som håper på forhold med hver eneste ONS ender opp som mer avstumpa enn de som har et avklart forhold til en FF.

Men vi er jo alle ulike, så du setter selvsagt premissene for hva slags kjæreste du vil.

Anonymous poster hash: fdbca...5a9

Kanskje hvis de håper hvert ons skal ende med et forhold, men hvem gjør det? De fleste jenter som har ons liker sannsynligvis fyren de har ons med, men kjenner han kanskje ikke så godt. De blir kanskje bedre kjent etterhvert eller kanskje ikke. Poenget er det er en viss sannsynlighet der for at noe mer kan skje. Dette er åpne og interessante kvinner. Når man har en pulekompis er noe mer allerede forkastet; man bruker en person kun for sex.

Anonymous poster hash: a355e...c65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du bruker han for sex. Et menneske som ikke er godt nok til å være sammen med deg, men som kan stikke penis inn i deg av og til så du får pult litt. Classy dame...

Anonymous poster hash: a355e...c65

dette er noe vi har diskutert så vi bruker vel kanskje hverandre. men vi har også en avtale om at hvis noen av oss skulle få følelser for den andre så må vi si ifra sånn at vi kan snakke om det :)

Anonymous poster hash: aa868...74d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer med pulevenner er helst avstumpet følelsesmessig eller så har de ekstremt dårlig selvfølelse.



Anonymous poster hash: 2ce5d...42d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje hvis de håper hvert ons skal ende med et forhold, men hvem gjør det? De fleste jenter som har ons liker sannsynligvis fyren de har ons med, men kjenner han kanskje ikke så godt. De blir kanskje bedre kjent etterhvert eller kanskje ikke. Poenget er det er en viss sannsynlighet der for at noe mer kan skje. Dette er åpne og interessante kvinner. Når man har en pulekompis er noe mer allerede forkastet; man bruker en person kun for sex.

Anonymous poster hash: a355e...c65

Hvis jeg skulle knulle en fremmed fyr jeg møter på byen er intensjonen min at jeg vil knulle i kveld, ingenting mer, bruk og kast.

En pulevenn er en fyr jeg treffer flere ganger, og har vennefølelser og dynamikk med.

Anonymous poster hash: fdbca...5a9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer med pulevenner er helst avstumpet følelsesmessig eller så har de ekstremt dårlig selvfølelse.

Anonymous poster hash: 2ce5d...42d

gjelder det samme menn da eller?

Anonymous poster hash: aa868...74d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer med pulevenner er helst avstumpet følelsesmessig eller så har de ekstremt dårlig selvfølelse.

Anonymous poster hash: 2ce5d...42d

Det var da svært så dømmende?

Har du blitt degradert til FWB av en crush?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...