Gå til innhold

Jenter som har pulevenner er ikke kjærestematerial


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest co_sette

Hva sier det, sånn egentlig?

Som jeg sa her.. Å dumpe jenter for at de har ligget med andre! Det er å være følelsesmessigavstumpa, og lite forståelsesfull, for å si det mildt

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Det ser nok jeg for meg, ja. Har alltid hatt et mannsdominert miljø rundt meg og har hørt/opplevd mye rart.

Veldig mange menn prater med andre menn om sex.

Det kan jeg forstå, men å navngi kvinner de har hatt sex med, er det vanlig blant voksne? Det ser jeg på som tenåringsoppførsel for å tøffe seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg forstå, men å navngi kvinner de har hatt sex med, er det vanlig blant voksne? Det ser jeg på som tenåringsoppførsel for å tøffe seg.

Tja, nå kan ikke jeg snakke for alle. Men i mitt miljø, så er det det.

Blir ikke ropt ut i sentrum, men gutta vet hvem de andre gutta har ligget med (gjerne detaljer også). Dessuten er det jo en del man kan tenke seg til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte slå opp med opptil flere damer før jeg endelig fant min elskede, fordi tidligere kjærester hadde hatt ONS og pulevenner. Jeg vet at det er feil å tenke slik, men jeg orker bare ikke tanken på å være sammen med ei jente som har hatt ONS/pulevenner. Logisk sett er det ikke noe galt med det, og jeg synes det er helt OK at damer har et aktivt sexliv, men av en eller annen grunn så vemmes jeg ved tanken på å skulle elske & ære ei jente med en slik fortid. Det ødela flere forhold for meg. Tror det er medfødt? Føltes som et instinkt nesten.

Anonymous poster hash: 8cdf1...754

Har det på samme måte og er dame. Vet det ikke er stuerent... men håper å møte en fyr med samme syn på dette som meg.

Det er ikke mulighetene det skorter på, men alt med ONS og pulevenn-greier bare føles så feil. Det er ikke slik vi er skapt til å leve, tror jeg da. (Nei, er ikke kristen eller muslim)

Anonymous poster hash: 45dee...b8c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er normalt at man knytter seg emosjonelt med et annet menneske når man har sex

Anonymous poster hash: a355e...c65

JAAAA! ENIG! Er du singel? SKal vi møtes?

Anonymous poster hash: 45dee...b8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som for meg ikke er kjærestemateriale er mannfolk med den formen for dømmende kvasipsykologi som ts repesenterer. Alltid imponerende når noen mannfolk tror de kjenner kvinners følelsesliv som noe helt forskjellig fra menns. Enda bedre når de tror de har noen som helst rett til å "styre" eller definere vårt seksualliv. Dere kan fint ha deres mening og valg av kjærester, men ikke vent at den virkelige verden skal stemme overens.

Kunne jeg hatt en slik venn? Vet ikke, har ikke prøvd. Og skulle jeg forsøkt, så har ikke andre mannfolk et ord med i saken. Og folk som ikke klarer å takle at parteren har hatt et sexliv før dem får se til å vokse opp. Noen ganger kan man komme opp i en situasjon a la den med ONS og kollegaen. Da får en være mann/kvinne nok til å innse at fortiden er fortiden. Seriøst, voksne folk!!

(Edit.)

Endret av Cordelia
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Måtte slå opp med opptil flere damer før jeg endelig fant min elskede, fordi tidligere kjærester hadde hatt ONS og pulevenner. Jeg vet at det er feil å tenke slik, men jeg orker bare ikke tanken på å være sammen med ei jente som har hatt ONS/pulevenner. Logisk sett er det ikke noe galt med det, og jeg synes det er helt OK at damer har et aktivt sexliv, men av en eller annen grunn så vemmes jeg ved tanken på å skulle elske & ære ei jente med en slik fortid. Det ødela flere forhold for meg. Tror det er medfødt? Føltes som et instinkt nesten.

Anonymous poster hash: 8cdf1...754

Hvordan var det med deg selv, da? Var du ren og ubesudlet?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som for meg ikke er kjærestemateriale er mannfolk med den formen for dømmende kvasipsykologi som ts repesenterer. Alltid imponerende når noen mannfolk tror de kjenner kvinners følelsesliv som noe helt forskjellig fra menns. Enda bedre når de tror de har noen som helst rett til å "styre" eller definere vårt seksualliv. Dere kan fint ha deres mening og valg av kjærester, men ikke vent at den virkelige verden skal stemme overens.

Kunne jeg hatt en slik venn? Vet ikke, har ikke prøvd. Og skulle jeg forsøkt, så har ikke andre mannfolk et ord med i saken. Og folk som ikke klarer å takle at parteren har hatt et sexliv før dem får se til å vokse opp. Noen ganger kan man komme opp i en situasjon a la den med ONS og kollegaen. Da får en være mann/kvinne nok til å innse at fortiden er fortiden. Seriøst, voksne folk!!

(Edit.)

Bortsett fra at jeg ikke er enig med han om at ONS er så mye bedre enn PV:

Er ikke dette bare snakk om å ha forskjellig livssyn? Jeg deler TS sitt, de fleste gjør det ikke.

Anonymous poster hash: 45dee...b8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortsett fra at jeg ikke er enig med han om at ONS er så mye bedre enn PV:

Er ikke dette bare snakk om å ha forskjellig livssyn? Jeg deler TS sitt, de fleste gjør det ikke.

Anonymous poster hash: 45dee...b8c

Tja, jeg ser det litt som forskjellig å ha et syn på ting, og å påstå at de som har det omvendte er kalde mennesker. For meg blir det dømmende, ihvertfall manglende innsikt. Men for all del, hver sin smak.

(edit.)

Endret av Cordelia
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg ser det litt som forskjellig å ha et syn på ting, og å påstå at de som har det omvendte er kalde mennesker. For meg blir det dømmende, ihvertfall manglende innsikt. Men for all del, hver sin smak.

(edit.)

De som har en elsker/elskerinne (P.V)er egentlig opptatt!Følelsesmessig.Jeg føler meg opptatt.Selv om jeg egentlig ikke er det.

De har allerede funnet en de liker så godt og har såpass mye følelser for,at de opptrer nesten som kjærester.Veldig mange forhold starter slik.Man blir kjent,man finner ut at man er like,man trives sammen og får følelser for hverandre.Det er alltid en gnist imellom to som velger å bli elskere.Og den gnisten kan fort bli til en brennende flamme.Så se aldri ned på PV forhold.Kanskje er det mer enn bare sex.

Ofte er det nok det.Og den som har en elsker/elskerinne.Er i realiteten opptatt.

Klart det må være kjedelig for andre som kanskje blir forelsket i disse med PV/elskere.

Men tenk på det.Det er alltid en grunn til at de ble elskere.

Anonymous poster hash: 420b7...b9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som har en elsker/elskerinne (P.V)er egentlig opptatt!Følelsesmessig.Jeg føler meg opptatt.Selv om jeg egentlig ikke er det.

De har allerede funnet en de liker så godt og har såpass mye følelser for,at de opptrer nesten som kjærester.Veldig mange forhold starter slik.Man blir kjent,man finner ut at man er like,man trives sammen og får følelser for hverandre.Det er alltid en gnist imellom to som velger å bli elskere.Og den gnisten kan fort bli til en brennende flamme.Så se aldri ned på PV forhold.Kanskje er det mer enn bare sex.

Ofte er det nok det.Og den som har en elsker/elskerinne.Er i realiteten opptatt.

Klart det må være kjedelig for andre som kanskje blir forelsket i disse med PV/elskere.

Men tenk på det.Det er alltid en grunn til at de ble elskere.

Anonymous poster hash: 420b7...b9a

Det er nok greit å ha klare grenser i ett slikt forhold. Faller øynene på noen andre går man hver sin vei raskt. I et nytt forhold forholder man seg jo til den nye. Klarer man ikke å forholde seg platonisk til en eks-elsker så bør man ikke være i et nytt forhold heller. Følelsesmessig opptatt kan man jo sikkert være iblant, men ikke nødvendigvis. Men man bør jo være klar og forberedt over evt. konsekvenser når man går inn i noe og. Bruker man vanlig sunn voksen fornuft er man langt.

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eric of Hlathir

Som jeg sa her.. Å dumpe jenter for at de har ligget med andre! Det er å være følelsesmessigavstumpa, og lite forståelsesfull, for å si det mildt

Det var vel ikke problemstillingen, akkurat?

Det var snakk om å unngå å innlede forhold med jenter man visste hadde pult i omgangskretsen. Synes du det også er følelsesmessig avstumpa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er jenter som ikke har noen problemer med å skille sex fra følelser og de har heller ingen selvrespekt eller respekt for andre. Sex med andre mennesker er redusert til masturbasjon. Det er direkte ekkelt.

Nei, gi meg heller da jenter som har ons hvis de er kåt og møter en fyr de liker. De er mer genuine som mennesker og ikke så emosjonelt avstumpede som jenter med pulevenner.

Anonymous poster hash: a355e...c65

Jeg regner ikke med at du har innsikt i at ditt innlegg handler om å være avstumpet og fordømmende, men forhåpentligvis har mange andre sagt det til deg i denne tråden (jeg har ikke lest svarene...).

Selv har jeg alltid vært regnet som kjærestemateriale, med en liten "kø" av menn som har ønsket et forhold. Samtidig som jeg har tatt for meg av tilbud, når det har vært aktuelt. Jeg har heldigvis ikke behøvd å bry meg om slike som TS, om de ikke har "ønsket meg" eller ei, da det har vært av mindre betydning. Av en eller annen grunn mistenker jeg det å være slike som aldri får seg en dame.... ;)

Anonymous poster hash: e1208...10d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt å få det oppklart! fint at smaken er som baken, delt i to :P

jeg syns det er greit å ha en pulevenn, fordi vi er trygge på hverandre, vi har ikke kjønssykdommer fordi han og jeg tester oss hvis vi skulle hatt ubeskyttet sex med noen andre. vi har null drama, er verdens beste venner og kommer nok aldri til å bli noe mer heller. heller det enn å møte på folk etter en misslykka ONS :P

Anonymous poster hash: aa868...74d

Hva synes din kommende kjæreste om at du puler på bestekompisen din?

Anonymous poster hash: efa95...fc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes din kommende kjæreste om at du puler på bestekompisen din?

Anonymous poster hash: efa95...fc1

Kan være den kommende kjæresten er kjempefornøyd som endelig fikk tak i henne. Kan være at hun er DET varpet som x-antall kunne tenkt seg....

Anonymous poster hash: e1208...10d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest co_sette

Det var vel ikke problemstillingen, akkurat?

Det var snakk om å unngå å innlede forhold med jenter man visste hadde pult i omgangskretsen. Synes du det også er følelsesmessig avstumpa?

Ja.. Dessuten unngå å innlede forhold/ droppe de.. Og her har det jo vært snakk om jenter som har hatt pulevenner, istedet for å ligge rundt genetelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JakeGreen

Jeg er faktisk ikke helt uenig i hovedinnlegget, men må skrive litt mer om det senere om jeg får tid og har lyst.

Men sett at jeg ikke ønsker en jente som har eller har hatt "pulevenn" (jeg hater det ordet), hvordan kan man skille ut disse jentene basert på det kriteriet alene?

Stort sett 90% av alle nye jenter jeg møter kommer ikke fra min sosiale sirkel, slik at jeg har ikke noen forutsetning for å vite noe om de annet enn hva de forteller meg selv.

Ser ikke for meg at dette er en naturlig samtale på 1. date:

Jake: Så, har du noen pulevenner for tiden eller? Hva skjer der liksom?

Jente: Ja, jeg har faktisk en fyr jeg ligger med på jevn basis. En god venn, men jeg kunne aldri sett for meg å være i et forhold med han. Uff, til det duger han ikke, men kuken hans duger. Du skjønner, jeg er avhengig av bekreftelse og å bli penetrert på en jevn basis, men om det går så langt at du begynner å penetrere meg, så legger jeg selvsagt vekk han så lenge jeg og du er sammen. Vi får se hva som skjer fremover. Skal selvsagt gi beskjed når jeg har kuttet han ut!

Jake: Eh, ok.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er uenig i trådstarter her. De er ikke kalde og følelsesløse.

Men...jeg tror et flertall av de som er "pulevenner" er løgnere og feige.

Altså, når du hører om to stk som har holdt det gåendes i årevis, de er verdens beste venner, har mye til felles og de tiltrekkes såpass at de kan ha sex sammen. For meg høres ikke dette ut som "vennesex", men heller faktorer som ligger til rette for et reelt forhold.

Enten vil de ikke innrømme at de er i et forhold, fordi de vil ta lett på det, innbille seg at de er frie og at ingen "eier" de. Eller som endel av det bare er feige og ikke tør ta steget fullt ut.

Jeg tenker at de som har mye "pulevenner" har vanskelig for å binde seg til noen. De har massevis av følelser i seg og har hjertet sitt på rett plass, men de er redde for forpliktelser og har problem med å sortere følelser.

Det er nå mitt inntrykk.



Anonymous poster hash: 7da3f...92b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan flere ons være bedre enn èn fast? Er det bedre å pule rundt på random fremmede enn å ha én god kamerat? :vetikke:

Han igjen kan ha flere pulevenner, vet du. Og kanskje noen ONS i tillegg. Så ser ikke at det er noe tryggere med verken FF eller ONS, med mindre man bruker kondom hver gang.

Anonymous poster hash: 5678c...711

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...