Gå til innhold

Jenter som har pulevenner er ikke kjærestematerial


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun har også lov til å ha preferanser. Jeg er nemlig ikke så hyklersk og dobbeltmoralsk som flertallet av hønsegården her inne. Det er greit for meg at jenter har ønsker for sine partnere på samme måte som jeg har det. Jeg ser ikke noe poeng i å ha et seriøst, monogamt forhold med henne, og hun ser ikke noe poeng i å ha det med meg. Vinn-vinn. Så kan vi være pulevenner da.

Det er det dere ikke kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Eurodice

Mange kloke ord her. Du virker oppvakt tross din unge alder! Det er bra.

Det jeg synes er rart er alle disse kvinnene med pulevenner som absolutt blir sur dersom en mann ikke vil være sammen med en dame som har pulevenner?

Dette uforståelige paradokset er verdt en filosof sin bittelitte oppmerksomhet,- for det er en rar greie, - er det ikke?

Litt av en spøkefugl, du :). Du og Jake Green er nesten jevnaldrende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det jentene her hisser seg opp over her er hvordan noen menn her velger å stemple alle jenter som har pulevenner som avstumpede. Vil påstå at over 50% av single jenter i aldersgruppen 18 - 25 år har pulevenn. Dersom dere skal finne dere kjæreste som aldri har hatt en pulevenn må dere lete lenge gutter. Trist når dere sikkert ikke drar damer fra før av, at dere skal luke ut masse fine deilige damer bare fordi de nyter sex med en fast partner uten å innlede et kjærlighetsforhold med denne personen. (forstår faktisk fortsatt ikke hva som er så galt med dette)

Anonymous poster hash: 737be...1aa

Det gale med pulevennskap er at de altfor ofte fører til at dene ene parten forelsker seg og den andre ikke, og greia ender med ulykkelig kjærlighet.

Det som er litt rart med å knytte seg opp mot person i pulevennskap er at man trenger inn og forstyrrer en etablert seksuell forbindelse.

At folk har en historie er som det er, og det er ikke negativt. Det er jo historien som har formet personen til å bli nøyaktig så fantastisk som personen er. Men at folk har en nåtid, som ikke har blitt historisk, kan jo være litt vondere å svelge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes absolutt å ha en pulevenn er bedre enn å bare ligge rundt. Mange som starter som "pulevenner" som ender opp som kjærester tilslutt!

Skjønner ikke hvordan du bare kan buse ut med å kalle det ekkelt og slikt. Absolutt mye mindre "ekkelt" enn å ha et one night stand.

Syntes det var litt usakelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...