Gå til innhold

Jenter som har pulevenner er ikke kjærestematerial


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Lincoln

Dakkar, kommer du til kort i diskusjonene du bitre litjpikk. ;)

På samme måte som en psykiater kommer til kort når han diskuterer med en pasient med grove vrangforestillinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På samme måte som en psykiater kommer til kort når han diskuterer med en pasient med grove vrangforestillinger.

Du har deg din egen psykiater altså? Jeg skjønte at det var noe med deg....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Du har deg din egen psykiater altså? Jeg skjønte at det var noe med deg....

Den var dårlig, prøv igjen.

Endret av Lincoln
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, det er jo artig at menn sitter her på kvinneguiden og syter over hvor maskuline dagens damer er. Et lite kompleks for å være en veldig sart og feminisert mann som kommer til kort i det virkelige liv kanskje?

spesielt mandig eller sjarmerende er det hvertfall ikke..:)



Anonymous poster hash: 737be...1aa
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

haha, det er jo artig at menn sitter her på kvinneguiden og syter over hvor maskuline dagens damer er. Et lite kompleks for å være en veldig sart og feminisert mann som kommer til kort i det virkelige liv kanskje? spesielt mandig eller sjarmerende er det hvertfall ikke..:)Anonymous poster hash: 737be...1aa

Tja, det er jo dere damer som lurer på hvorfor dere ikke finner noen kjæreste og hvorfor alle menn er utro med dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det er jo dere damer som lurer på hvorfor dere ikke finner noen kjæreste og hvorfor alle menn er utro med dere.

Gjør vi??
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lincoln

Gjør vi??

Det er det omtrent 90 % av trådene her handler om, så jeg vil nesten tro det.

Endret av Lincoln
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lest noen tråder på kvinneguiden?

Ja, og jeg er forbausa over hvor mange bitre mannfolk som har dukket opp her de siste årene, som klager over at de ikke er bra nok og aldri får seg dame. Lincoln her er jo åpenbart en av dem. Han ble vel forelska i fuckfrienden sin tenker jeg.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Ja, og jeg er forbausa over hvor mange bitre mannfolk som har dukket opp her de siste årene, som klager over at de ikke er bra nok og aldri får seg dame. Lincoln her er jo åpenbart en av dem. Han ble vel forelska i fuckfrienden sin tenker jeg.

Haha, noe slikt har jeg aldri skrevet. Projeksjon kalles det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og jeg er forbausa over hvor mange bitre mannfolk som har dukket opp her de siste årene, som klager over at de ikke er bra nok og aldri får seg dame. Lincoln her er jo åpenbart en av dem. Han ble vel forelska i fuckfrienden sin tenker jeg.

Det florerer av tråder her om hvor slemme og utro menn er og menn som ikke vil bli seriøse med en kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, noe slikt har jeg aldri skrevet. Projeksjon kalles det der.

Hva er det du aldri har skrevet? Du har tydeligvis enormt behov for å slå ned på ff-fenomenet og det må jo ha en årsak.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Hva er det du aldri har skrevet? Du har tydeligvis enormt behov for å slå ned på ff-fenomenet og det må jo ha en årsak.

Nei, jeg bare forklarer hvorfor menn flest ikke er interessert i seriøse forhold med slike jenter. Ettersom det er mange jenter som lurer på det.

Så får jeg bare beklage at sannheten er tung å svelge.

Endret av Lincoln
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg bare forklarer hvorfor menn flest ikke er interessert i forhold med slike jenter. Ettersom det er mange jenter som lurer på det.

Så får jeg bare beklage at sannheten er tung å svelge.

Jeg er så utrolig glad for at vi har deg, Lincoln, til å fortelle oss dette. Enda bedre blir det når Tom1986 blander seg inn og bekrefter Sannheten.

Anonymous poster hash: d0e72...b33

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg bare forklarer hvorfor menn flest ikke er interessert i forhold med slike jenter. Ettersom det er mange jenter som lurer på det.

Så får jeg bare beklage at sannheten er tung å svelge.

Oh well, jeg tar ikke den "sannheten" så tungt iom at den er et produkt av din personlige lille vrangforestillinger. Muligens. Eller er det kanskje forsket på dette her?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Oh well, jeg tar ikke den "sannheten" så tungt iom at den er et produkt av din personlige lille vrangforestillinger. Muligens. Eller er det kanskje forsket på dette her?

Vel, empiriske studier av kvinneguiden sine tråder bekrefter dette så til de grader. Men du trenger ikke tro på det, ingen som tvinger deg til det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest JakeGreen

Må si meg litt enig med hønsene her, altså.

Hvorfor bryr det dere så forferdelig hva kvinnene her inne mener og hvorfor er det så viktig å ha rett? Det virker som litt bortkastet tid av en fin tirsdags kveld?

Men så har jeg generelt lite interesse av andres meninger, så det er kanskje vanskelig for meg å relatere.

Uansett, selv om det kanskje er tilfellet at en gjennomsnittlig mann foretrekker en kvinne som ikke har ligget rundt over en lav sko eller har hatt såkalte "pulevenner", så kjenner jeg ikke til noen tilfeller i den virkelige verden hvor en attraktiv kvinne har hatt problemer med å innlede seriøse forhold på grunn av sin seksuelle historikk, enten den er kjent for den aktuelle partneren eller ikke.

:)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, empiriske studier av kvinneguiden sine tråder bekrefter dette så til de grader. Men du trenger ikke tro på det, ingen som tvinger deg til det :)

Jeez, Lincoln jeg må jo tro på det når du sier det på den måten. Håper de hormonene du sier vi ff-tilhengere mangler fremstilles kjemisk så jeg kan få dem på resept. :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg litt enig med hønsene her, altså.

Hvorfor bryr det dere så forferdelig hva kvinnene her inne mener og hvorfor er det så viktig å ha rett? Det virker som litt bortkastet tid av en fin tirsdags kveld?

Men så har jeg generelt lite interesse av andres meninger, så det er kanskje vanskelig for meg å relatere.

Uansett, selv om det kanskje er tilfellet at en gjennomsnittlig mann foretrekker en kvinne som ikke har ligget rundt over en lav sko eller har hatt såkalte "pulevenner", så kjenner jeg ikke til noen tilfeller i den virkelige verden hvor en attraktiv kvinne har hatt problemer med å innlede seriøse forhold på grunn av sin seksuelle historikk, enten den er kjent for den aktuelle partneren eller ikke.

:)

Ja fine damer kan lettere få seg kjæreste enn stygge damer som har ligget rundt.

Jeg for eksempel ville ikke blitt sammen med damer som likte å gå ned å kaia og vente på polske trailersjåfører som kommer med kielferja. Ikke at det er noe galt i det. Men akkurat jeg liker ikke sånne kvinner.

Det jeg lurer litt på er hvorfor ikke de som liker å ha pulevenner holder på med pulevennene? Det er så forfriskende å være uforpliktende synes kvinnene her.

Å ligge med andre menn når man har pulevenner, - hvorfor ikke? Hvorfor ikke være venner med allesammen! Ha masse pulevenner, - å aldri være utro når man bestandig veksler på peniser, - så geniale disse kvinnene her er.

Nå kan de hore rundt og ligge med menn og kaste ut mennene som brukte håndkler etter at kvinnene har fått bekreftelsen sin. Det er nemlig så godt å ligge med en man ikke har følelser for! Det lønner seg så veldig! Man blir så lykkeige av å ikke ha følelser for en man ligger med! En blir så fri! Så en kan gjøre hva en vil, man må bare ha noen sikkerhetsforanstaltninger som å aldri fortelle en mann hva en egentlig liker å gjøre.

Jeg vil ikke bli sammen med en jente som har pulevenn. Årsaken er at jeg ikke vil sitte sammen med pulevennen hennes på en fest og høre henne betro seg til ham.

At folk ikke forstår gjør ingenting. Jeg skjønte heller ingenting før.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JakeGreen

Jeg vil ikke bli sammen med en jente som har pulevenn. Årsaken er at jeg ikke vil sitte sammen med pulevennen hennes på en fest og høre henne betro seg til ham.

Og det er du i din fulle rett til. Folk har ulike preferanser og lever livet sitt på ulike måter.

Det jeg synes er slitsomt er folk som har et behov for at andre skal se verden på samme måte som de og leve på samme måte som de. Så lenge ingen skader noen, bryr det meg svært lite hvordan andre lever livet sitt, skjønt jeg av og til kan ytre min mening om det er noe jeg reagerer på. Men jeg bruker ikke tid på å overbevise de eller diskutere det. Om de ikke er mottakelig for retorikken min på første forsøk, så lar jeg det som regel gå.

Jeg regner med at hønsene på forumet nå har innsett at det finnes menn som ikke liker kvinner som har hatt eller har slike type forhold, så nå kan de ta det til etterretning om de bryr seg om det.

La meg til slutt presisere at jeg på ingen måte glorifiserer kvinner som har slike forhold og at jeg hadde helst sett at en potensiell partner ikke hadde det, i hvert fall om det var like før hun møtte meg, men det er ikke en del av det som er avgjørende for min del ved et eventuelt kjæresteforhold.

:)

Endret av JakeGreen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...