Gå til innhold

Jenter som har pulevenner er ikke kjærestematerial


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er jeg feig fordi jeg ikke vil ha følelser for ham? Jeg kan ikke tvinge fram de heller da. Dessuten så er heller ikke han interessert i noe mer, defor passer denne løsningen for oss. Syns det er feil av deg å si noe slikt uten å kjenne meg. Akkurat nå så har jeg nok med å ta vare på meg selv, i tillegg til at jeg ikke ønsker et avstandsforhold etter så kort tid (jeg flytter om ikke lenge).

Så da har du sex med en mann du ikke har følelser for eller vil ha noe mer med å gjøre (utenom pikken hans av og til). Dette er det jeg mener er maskulin atferd. Du er en kvinne som har maskuline trekk; sex og følelser er to helt forskjellige ting for deg og det er greit det, men du er ingen god kjæreste. En god kvinnelig kjæreste skiller ikke de to; følelser øker sexlyst og sexlyst øker følelser. Det gir et stabilt og godt forhold.

Anonymous poster hash: a355e...c65

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor dette er et så stort problem for enkelte vil jeg egentlig aldri forstå. :klo:

Jeg knytter meg fort til mennesker, enten det er en pulevenn, kjæreste, kollega eller en bekjent. Har jeg en god kjemi med personen så knytter jeg meg fort til dem uavhengig av om forholdet vårt er seksuelt eller ikke.

Om enkeltes (hobby)psykologi grad mener det gjør meg følelsesmessig avstumpet eller ikke aktuell som fremtidig kjæreste er jo opp til dem. Vi har alle våre preferanser. Noen ganger ønsker man ikke forhold av ulike grunner, men nærheten av en man stoler på og har det fint med er rett og slett deilig å ha for begge parter. Så hvorfor det er så innmari gale med en pulevenn vs en ons, kommer jeg aldri til å forstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da har du sex med en mann du ikke har følelser for eller vil ha noe mer med å gjøre (utenom pikken hans av og til). Dette er det jeg mener er maskulin atferd. Du er en kvinne som har maskuline trekk; sex og følelser er to helt forskjellige ting for deg og det er greit det, men du er ingen god kjæreste. En god kvinnelig kjæreste skiller ikke de to; følelser øker sexlyst og sexlyst øker følelser. Det gir et stabilt og godt forhold.

Anonymous poster hash: a355e...c65

¨Så det er maskulin adferd å ikke ha noe med en fyr å gjøre utenom pikken hans i ny og ne??

Ja, ja, da vet vi hva fyrene egentlig driver på med på gamekvelder,,,,

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var singel, sa du?

Ja. Prøver du å gjøre det til et poeng? Jeg ville ikke hatt en elsker om jeg ikke var singel.

Som også opplyst har jeg hatt langvarig forhold også, og antar at jeg kommer til å ha det i framtiden når jeg føler meg klar for det. Og grunnen til at jeg ikke har et forhold nå er ikke at jeg er uegnet til å være i forhold. Så vet du det.

Anonymous poster hash: eca88...0de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig maskulint å sitte på KG og syte om hvor ufeminine kvenner er du gitt. Skikkelig manneegenskap det der.



Anonymous poster hash: eca88...0de
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Ja. Prøver du å gjøre det til et poeng? Jeg ville ikke hatt en elsker om jeg ikke var singel. Som også opplyst har jeg hatt langvarig forhold også, og antar at jeg kommer til å ha det i framtiden når jeg føler meg klar for det. Og grunnen til at jeg ikke har et forhold nå er ikke at jeg er uegnet til å være i forhold. Så vet du det. Anonymous poster hash: eca88...0de

Du er ikke singel, du er i et åpent forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javisst, de er i det minste ærlige om hva de holder på med.

Men siden prostituerte er sånn såkalt ærlig om sex og penger, som du kaller det, så er det vel også helt greit at kjæresten din livnærer seg som prostituert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Men siden prostituerte er sånn såkalt ærlig om sex og penger, som du kaller det, så er det vel også helt greit at kjæresten din livnærer seg som prostituert?

Nei, jeg synes ikke det er greit at kjæresten min er utro med andre.

Endret av Lincoln
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg synes ikke det er greit at kjæresten min er utro med andre.

Hun er jo ikke utro, det er jobben og det er greit at kvinner prostituerer seg så lenge de er ærlige om det, skrev du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lincoln

Det stemmer hvertfall ikke, men ok

Kan du forklare meg hva som er forskjellen mellom dette og et åpent forhold, og forklar gjerne hvorfor en mann skal finne seg i et monogamt forhold med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Hun er jo ikke utro, det er jobben og det er greit at kvinner prostituerer seg så lenge de er ærlige om det, skrev du.

Ja, men det betyr ikke at jeg vil være sammen med noen som gjør det. Jeg kan velge selv hvem jeg vil være sammen med, forstår du.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det betyr ikke at jeg vil være sammen med noen som gjør det. Jeg kan velge selv hvem jeg vil være sammen med, forstår du.

Nemlig. Det er ikke greit, du respekterer ikke prostituerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lincoln

Nemlig. Det er ikke greit, du respekterer ikke prostituerte.

Jeg respekterer ikke halvgale kvinnfolk som prøver å fortelle meg hva jeg synes. Prostituerte har jeg ingen problemer med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg respekterer ikke halvgale kvinnfolk som prøver å fortelle meg hva jeg synes. Prostituerte har jeg ingen problemer med.

Det har du da ja, for hvis ikke så hadde det ikke vært noe problem å være sammen med ei som livnærte seg som prostituert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Det har du da ja, for hvis ikke så hadde det ikke vært noe problem å være sammen med ei som livnærte seg som prostituert.

Ånei. Sier du det ja. ZZZZZZZZ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...