Gå til innhold

Jenter som har pulevenner er ikke kjærestematerial


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vær åpen om tankene dine, ts. Da slipper vi andre å gå på en smell.

Tenk å falle for en fyr, så viser det seg at han er en skikkelig fjott som bare har faket en ok personlighet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er jenter som ikke har noen problemer med å skille sex fra følelser og de har heller ingen selvrespekt eller respekt for andre. Sex med andre mennesker er redusert til masturbasjon. Det er direkte ekkelt.

Nei, gi meg heller da jenter som har ons hvis de er kåt og møter en fyr de liker. De er mer genuine som mennesker og ikke så emosjonelt avstumpede som jenter med pulevenner.

Anonymous poster hash: a355e...c65

Ja, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skulle knulle en fremmed fyr jeg møter på byen er intensjonen min at jeg vil knulle i kveld, ingenting mer, bruk og kast.

En pulevenn er en fyr jeg treffer flere ganger, og har vennefølelser og dynamikk med.

Anonymous poster hash: fdbca...5a9

Slik har jeg det også. Du har ons som duger der og da, pulevenner som man har dynamikk og seksuell kjemi med, men ikke noe mer. Og så har du dem som man gjerne vil ha mer enn bare sex med. Og som, i alle fall for mitt vedkommende, man kanskje har best sex med, nest etter sex med den man elsker og er i fast følge med?

Avstumpet er i alle fall ikke et ord jeg ville brukt for å beskrive meg selv.

Anonymous poster hash: 8eea2...20a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi ved et ons møter man en av det annet kjønn man liker godt og vil ha noe mer med. Kanskje blir det dating, kanskje blir det et forhold og kanskje blir det kun den ene natten. Man vet ikke.

Anonymous poster hash: a355e...c65

Minst like lavmål å ha sex før man vet det sannsynligvis blir noe mer, som å ha en fast pulevenn. Jeg er bekymret for begge "trendene".

Anonymous poster hash: 45dee...b8c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hvis de håper hvert ons skal ende med et forhold, men hvem gjør det? De fleste jenter som har ons liker sannsynligvis fyren de har ons med, men kjenner han kanskje ikke så godt. De blir kanskje bedre kjent etterhvert eller kanskje ikke. Poenget er det er en viss sannsynlighet der for at noe mer kan skje. Dette er åpne og interessante kvinner. Når man har en pulekompis er noe mer allerede forkastet; man bruker en person kun for sex.

Anonymous poster hash: a355e...c65

Feil.

Når man har en pulevenn blir man bedre kjent med personen enn om man hopper rett på one night stand. Det kan ha større sjanser for å lede til forhold.

Likevel noe platt og overseksualisert å begynne et forhold med sex uten å kjenne hverandre først, men det er nå mine spesielle oppfatninger av dagens samfunn.

Anonymous poster hash: 45dee...b8c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde samme pulevenn fra jeg var 15 til jeg var 19, fant ut jeg heller ville ha en pulevenn enn ONS jeg ikke ante hvor hadde vært med pikken sin. Var jo ganger vi sluttet av fordi en av oss fant noen vi forelsket oss i, men da det endte så fortsatte det bare der det slapp. Han var en av mine beste venner, så var jo glad i ham. I dag har er jeg med samboeren min på 5 året. Så den konklusjonen skal du få dra lengre ut på landet med TS:P Har absolutt bare gode erfaringer med FWB! De få ONS'ene jeg har hatt var tragedier verdig Shakespear. Med FWB vet du nå hva du får, mens ved ONS er alt du får klønete fomling, øl, røyk, snus og spy-ånde, og en pikk du ikke aner hvor har vært.



Anonymous poster hash: d1cba...08b
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yes, gi meg ei jente full av kjønnsykdommer, jeg trenger flere til å krysse av på lista :P

Anonymous poster hash: 61971...c11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke helt hvordan man kan dra konklusjonen om at de som har pulevenner er emosjonelt avstumpende. Bare fordi man har sex med noen man ikke har følelser for betyr jo ikke det at man ikke kan få følelser for andre.. Å ha en pulevenn er bare et valg man foretar seg. Man er kanskje ikke interessert i en kjæreste akkurat da, men ønsker gjerne nærhet og sex. Ser ikke helt hvorfor det skal tilsi at man er emosjonelt avstumpende..

Endret av .-L-.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Minst like lavmål å ha sex før man vet det sannsynligvis blir noe mer, som å ha en fast pulevenn. Jeg er bekymret for begge "trendene".

Anonymous poster hash: 45dee...b8c

Hvorfor bekymrer det deg?

Endret av Raindrops
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS tenker sikkert som så at jenter som har pulevenn er opptatte mens jenter som har mange ONS er en potensiell ONS. Jenter med pulevenner ødelegger Mao TS muligheter for å få se noe.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skulle knulle en fremmed fyr jeg møter på byen er intensjonen min at jeg vil knulle i kveld, ingenting mer, bruk og kast.

En pulevenn er en fyr jeg treffer flere ganger, og har vennefølelser og dynamikk med.

Anonymous poster hash: fdbca...5a9

Så du er dobbelt avstumpet? Du bruker både ons og pulevenner for å få deg litt pikk. Trist.

Anonymous poster hash: a355e...c65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Er litt drøyt å hevde at alle som har pulevenner er følelsesmessig avstumpet. Jeg selv forstår ikke hvordan klare å ha sex uten romantiske følelser, men jeg dømmer ikke de som klarer det eller kaller de for det ene eller det andre fordi om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke helt hvordan man kan dra konklusjonen om at de som har pulevenner er emosjonelt avstumpende. Bare fordi man har sex med noen man ikke har følelser for betyr jo ikke det at man ikke kan få følelser for andre.. Å ha en pulevenn er bare et valg man foretar seg. Man er kanskje ikke interessert i en kjæreste akkurat da, men ønsker gjerne nærhet og sex. Ser ikke helt hvorfor det skal tilsi at man er emosjonelt avstumpende..

TS

De er emosjonelt avsumpede fordi de utvikler ikke følelser ved å ha sex. Det er normalt at man knytter seg emosjonelt med et annet menneske når man har sex, særlig for kvinner. Det betyr ikke at man skal ha et forhold til alle man har sex med, men man utelukker ikke muligheten. Jenter som har pulevenner har allerede avklart at dette er en mann de ikke er interessert i, men har likevel sex med han. Det er noe veldig kaldt og mekanisk over det hele. Kanskje de minst attraktive egenskapene en kvinne kan ha.

Anonymous poster hash: a355e...c65

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

TS

De er emosjonelt avsumpede fordi de utvikler ikke følelser ved å ha sex. Det er normalt at man knytter seg emosjonelt med et annet menneske når man har sex, særlig for kvinner. Det betyr ikke at man skal ha et forhold til alle man har sex med, men man utelukker ikke muligheten. Jenter som har pulevenner har allerede avklart at dette er en mann de ikke er interessert i, men har likevel sex med han. Det er noe veldig kaldt og mekanisk over det hele. Kanskje de minst attraktive egenskapene en kvinne kan ha.

Anonymous poster hash: a355e...c65

Hva om de har følelser for denne pulevennen men holder med han likevel fordi hun ikke vil miste han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Damer med pulevenner er helst avstumpet følelsesmessig eller så har de ekstremt dårlig selvfølelse.

Anonymous poster hash: 2ce5d...42d

Den samme logikken kan vel brukes om menn også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om de har følelser for denne pulevennen men holder med han likevel fordi hun ikke vil miste han?

TS

Det blir noe annet. Det er noe jeg kan forstå, men samtidig så bør de jo da være ærlig om følelsene sine og fortelle han om de. Det jeg snakker om er jenter som har knullevenner de ikke har følelser for, men som likevel har sex regelmessig med.

Anonymous poster hash: a355e...c65

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BettyBoop

TS

Det blir noe annet. Det er noe jeg kan forstå, men samtidig så bør de jo da være ærlig om følelsene sine og fortelle han om de. Det jeg snakker om er jenter som har knullevenner de ikke har følelser for, men som likevel har sex regelmessig med.

Anonymous poster hash: a355e...c65

er man ærlig så stikker han..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS

De er emosjonelt avsumpede fordi de utvikler ikke følelser ved å ha sex. Det er normalt at man knytter seg emosjonelt med et annet menneske når man har sex, særlig for kvinner. Det betyr ikke at man skal ha et forhold til alle man har sex med, men man utelukker ikke muligheten. Jenter som har pulevenner har allerede avklart at dette er en mann de ikke er interessert i, men har likevel sex med han. Det er noe veldig kaldt og mekanisk over det hele. Kanskje de minst attraktive egenskapene en kvinne kan ha.

Anonymous poster hash: a355e...c65

Hvordan vet du at de ikke gjør det? Godt mulig de gjør det, men at de ikke ønsker et forhold alikavel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jenter som ikke har noen problemer med å skille sex fra følelser og de har heller ingen selvrespekt eller respekt for andre. Sex med andre mennesker er redusert til masturbasjon. Det er direkte ekkelt.

Nei, gi meg heller da jenter som har ons hvis de er kåt og møter en fyr de liker. De er mer genuine som mennesker og ikke så emosjonelt avstumpede som jenter med pulevenner.

Anonymous poster hash: a355e...c65

Ser ikke noe galt med å mene dette, jeg ser heller ikke på menn som har "pulevenninner" som kjærestemateriale. Ei heller de som har hauger med ons. Man bør ha noenlunde samme verdisyn om det skal fungere.

Anonymous poster hash: afa53...a1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange av disse jentene HAR jo følelser for fyren faktisk, de er bare umodne eller ekstremt dårlige på å la ting gå i riktig retning.

Har ikke tall på hvor mange slike historier jeg har hørt om og vært vitne til, i tillegg til trådene på KG der det er tydelig at de bryr seg.

De er sjelden så "avstumpet" emosjonelt at de ikke hadde brydd seg dersom de visste hvordan fyren snakket om dem i herregarderoben...



Anonymous poster hash: 6eb65...bb0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...