Gå til innhold

Jenter som har pulevenner er ikke kjærestematerial


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så du vil ha en jomfru? Anonymous poster hash: 72ba5...088

Nei jeg vil ikke være sammen med en dame en kompis av meg har pult.

Men du, skrev jeg ikke akkurat det der? Har du dysleksi eller noe sånt? Er du treg? Tungenm? Kan jeg spørre deg om en ting? Hvorfor lurer du på om jeg vil ha en jomfru når jeg skrev at jeg ikke kan være sammen med en dame en kompis av meg har pult?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At du kaller det instinkt , hvilket underforstått betyr at du kaller henne syk fordi hun ikke deler ditt syn?

Det som er så fint og flott er at dere selv kan velge hvem dere skal være sammen med, er det ikke fint dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du vil ha en jomfru?

Anonymous poster hash: 72ba5...088

Med mindre kameratene hans bokstavelig talt har knullet verdens kvinnelige befolkning, så trenger vel ikke en kvinne være jomfru for å ikke ha hatt sex med noen han kjenner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre kameratene hans bokstavelig talt har knullet verdens kvinnelige befolkning, så trenger vel ikke en kvinne være jomfru for å ikke ha hatt sex med noen han kjenner?

Vel først må han kartlegge alle hun har hatt sex med før han har sex med henne, og etterpå må han sørge for at han aldri treffer på disse folkene. Gitt at vi genrelt sett strengt tatt ikke beveger oss så veldig langt i løpet av ett liv, høres det mer stress ut enn å bare erkjenne at det finnes en historie, og leve med det.

Kona har en av mine ONS'er som kollega. Hadde blitt litt teit om hun skulle skille seg fra meg eller slutte i jobben pga det ...

Den eneste sikre måten å tilfredstille kravet hans uten at han på ett eller annet tidspunkt må løpe ut av samlivet som en liten skrikende bitch, er at han satser på en jomfru.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel først må han kartlegge alle hun har hatt sex med før han har sex med henne, og etterpå må han sørge for at han aldri treffer på disse folkene. Gitt at vi genrelt sett strengt tatt ikke beveger oss så veldig langt i løpet av ett liv, høres det mer stress ut enn å bare erkjenne at det finnes en historie, og leve med det.

Kona har en av mine ONS'er som kollega. Hadde blitt litt teit om hun skulle skille seg fra meg eller slutte i jobben pga det ...

Den eneste sikre måten å tilfredstille kravet hans uten at han på ett eller annet tidspunkt må løpe ut av samlivet som en liten skrikende bitch, er at han satser på en jomfru.

Jeg forsto det slik at han mente kvinner som har hatt sex med hans kamerater - menn han omgås mye og er god venn med. Slik vil vel mange føle det, selv om man aksepterer at alle har en historie er det noe annet å stå ansikt til ansikt med den hele tiden.

Å "støte borti noen" er jo noe annet. Vi har alle møtt en eks av partner på et eller annet tidspunkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forsto det slik at han mente kvinner som har hatt sex med hans kamerater - menn han omgås mye og er god venn med. Slik vil vel mange føle det, selv om man aksepterer at alle har en historie er det noe annet å stå ansikt til ansikt med den hele tiden.

Å "støte borti noen" er jo noe annet. Vi har alle møtt en eks av partner på et eller annet tidspunkt.

Men nå snakker du med en mann som synes det er greit at kona har pult kollegaen hans.

Folk er forskjellige, jeg vil unngå slike situasjoner, og jeg er helt enig med deg marie, når jeg skriver fok jeg kjenner så mener jeg folk kjenner, ikke en eller annen fremmed taxisjåfør eller en dørvakt hun har pult på. Det driter jeg i.

Hvorfor folk er så treige med å skjønne forskjellen forsto jeg først nå når jeg skjønte hvordan andre hadde det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke ha sex med flere i samme kompisgjeng.

Her på kvinneguiden vil du bli ansett som rar av flertallet som, - hvorfor ikke det da? Det er jo noe alle gjør! Har du prinsipper, hvordan kan det gå an? Du kjenner da ikke alle kompisgjenger i hele verden gjør du?

Sånne teite svar får jeg når jeg forklarer hvorfor jeg ikke liker å gifte meg med en som har pult alle kompisene mine og meg til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt pulevenn, faktisk 2, som jeg har "brukt" når jeg har vært singel.

Likevel er sex med noen jeg har romantiske følelser for noe HELT annet! Så vil absolutt ikke si at jeg ikke klarer å skille sex og følelser, og at sex ikke betyr noe for meg.

Men jeg har da mine lyster, hvorfor ikke bruke de på noen som kjenner meg, vet hva jeg vil ha,og vite at jeg får GOD sex, med en som tenker det samme som meg? Istedet for å finne et ONS som sannsynligvis er i fylla, og som man ikke vet hva den andre liker og ender opp med å føle at det ikke var verdt det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å ha en pulevenn. Å treffe noen på den basisen for å ha sex og være sammen som venner da kommer sommerfuglene og fortapelsen hos meg. Jeg klarer virkelig ikke det. Jeg har prøvd fordi at jeg har jo lyster, men det endte med at jeg ble knust fordi at han ikke vil.mer.

Fordelen med en one night stand er at du kan dra med deg han hjem, og aldri se han igjen, og det er greit. :)

Anonymous poster hash: a6ff9...7c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi ved et ons møter man en av det annet kjønn man liker godt og vil ha noe mer med. Kanskje blir det dating, kanskje blir det et forhold og kanskje blir det kun den ene natten. Man vet ikke. Med en pulevenn reduserer man sex til masturbasjon; sex blir mekanisk med en man synes er grei nok, men ikke god nok for noe mer. Det er et egoistisk og mekanisk syn på sex og andre mennesker.

Min erfaring er også at de jentene som har hatt faste pulevenner, har vært emosjonelt "harde" og innom mange forhold. De sliter med å knytte seg til andre mennesker via sex.

Anonymous poster hash: a355e...c65

Det stemmer ikke helt, det er mange mange årsaker til at man har pulevenner. Jeg har en nå, som jeg pendler til inni mellom. Vi har det utrolig fint sammen, diskuterer alt mulig, har den beste sexen jeg har vært borti så langt. Respekt for hverandre og for våre liv.

Men det er avstand. Neste år reiser jeg hjem for å få meg jobb, han vet ikke hvor han ender. Vi har en kjemi, men det har ikke utviklet seg til å bli noe annet enn den gnisten vi har nå - dermed, er det ingen grunn til å prøve å bli kjærester, men heller ingen grunn til å slutte. Vi får nærheten fra hverandre, og når livet vårt tar oss hver vår vei, så har vi i alle fall delt noe fint. Mekanisk? Ikke i det hele tatt. At sex mellom to mennesker kan bli mekanisk og gå på autmatikk ja det er noe som kan skje. Faktisk så skjer det ofte mellom ektefeller, det er jo KG et godt eksempel på. Så nei. Jeg sliter ikke med å knytte meg til folk, faktisk så knytter jeg meg veldig fort til mennesker, jeg har aldri vært hard eller kald i et forhold. Tvert imot. Så din analyse gjelder nok ikke for de fleste av oss.

Anonymous poster hash: 597fc...5af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg har alltid tenkt at jenter som bare har sexpartnere (og ikke kjærester) er litt stutte, litt avstumpet.

Tenker du det samme om gutter?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja hva synes du? Er det greit for deg å bli forelska i en mann som puler på en annen jente?

Min pulevenn hadde en annen fast elskerinne,da vi møttes....

Det sa bare " pang" mellom oss,sykt sterk sexuell og psykisk tiltrekning.Så forholdet startet med sex,og vi ble elskere.Etter han traff meg,gjorde han det slutt med den andre elskerinnen.Ble så glad.Få ha han for meg selv: )

Jeg hadde/har sterke følelser for han,ellers hadde vi aldri blitt elskere.Har ingenting imot å bli sammen med han.Men han er ikke klar for det enda.Og det er okey for meg.Så lenge vi kan nyte hverandre,er det ok.Men jeg blir extremt sjalu hvis jeg ser han med en annen dame.Da er det mulig jeg blir vanskelig og avviser han,og avslutter det.Jeg klarer ikke tanken på det.Da er det slutt.

Jeg er ikke følelsesmessig avstumpet.Jeg har jo masse følelser for han,er jo glad i han.

ONS er veldig risikabelt og t.o.m farlig for ei jente..

Du risikerer masse uventede ting i sengen.Han kan bli voldelig og aggresiv mot deg,han kan nekte å bruke gummi,dra den av seg uten tillatelse,han kan lure deg og påføre deg både graviditet,kjønnssykdommer og HIV.

Fremmede kan man aldri stole på.Og sykdommer kan t.o.m smitte MED kondom.Så det er ingen 100%sikker garanti,på sikker sex.

Foretrekker heller en elsker jeg stoler på,kjenner godt og som jeg vet respekterer meg,og i tillegg er glad i meg.Kunn da kan man egentlig ha god og sikker sex.

ONS ER DET KALDESTE OG MEST KYNISKE FORM FOR SEX SOM FINNS.Da kan man likesågodt bare bruke prostituerte også.ONS og kjøpesex,det er garantert sex uten følelser for totalt avstumpede mennesker.

Anonymous poster hash: 420b7...b9a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg vil ikke være sammen med en dame en kompis av meg har pult.

Men du, skrev jeg ikke akkurat det der? Har du dysleksi eller noe sånt? Er du treg? Tungenm? Kan jeg spørre deg om en ting? Hvorfor lurer du på om jeg vil ha en jomfru når jeg skrev at jeg ikke kan være sammen med en dame en kompis av meg har pult?

Du skrev ikke kompis. Du skrev en jeg vet om.

Anonymous poster hash: 72ba5...088

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Her på kvinneguiden vil du bli ansett som rar av flertallet som, - hvorfor ikke det da? Det er jo noe alle gjør! Har du prinsipper, hvordan kan det gå an? Du kjenner da ikke alle kompisgjenger i hele verden gjør du?

Sånne teite svar får jeg når jeg forklarer hvorfor jeg ikke liker å gifte meg med en som har pult alle kompisene mine og meg til slutt.

Det er tilfeldig at det blir akkurat ditt innlegg jeg siterer, så det er sagt. Jeg har spurt om det før, men synes ikke jeg har fått noe tilfredsstillende svar. Er det slik at voksne mennesker forteller om og utveksler erfaringer om hvem de har ligget med, ettersom "alle" i kompisgjengen vet det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her på kvinneguiden vil du bli ansett som rar av flertallet som, - hvorfor ikke det da? Det er jo noe alle gjør! Har du prinsipper, hvordan kan det gå an? Du kjenner da ikke alle kompisgjenger i hele verden gjør du?

Sånne teite svar får jeg når jeg forklarer hvorfor jeg ikke liker å gifte meg med en som har pult alle kompisene mine og meg til slutt.

Var min måte å si at jeg forstår deg ;)

Jeg dømmer ikke folk som har sex med gutter som er venner med hverandre, i enkelte tilfeller så forstår jeg det. Spesielt i små miljøer. Jeg bare klarer det ikke selv.

Veldig grei egenskap, egentlig, for da må jeg tenke meg godt om før jeg "velger", hehe...

Endret av amonyn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tilfeldig at det blir akkurat ditt innlegg jeg siterer, så det er sagt. Jeg har spurt om det før, men synes ikke jeg har fått noe tilfredsstillende svar. Er det slik at voksne mennesker forteller om og utveksler erfaringer om hvem de har ligget med, ettersom "alle" i kompisgjengen vet det?

Det ser nok jeg for meg, ja. Har alltid hatt et mannsdominert miljø rundt meg og har hørt/opplevd mye rart.

Veldig mange menn prater med andre menn om sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå snakker du med en mann som synes det er greit at kona har pult kollegaen hans.

Nei, vi snakker med en mann som har en kone som synes det er greit at mannen har pult kollegaen hennes.

Les hva han skriver! Har du dysleksi eller noe sånt? Er du treg? Tungenm? Du er rask med å rette på andre, men ikke like flink til å lese hva andre skriver.

Anonymous poster hash: 21984...bc8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er helt ok at voksne folk puler hverandre. Vi er dyr, tross alt. Menn blir kåte, kvinner blir kåte. Folk har sex. Det er helt naturlig.

At enkelte insisterer på at kvinner er fra en annen planet og har forskjellige behov og drifter (og logikk, følelsesliv, intelligens og gudene vet hva) enn menn, blir jo mest deres eget problem, idet de åpenbart vil slite med å forstå kvinner. Skjønner ikke hvorfor enkelte menn velger å gi etter for disse holdningene, bare fordi det er truende å se på kvinner som likeverdige. Er det virkelig så skummelt å bli avvist? Er egoene deres så skjøre?

Folk burde behandle hverandre som folk, ikke som kjønn. Da hadde alt blitt veldig mye mer naturlig.



Anonymous poster hash: 5fc85...64f
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...