Gå til innhold

Jenter som har pulevenner er ikke kjærestematerial


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Eric of Hlathir

Hm. Enig i konklusjonen, men ikke grunnene. Vil ikke ha dama som har kjørt pulevenn-opplegg fordi en slik pulevenn gjerne etterpå forventer/forventes å være bare venn. Synes ikke noe om å omgås karer dama mi har pult.

Er flere andre momenter ved pulevenn som kan være problematiske også, men så mye tid har jeg ikke. Og nei, jeg har ikke vært noens pulevenn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaja.. alle venninnene mine har hatt pulevenner, inkl. meg.. og vi har alle fått oss kjæreste eller er gifte. Idag tror jeg det er vanligere å ha hatt pulevenn enn ikke.



Anonymous poster hash: 72ba5...088
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dummeste pjattet jeg har hørt. Jeg håper for TS sin skyld at han er ung, for da er det håp om litt mer modenhet om noen år.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest co_sette

Ons i fylla blir som regel ikke så vellykket, og da er det vel bedre å få god sex av en person enn dårlig eller middels sex av mange?

Dessuten blir det jo like mye redusert til masturbasjon som med pulevenn, hvis man skal tenke sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange kvinner som føler seg truffet i denne tråden. Noe som bekrefter påstanden om at kvinner med pulevenner er emosjonelt avstumpet.



Anonymous poster hash: a355e...c65
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med menn som har pulevenner? Er det greit?

Ja hva synes du? Er det greit for deg å bli forelska i en mann som puler på en annen jente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange kvinner som føler seg truffet i denne tråden. Noe som bekrefter påstanden om at kvinner med pulevenner er emosjonelt avstumpet.

Anonymous poster hash: a355e...c65

Jeg håper ikke du har tatt høyere utdanning, for dine forståelse av analyser og slutninger er, for å si det mildt, noe begrenset.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte slå opp med opptil flere damer før jeg endelig fant min elskede, fordi tidligere kjærester hadde hatt ONS og pulevenner. Jeg vet at det er feil å tenke slik, men jeg orker bare ikke tanken på å være sammen med ei jente som har hatt ONS/pulevenner. Logisk sett er det ikke noe galt med det, og jeg synes det er helt OK at damer har et aktivt sexliv, men av en eller annen grunn så vemmes jeg ved tanken på å skulle elske & ære ei jente med en slik fortid. Det ødela flere forhold for meg. Tror det er medfødt? Føltes som et instinkt nesten.



Anonymous poster hash: 8cdf1...754
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper ikke du har tatt høyere utdanning, for dine forståelse av analyser og slutninger er, for å si det mildt, noe begrenset.

Tabris, fortell heller hvorfor du føler deg så forulempet og støtt i stedet for å personsjikanere folk som tar et poeng!?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte slå opp med opptil flere damer før jeg endelig fant min elskede, fordi tidligere kjærester hadde hatt ONS og pulevenner. Jeg vet at det er feil å tenke slik, men jeg orker bare ikke tanken på å være sammen med ei jente som har hatt ONS/pulevenner. Logisk sett er det ikke noe galt med det, og jeg synes det er helt OK at damer har et aktivt sexliv, men av en eller annen grunn så vemmes jeg ved tanken på å skulle elske & ære ei jente med en slik fortid. Det ødela flere forhold for meg. Tror det er medfødt? Føltes som et instinkt nesten. Anonymous poster hash: 8cdf1...754

Det er et innstinkt. Jeg kan aldri bli sammen med en dame som har pult på en jeg vet om. Det er helt utelukket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er logikken bak at de som har pulevenn er følesesmessig avstumpet fordi de ikke har følelser for fyren, mens det som har ONS ikke er det? Man rekker jo ikke få følelser for en fyr man treffer på dansegulvet mens man er drita heller liksom.

Hvis man skal følge din logikk, så er ONS og pulevenner like ille.



Anonymous poster hash: 6dec4...e78
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest co_sette

Det er et innstinkt. Jeg kan aldri bli sammen med en dame som har pult på en jeg vet om. Det er helt utelukket.

Det sier vel mest om dere...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det sier vel mest om dere...

Om du vil bli sammen med menn som venninnene dine har pult så kan du det! Det er det som er så fint og flott.

Hva er det du klager på egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et innstinkt. Jeg kan aldri bli sammen med en dame som har pult på en jeg vet om. Det er helt utelukket.

Så du vil ha en jomfru?

Anonymous poster hash: 72ba5...088

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du vil bli sammen med menn som venninnene dine har pult så kan du det! Det er det som er så fint og flott.

Hva er det du klager på egentlig?

At du kaller det instinkt , hvilket underforstått betyr at du kaller henne syk fordi hun ikke deler ditt syn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest co_sette

Om du vil bli sammen med menn som venninnene dine har pult så kan du det! Det er det som er så fint og flott.

Hva er det du klager på egentlig?

Jeg bare påpeker at det sier noe om hvor lite forståelsesfulle dere er.. Og deg er vel strengt tatt mer følelsesmessigavstumpa å dumpe jenter fordi de har ligget med andre!

Dessuten er ikke alle pulevennforhold like...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS

Da er de strengt tatt ikke "pulevenner". Pulevenner er to stk som er venner, men som samtidig har avklart at de aldri vil bli noe mer, som også har regelmessig sex når de er kåte. Det er en kald og mekanisk tilnærming til sex.

Anonymous poster hash: a355e...c65

Men det er jo mye tryggere enn å ha sex med mange forskjellige menn? Jenta har mindre sjanse for å få kjønnssykdommer. Egentlig synes jeg det er kaldere å ha ons, enn å ha en fast sex-partner, selv om de er venner.

Og så er det bedre å ha en kjæreste som har hatt sex med en fast person enn 50 forskjellige personer, synes jeg da... :)

Endret av s@nd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange kvinner som føler seg truffet i denne tråden. Noe som bekrefter påstanden om at kvinner med pulevenner er emosjonelt avstumpet.

Anonymous poster hash: a355e...c65

Lite konstruktivt og et dårlig argument! I en diskusjon må det være lov å ha ulike meninger, uten å bli anklaget for å "føle seg truffet".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...