Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det spørs jo kanskje hvordan varen ble ødelagt (før eller under sending), og hvordan selger håndterte dette.

Jeg gir den feedbacken jeg synes handelen fortjener, og nekter å la meg bølle til å gjøre noe annet!;)

Savner egentlig flere nyanser på feedback, jeg...

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er AB som mottok en stripe løshår i feil farge og som røy med en gang. eBay er så på at jeg måtte kontakte selgeren før jeg etterlater neutral feedback, så jeg gjør jo alltid det. Men denne selgeren ønsket bilde og så videre, og jeg igjen orker ikke engasjere meg så mye for en vare til 0.99 dollar...

Endte med at jeg ga dem den nøytrale tilbakemeldingen, for shippingen var utrolig rask. Jeg savner også flere nyanser, for de stjernene man gir teller ikke så mye i den store sammenhengen.

Forøvrig har jeg mottatt kinesiotapen min i dag og er strålende fornøyd:)

Anonym poster: 2e35a2b53282590b6cf7de879fbbe6df

Skrevet

Seriøst, denne tråden kommer til å gjøre meg fattig....

• Liker 5
Skrevet

Har nettopp fått et par Fornarina jeans til en helt akseptabel pris. Kjempefin passform, og overlykkelig over at man ennå kan få tak i bukser med lavt liv og Bootcut :)

http://www.ebay.co.u...984.m1439.l2649

Jøss, er det mulig å finne? Trodde bootcut-bukser var utryddet :tongue:

• Liker 5
Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Jøss, er det mulig å finne? Trodde bootcut-bukser var utryddet :tongue:

Tuller du? Kjøpte nettopp det på H&M :sjenert:
Skrevet

Så bra, på de lokale klesbutikkene her (har ikke H&M her da) finner jeg stort sett bare slim fit, skikkelig slengbukser eller hullete (type slitt). Har problemer med å finne med bootcut, eller bare rette ben.

Skrevet

Boot cut er på vei in igjen :) Blir bare mer og mer av det. Passer bra for oss som ser ut som en rotte på to ben med skinnyjeans ;)

Anonym poster: 3b2184f14c6a81ba27cef92a1f7e170f

• Liker 4
Skrevet (endret)

Jeg lurer på å kjøpe samme skjerfet selv, hvordan er det i stoffet? Tynt?

passelig tynt, vet ikke helt hva jeg skal svare. jeg synes det var perfekt størrelse på det, skjerfet er på størrelsen som skjerfet til hun dama på bilde. blæh, jeg er dårlig til å forklare.

absolutt verdt 30 kr :)

Endret av Corpse
  • Liker 1
Skrevet

Boot cut er på vei in igjen :) Blir bare mer og mer av det. Passer bra for oss som ser ut som en rotte på to ben med skinnyjeans ;)

Anonym poster: 3b2184f14c6a81ba27cef92a1f7e170f

Å neeeeei, da kommer jeg til å ha ennå større probem med å finen bukser :(

Gjest padawan
Skrevet

det er vel egentlig greit jeg ikke har peiling på hva bootcut-bukse egentlig er.

Skrevet

wow, denne kom fort. til vanlig bruker varene jeg kjøper å ta minst 3-4 uker. bestilte skjerfet søndag den 12. aug.

Da er et stk på vei hit også. :) Elsker disse lange, myke multi-pupose skjerfene!

Skulle gjerne finne noen fine i annet mønster enn leopard. Veldig fint mønster, men jeg er stygt redd man kommer til bli mektig lei leopardmønster. Det finns jo i alle butikker nå, dessverre...

Ønsker å finne tilsvarende skjerf som er diskret, småmønsteret, annet enn leopard, og i bomull eller evt. annet naturmateriale. Forslag mottas med takk!

Anonym poster: f080f165a30c441bb087df7756e294ba

• Liker 1
Skrevet

kjøpte graverte blyanter til tantebarnet mitt som nylig har begynt i førsteklasse. veldig søte! lyseblå med hvit skrfit, der navnet hans står. blir vel ei fin bursdagsgave til skolegutten :smilyblomst:

• Liker 2
Skrevet

kjøpte graverte blyanter til tantebarnet mitt som nylig har begynt i førsteklasse. veldig søte! lyseblå med hvit skrfit, der navnet hans står. blir vel ei fin bursdagsgave til skolegutten :smilyblomst:

Link?:)

Skrevet

Er det ikke morsomt når fraktprisen koster nesten fire ganger så mye som varen? :blush:

Skrevet

jeg har fått dilla på skjerf, stooore skjerf vel og merke...

noen som vil anbefale noen billige? har kjøpt noen som det har stått big på, og når de har komt i posten har de vært bittesmå og harde i stoffet :frustrert:

btw, hold dere vekk i fra dette smykket: http://www.ebay.com/itm/261017537907?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 det datt i fra hverandre bare et par sekunders bruk pga at ringene hvert ledd henger etter har mellomrom som de hopper ut av, og det er en del ledd i dette smykket...

Skrevet (endret)

Hundeseng

Noe helt annet en prisen på dyrebutikken! Håper bare kvaliteteten er like bra(går an å håpe) :Nikke:

Endret av MissDesiree

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...