Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som kjenner til noen gode leketøyselgere? Må passe til barn fra 1-2 år og oppover, takk.<br /><br /> Anonym poster: cc3d8b41684673a7ed9da75b1fca1fa2

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kjøpte http://cgi.ebay.com/...#ht_8380wt_1163 disse :-) Vet ikke helt om jeg får alle tre eller bare et av dem men.. billig hvertfall!

Det står jo at du bare får ett + screen protector og klut. Du måtte lagt igjen kommentar om hvilken farge du ville hatt, ellers får du en random :)

Endret av Stay
  • Liker 1
Skrevet

Pluss maaaaassse negledill og dall til 12-åringen.... :rolleyes:

Skrevet

Hadde kjøpt vinrød stripe til håret fra samme selger som deg. halvparten av hårene falt ut da jeg åpnet pakken, og så var den knallrød og ikke vinrød. Spent på om du er heldigere superplomme :)

Anonym poster: 2e35a2b53282590b6cf7de879fbbe6df

Skrevet

Oi, såpass ja. Jeg bestilte knallrød, og fikk for så vidt riktig farge, men ikke testet den ennå.

(er ikke til meg, men til 12-åringen dette også)

Spørs vel egentlig om en får noe særlig kvalitet for 99cent.. :)

Skrevet

Oi, såpass ja. Jeg bestilte knallrød, og fikk for så vidt riktig farge, men ikke testet den ennå.

(er ikke til meg, men til 12-åringen dette også)

Spørs vel egentlig om en får noe særlig kvalitet for 99cent.. :)

Hadde regnet med at den holdt til en håroppsats :) Planen var å bruke den til å "pynte" opp håret som for tiden er rødbrunt og skape litt spill, menmen :) Greit å bomme når prisene er såpass rimelige og jeg venter på 15 pakker til...

Har ikke handlet på noen dager nå, føler meg litt stolt ;)

Skrevet

Det var flere enn jeg som ønsket lakenstrikker til å feste under, men lange nok til å gå på tvers av sengen?

Nå tror jeg jeg skal prøve følgende løsning: Jeg bestiller f.eks. de rimelige som Superplomme linket til bruker 2 og fester til lakenet på hver side av sengen og så skjøter på et mellomstykke med et bånd som rekker fra det ene lakenfeste til det andre. Capice?

Anonym poster: f080f165a30c441bb087df7756e294ba

• Liker 1
Skrevet

Kjøpte en DVD, men fikk tilsendt en helt annen CD som ikke har noe med det jeg bestilte å gjøre. :balltre: Bortsett fra at begge har ordet "with" i navnet. Sendte en sint mail, men har ikke fått svar :kjempesinna:

Skrevet

Kjøpte en DVD, men fikk tilsendt en helt annen CD som ikke har noe med det jeg bestilte å gjøre. :balltre: Bortsett fra at begge har ordet "with" i navnet. Sendte en sint mail, men har ikke fått svar :kjempesinna:

åpne en sak gjennom gjennom ebay og paypal, så kanskje du får pengene dine tilbake :)

• Liker 1
Skrevet

Har mobilen din bursdag?

Anonym poster: ac6efd2368ff1462fed1a64afa1256b6

Man skulle kanskje tro det. Ha ha.

Ikke spør hvorfor jeg kjøpte alt. Kommer sikkert ikke til å bruke noe annet enn det lilla dekselet og evt den ene dustplugen. :fnise:

Det er litt for enkelt å bli revet med på ebay...

• Liker 1
Skrevet

åpne en sak gjennom gjennom ebay og paypal, så kanskje du får pengene dine tilbake :)

jeg fikk en mail i dag hvor det stod "my apologies...I will send correct item Monday".. Lurer på om han forventer at jeg skal sende den CD tilbake? Eller betale ekstra?

Skrevet

jeg fikk en mail i dag hvor det stod "my apologies...I will send correct item Monday".. Lurer på om han forventer at jeg skal sende den CD tilbake? Eller betale ekstra?

Høres ikke ut som han forventer noe, egentlig :)

Skrevet

Hvordan fungerer billaderen forresten?

Jeg har en lignende lader bare til iPhone og syns den er genial. Også så billig :)

Skrevet

Er det noen som har kjøpt denne vesken og vil fortelle om den?

Har den ok kvalitet, og er det greit med plass i den?

$(KGrHqFHJDcE+cwqiFIiBP7sCF,hyw~~60_3.JPG

Ebay-siden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...