Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

La oss se genseren da :)

Burde vi lage et rehabprogram for "Anonyme eBayere" kanskje?

Anonym poster: 2e35a2b53282590b6cf7de879fbbe6df

Melder meg herved inn!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Audrey Hepburn kjede Håper det er like stort som jeg ser for meg.. :) (jada, cm står jo der, men allikevel)

Har det kjedet, fra en annen selger, og det er langt og selve steinen er stor :)

Melder meg herved inn!

Medlemskap akseptert :)

Anonym poster: 2e35a2b53282590b6cf7de879fbbe6df

• Liker 1
Skrevet

Sånn må nesten eg også ha...ingen med piggtråd-tattis??

Skrevet

^ Jeg kan ikke tegne, og regner med at det ser enda værre ut om jeg gjør det med tusj :)

• Liker 2
Skrevet

^ Jeg kan ikke tegne, og regner med at det ser enda værre ut om jeg gjør det med tusj :)

haha, da er det kanskje best å la vær å gjøre det selv ja :fnise:

Skrevet

Er det noen som har sett en bryllupsplanleggingsbok på ebay? Jeg finner veldig lite når jeg søker...

Skrevet

Jeg vet ihvertfall at det finnes mange apper. Jeg har sett dem på Google Play, men det finnes nok noen for i-produkter også om du søker på Wedding Planner.

Skrevet

Tshirt,topp,genser aktig med hodeskalle

Skjerf i blått

3 meter lang ladeledning til tlf (irritert på min korte)

LED mushroomlamper (ikke spør)

Søte hjerteballonger (måtte ha, aner ikke hva jeg skal med de)

Veske (en militærgrønn og en i fargen coffee)

Hello kitty deksel til samsung galaxy s3

Blondeshorts i svart

Truse

Redd for størrelsen på spesielt trusa og shortsen, og kanskje toppen, men verdt et forsøk. Nå tar jeg offisielt en ebaypause, får håpe jeg klarer å holde meg noen dager. Litt for enkelt å trykke buy!

Skrevet

Er det noen som har tannbleking å anbefale? Helst ikke noe man teiper på tennene. :)

Skrevet

Nå tar jeg offisielt en ebaypause, får håpe jeg klarer å holde meg noen dager. Litt for enkelt å trykke buy!

Lykke til! :fnise:

Noen som har kjøpt kamerastativ på ebay og har en å anbefale?

Skrevet

dere må slutte å legge ut så mye fint, prøver å spare lommepenger til utenlandstur :klo:

• Liker 3
Skrevet

Lykke til! :fnise:

Takk, DET trenger jeg............ :(:fnise:

Skrevet

Når man vinner en auksjon og skal angi foretrukket farge til selgeren, hvordan er det meningen at man skal gjøre det? Jeg har nå skrevet beskjed til selgeren med fargevalg, og skrev at jeg vil overføre betalingen etter han bekrefter beskjeden min.

Burde jeg i stedet ha betalt med en gang? Jeg føler meg i så fall sikker på at de ville ha oversett beskjeden med fargevalget, og shippet avgårde første og beste farge... :klo:

Anonym poster: f080f165a30c441bb087df7756e294ba

Gjest Embleda
Skrevet (endret)

Blondeshorts i svart

Redd for størrelsen på spesielt trusa og shortsen, og kanskje toppen, men verdt et forsøk. Nå tar jeg offisielt en ebaypause, får håpe jeg klarer å holde meg noen dager. Litt for enkelt å trykke buy!

Jeg kjøpe denne shortsen en gang og den er liten. Søstra mi som er veldig tynn fikk den ikke over hoftene engang. Skikkelig nedtur :(

Endret av Embleda
Skrevet

Når man vinner en auksjon og skal angi foretrukket farge til selgeren, hvordan er det meningen at man skal gjøre det? Jeg har nå skrevet beskjed til selgeren med fargevalg, og skrev at jeg vil overføre betalingen etter han bekrefter beskjeden min.

Burde jeg i stedet ha betalt med en gang? Jeg føler meg i så fall sikker på at de ville ha oversett beskjeden med fargevalget, og shippet avgårde første og beste farge... :klo:

Anonym poster: f080f165a30c441bb087df7756e294ba

du kan legge til en kommentar når du betaler. trenger ikke sende mail til selgeren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...