Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen som har kjøpt denne vesken og vil fortelle om den?

Har den ok kvalitet, og er det greit med plass i den?

$(KGrHqFHJDcE+cwqiFIiBP7sCF,hyw~~60_3.JPG

Ebay-siden

Jeg har kjøpt denne vesken.

Jeg syns glidelåsen er litt dårlig, men etter å ha blitt brukt noen ganger, så har det gått seg til. Remmen til å ha over skuldrene er ganske smal, og "krokene" som fester remmen til veska virker litt puslete, så jeg tør ikke å ha så tunge ting i den. Ikke er det behagelig heller, når remmen er så smal. Jeg vurderer å kjøpe en ny rem til veska som er bredere og har sterkere fester.

Størrelsesmessig er selve veska knall. Syns det er masse plass i den. Jeg har alt vært på to helgeturer med vesken. Hadde med skift til to dager + toalettsaker, iPad, ladere + bok. Det har gått helt fint.

Den luktet litt vondt da jeg åpnet pakken, men det er utrolig hva litt parfyme i veska kan gjøre altså! ;)

Skrevet

Jeg har kjøpt denne vesken.

Jeg syns glidelåsen er litt dårlig, men etter å ha blitt brukt noen ganger, så har det gått seg til. Remmen til å ha over skuldrene er ganske smal, og "krokene" som fester remmen til veska virker litt puslete, så jeg tør ikke å ha så tunge ting i den. Ikke er det behagelig heller, når remmen er så smal. Jeg vurderer å kjøpe en ny rem til veska som er bredere og har sterkere fester.

Størrelsesmessig er selve veska knall. Syns det er masse plass i den. Jeg har alt vært på to helgeturer med vesken. Hadde med skift til to dager + toalettsaker, iPad, ladere + bok. Det har gått helt fint.

Den luktet litt vondt da jeg åpnet pakken, men det er utrolig hva litt parfyme i veska kan gjøre altså! ;)

TAKK! :)

Tror jaggu jeg bestiller meg den, jeg. :)

Skrevet

Skjørt

Klokke

Skjorte

Enkel blazer

Dongriskjorte

Helt ny på ebay, men fy søren så skummelt det er. Spent på å se om noe av dette passer og hvordan det er i kvalitet :-)

Kan du si hvordan blazeren er når du får den? :D

Blazeren ligger i ønskelista mi. Jeg håper også på oppdatering om hvordan den er :)

Skrevet

er det noen som har funnet små, gjennomsiktige/svarte/mørkebrune strikk?

slike som nesten ikke synes i håret.

eller om dere vet hva det kalles på engelsk ?

Skrevet (endret)

er det noen som har funnet små, gjennomsiktige/svarte/mørkebrune strikk?

slike som nesten ikke synes i håret.

eller om dere vet hva det kalles på engelsk ?

Sorte

Farger

Farger og gjennomsiktig

Søk "rubber hair tie" f.eks. :)

Edit: litt treg

Endret av Puddelhue
Skrevet

har kjøpt en foundation til 9,99 $ :)

Skrevet

Tenkte å kjøpe reflekser på ebay, men finner ikke ut hva jeg skal søke på. Tenker på slike man henger på en snor f.eks, hjerter, bamser, stjerner ol. Noen som vet?

• Liker 1
Gjest padawan
Skrevet

Nå tror jeg jeg skal prøve følgende løsning: Jeg bestiller f.eks. de rimelige som Superplomme linket til bruker 2 og fester til lakenet på hver side av sengen og så skjøter på et mellomstykke med et bånd som rekker fra det ene lakenfeste til det andre. Capice?

hvorfor ser du ikke etter noen som er litt lenger slik at du får de under hele bredden istedenfor å måtte lappe sånn?

Skrevet

Hva skal jeg søke på om jeg leter etter tøysko?

Anonym poster: 7171d16828ea7c471287ab31d26f4695

Skrevet

Tenkte å kjøpe reflekser på ebay, men finner ikke ut hva jeg skal søke på. Tenker på slike man henger på en snor f.eks, hjerter, bamser, stjerner ol. Noen som vet?

Så vidt jeg vet heter refleks reflector. Tror du må legge til noe, f.eks. "costume" eller "bear" eller "star" eller noe sånt.

Skrevet

hvorfor ser du ikke etter noen som er litt lenger slik at du får de under hele bredden istedenfor å måtte lappe sånn?

Jo det er nettopp det jeg gjerne skulle ha (til samme røverpris), men problemet er at jeg kan ikke finne det! (Det var en annen også som etterlyste det samme.)

Så i mangel på noen rimelige som er lange nok, kan jeg mekke sammen en løsning selv ved hjelp av to korte.

Anonym poster: f080f165a30c441bb087df7756e294ba

Skrevet

Hvor mye kommer skoene på når du går over tollgrensa?

Jeg sendte mail til selgeren og spurte om han kunne sende det som gave, med verdi 30 dollar, og det skulle han gjøre :) så da koster de meg ingenting ekstra :-D

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...