Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjøpte fem pakker av disse. Er veldig spent på å prøve dem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er veldig fornøyd med mitt blå leopardskjerf som er linket til tidligere i denne tråden, skal bestille meg fler.

Forøvrig er jeg skeptisk til postmannen, venter 15 pakker, og han har ikke gitt meg noe på 3 dager :O

Anonym poster: 2e35a2b53282590b6cf7de879fbbe6df

Da er vi to, jeg venter og venter og venter, samme gjør roomien :kjempesinna:

Skrevet (endret)

Vant meg en Bruins tskjorte :)

Edit: Fikk mail fra selger om at det var skjedd en feil, og at jeg kan velge en annen vare eller få pengene tilbake. Ettersom de ikke har noe lignende i samme prisklasse blir det vel pengene tilbake da..

Endret av elvital
Skrevet

Er det noen som bruker "best offer" og i så fall i hvilke situsjoner?

Nordmenn er vel ikke så gode på å prute 👼<br /><br /> Anonym poster: 586d72fb8c41f8c763d6b2ee0c47e071

Skrevet

Kjøpte stolsløyfer i organza til bryllupet. Så er det bare å krysse fingrene for at de ser ut som de gjør på bildet og ikke er i en fullstendig annen farge. :) Det har skjedd før, ja.

Skrevet

Jeg kjøpte jo en stripe med løshår hvor alt falt av og håret var i feil farge. Selgeren ville sende på nytt igjen. Men nå står det følgende på den listingen under mine kjøp:

This listing was removed by eBay. If you already paid for the item, we recommend that you wait 10 days from the expected delivery date to see if the item arrives. If you did not pay,you are no longer obligated to pay for this item. If you have a problem with the purchase, you can resolve the problem by filing a claim through our resolution center.

Skal jeg ta kontakt med eBay og klage der, eller vente å se om neste produkt er litt mer holdbart?

Og hva bruker å være grunnen til at ebay fjerner produkter?

Anonym poster: 2e35a2b53282590b6cf7de879fbbe6df

Skrevet

BH, veldig behagelig.

Enda en BH. Samme merke som den over, men en annen modell. Fikk sånn "spisse" pin-up-pupper i den. Det var litt uvant. Men en behagelig BH det også.

Modesty panels. Kjekke, men ikke helt enkle å feste.

Tannbørster som passer OralB. Hadde ingen store forventninger til den prisen, og det stemte. Gikk i stykker etter få gangers bruk.

Barberblader til Venus. Mye billigere enn her!

Myke BH-er. Har ikke fått dem ennå. Kjøpte den "Aire Bra" fra TV-shop for en stund siden, og de var ubrukelige for min del. Håper disse er bedre, de ser ihvertfall litt annerledes ut. Har ikke tapt så mye penger om de ikke funker, da.

Skrevet (endret)

Eg veit ikkje korleis eg lagar lenker på ipad...men eg investerte nettopp i ein original tangle teezer by shaun p. I glitande lilla :) altså ein slags hårbørste... :)

Endret av Kløftfrid
Gjest badeand1
Skrevet

BH, veldig behagelig.

Enda en BH. Samme merke som den over, men en annen modell. Fikk sånn "spisse" pin-up-pupper i den. Det var litt uvant. Men en behagelig BH det også.

Modesty panels. Kjekke, men ikke helt enkle å feste.

Tannbørster som passer OralB. Hadde ingen store forventninger til den prisen, og det stemte. Gikk i stykker etter få gangers bruk.

Barberblader til Venus. Mye billigere enn her!

Myke BH-er. Har ikke fått dem ennå. Kjøpte den "Aire Bra" fra TV-shop for en stund siden, og de var ubrukelige for min del. Håper disse er bedre, de ser ihvertfall litt annerledes ut. Har ikke tapt så mye penger om de ikke funker, da.

Tviler på at de Bhene funker. Hvorfor likte du ikke air bra?

Skrevet

Tviler på at de Bhene funker. Hvorfor likte du ikke air bra?

De hadde absolutt ingen plass til bryster av litt størrelse (jeg bruker 70 D). TV-shop påstår jo at det ikke skal bety noe hvor stor cup man har, for de BH-ene "tilpasser" seg. De lovte også en helt utrolig støtte. Nå tror jeg aldri helt på det TV-shopreklamer sier, for de overdriver noe helt usannsynlig. Men jeg håpet de var litt okay i det minste. Myke og behagelige var de, men det var alt. De jeg bestilte på eBay nå ser ut til å kanskje ha litt mer cup. Jeg forventer ikke all verden. Men, vi får se. :)

Gjest badeand1
Skrevet

De hadde absolutt ingen plass til bryster av litt størrelse (jeg bruker 70 D). TV-shop påstår jo at det ikke skal bety noe hvor stor cup man har, for de BH-ene "tilpasser" seg. De lovte også en helt utrolig støtte. Nå tror jeg aldri helt på det TV-shopreklamer sier, for de overdriver noe helt usannsynlig. Men jeg håpet de var litt okay i det minste. Myke og behagelige var de, men det var alt. De jeg bestilte på eBay nå ser ut til å kanskje ha litt mer cup. Jeg forventer ikke all verden. Men, vi får se. :)

Okey :) Jeg har bestilt noe lignende fra Tv shop og jeg elsker mine bher. Og jeg har store pupper. Het ikke Air bra da.

Skrevet

Okey :) Jeg har bestilt noe lignende fra Tv shop og jeg elsker mine bher. Og jeg har store pupper. Het ikke Air bra da.

Ja, jeg har sett at det finnes flere utgaver av dem på sånne TV-shop-kanaler. Og alle ser i grunnen mer brukbare ut enn Aire Bra, hvis jeg skal dømme etter det jeg ser på TV. Mer puppeplass, liksom. ;) Men jeg prøver eBay denne gangen, og krysser fingrene. Jeg VIL ha sånne myke BH-er! :)

Skrevet

Noen som har bestilt seg solbriller fra ebay?

Tok det lang tid før dere fikk dem?

Bestilte meg de for over tre uker siden, men fremdeles ikke fått de :tristbla:

Skrevet

Noen som har bestilt seg solbriller fra ebay?

Tok det lang tid før dere fikk dem?

Bestilte meg de for over tre uker siden, men fremdeles ikke fått de :tristbla:

Alt avhenger av selgeren, posten og tilfeldigheter, at det er solbriller har ikke noe å si. ;) Noen ganger får jeg varer fra Ebay etter to uker, men det har tatt en måned også.

• Liker 2
Skrevet

okey, får bare vente da :)

Du kan jo prøve å spore pakken på Posten? Sånn fant jeg ut at mine eBay-bestilte solbriller allerede hadde ligget på postkontoret her i en uke. Jeg hadde bare ikke fått beskjed.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...