Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

:sinna::kjempesinna:

Jeg sitter her med 28 kroner på kortet, og har kun kommet til side 37 i tråden. Allikevel har jeg 50 bokmerker som venter roper på meg! Fyyy dere som finner så mye fint!

...Vet hvor jeg skal handle julegaver når jeg en gang i fremtiden får penger ihvertfall :smilorange:

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

BH, veldig behagelig.

Enda en BH. Samme merke som den over, men en annen modell. Fikk sånn "spisse" pin-up-pupper i den. Det var litt uvant. Men en behagelig BH det også.

Modesty panels. Kjekke, men ikke helt enkle å feste.

Tannbørster som passer OralB. Hadde ingen store forventninger til den prisen, og det stemte. Gikk i stykker etter få gangers bruk.

Barberblader til Venus. Mye billigere enn her!

Myke BH-er. Har ikke fått dem ennå. Kjøpte den "Aire Bra" fra TV-shop for en stund siden, og de var ubrukelige for min del. Håper disse er bedre, de ser ihvertfall litt annerledes ut. Har ikke tapt så mye penger om de ikke funker, da.

Aiai, der røyk det med barberblader og tannbørster gitt...

Kan du si ifra når du har fått den myke BH'en?

Endret av Sunshine
Skrevet

Myke BH-er. Har ikke fått dem ennå. Kjøpte den "Aire Bra" fra TV-shop for en stund siden, og de var ubrukelige for min del. Håper disse er bedre, de ser ihvertfall litt annerledes ut. Har ikke tapt så mye penger om de ikke funker, da.

Spent på å høre hvordan denne er!

Skulle gjerne ha funnet noe mer komfi og vaskemaskinvennlig enn de med spiler.

Anonym poster: f080f165a30c441bb087df7756e294ba

Skrevet (endret)

Bokbind- eller book sox.

Hater bokbind og disse har jeg kikket på lenge...

Endret av Kårky
Skrevet

Jeg kjøpte jo en stripe med løshår hvor alt falt av og håret var i feil farge. Selgeren ville sende på nytt igjen. Men nå står det følgende på den listingen under mine kjøp:

This listing was removed by eBay. If you already paid for the item, we recommend that you wait 10 days from the expected delivery date to see if the item arrives. If you did not pay,you are no longer obligated to pay for this item. If you have a problem with the purchase, you can resolve the problem by filing a claim through our resolution center.

Skal jeg ta kontakt med eBay og klage der, eller vente å se om neste produkt er litt mer holdbart?

Og hva bruker å være grunnen til at ebay fjerner produkter?

Anonym poster: 2e35a2b53282590b6cf7de879fbbe6df

Ingen?

Forresten ingen pakker fra eBay i dag heller, syns postmannen holder meg på pinebenken nå...

Anonym poster: 2e35a2b53282590b6cf7de879fbbe6df

Skrevet

Aiai, der røyk det med barberblader og tannbørster gitt...

Kan du si ifra når du har fått den myke BH'en?

Spent på å høre hvordan denne er!

Skulle gjerne ha funnet noe mer komfi og vaskemaskinvennlig enn de med spiler.

Anonym poster: f080f165a30c441bb087df7756e294ba

Jepp, jeg skal si fra. :)

Skrevet

Nøkkelring

Er det noen andre enn meg som har opplevd at ebay/paypal endrer adressen for hver gang man bestiller noe nytt? Jeg oppdaget nettopp at de tingene jeg har kjøpt i det siste, har blitt sendt til min gamle adresse(brukte denne når jeg begynte med ebay, men flyttet senere) Har byttet adressen, men det bare "swither" tilbake. Så i morgen må jeg ned på postkontoret og be dem endre adressen. Håper bare jeg ikke er for sen, og at pakkene har blitt levert enda :frown: Åååå, er skikkelig irritert nå :kjefte:

Skrevet

Panache sports-BH og skinny mørke Levi's Curve ID.

Skrevet

Nøkkelring

Er det noen andre enn meg som har opplevd at ebay/paypal endrer adressen for hver gang man bestiller noe nytt? Jeg oppdaget nettopp at de tingene jeg har kjøpt i det siste, har blitt sendt til min gamle adresse(brukte denne når jeg begynte med ebay, men flyttet senere) Har byttet adressen, men det bare "swither" tilbake. Så i morgen må jeg ned på postkontoret og be dem endre adressen. Håper bare jeg ikke er for sen, og at pakkene har blitt levert enda :frown: Åååå, er skikkelig irritert nå :kjefte:

Sjekk adressen hos PayPal. Noen bruker den adressen.

Gjest Swarovski
Skrevet

Nøkkelring

Når du skal betale, så kan du sjekke om paypaladressen din er rett. Hvis det er den gamle, så bare forandrer du den til den nye, når/før du betaler.

(Det tok ganske mange slike forandringer før min paypal endelig skjønte hvilken adresse jeg ville ha som 1. adresse. )

Skrevet

Du kan også gå inn og slette den gamle adressen. Da må du først sette din nye som standard, og fjerne den gamle.

*been there done that...*

Skrevet

Bokbind- eller book sox.

Hater bokbind og disse har jeg kikket på lenge...

Smarte greier! Men alle selgerne tar jo skyhøy shipping-pris!?

Skrevet

Ja ikke sant? Men vi har venner i USA ,så de kan kjøpe og sende til oss.Blir billigere slik

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Tre forskjellige skjerf herfra. http://www.ebay.co.u...ar=570034150283 Er ganske sikker på at de er veldig dårlige men det er lov å ha et håp. :fnise:

Spenner.. http://www.ebay.com/...#ht_1161wt_1037

Heklenåler. http://www.ebay.com/...em=200805015087

http://www.ebay.com/itm/120965730535?var=420088415999&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649#ht_23397wt_1271 To skjerf herfra.

Endret av Mortem
Skrevet

okey, får bare vente da :)

Idag kom solbrillene som jeg har ventet så lenge på, de var kjempefine :hoppendeglad:

Skrevet

Takk for svar folkens :) Gikk ned på postkontoret, de kunne ikke hjelpe meg, men ba meg ringe posten. Satt på telefonen i 20 minutter før de svarte, og fikk til svar at jeg bare måtte ringe tilbake om en uke, i og med at det ikke går an å endre adressen før pakken har ankommet tollen i norge... :sukk:

Men har iallefall slettet alle adressene på ebay, untatt den jeg bruker nå.

Skrevet

Fikk 3 pakker i posten i dag:

Rosa bukse lang leveringstid, men buksen var veldig fin og satt veldig bra. Eneste problemet var at hullet til å feste bukseknappen med, var sydd igjen. Haha.

Nude BH Denne var ALTFOR liten i cuppen, og ble gitt til Fretex rett etter at jeg prøvde den på.

Skjerf som er nevnt tidligere i tråden Var forsåvidt fint, men synes ikke akkurat det så ut som på bildet, iallfall hva mønsteret angår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...