Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ser ut som jeg må kjøpe meg et sånt... :sjenert: Hvilken farge kjøpte du? Syns alle var så fine :)

Jeg kjøpte grå! :smilorange:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Myke BH-er. Har ikke fått dem ennå. Kjøpte den "Aire Bra" fra TV-shop for en stund siden, og de var ubrukelige for min del. Håper disse er bedre, de ser ihvertfall litt annerledes ut. Har ikke tapt så mye penger om de ikke funker, da.

Nå har de myke BH-ene kommet. De er akkurat som beskrevet av selgeren på eBay. Helcup og medium støtte. Helt annerledes enn Aire bra på TV. Så jeg er fornøyd. Jeg må sy opp skulderstroppene litt, men det må jeg alltid fordi jeg er lav. :)

Jeg lurer på om disse BHene gir bedre støtte jo mer barmfager man er, og for lite hvis man har mindre cup-størrelse (fordi stoffet ikke blir strukket ut så det gir støtte)?

I søk på spilefrie BHer, har jeg sett mange forskjellige merker av denne "sports"typen. Er det noen som har prøvd disse?

Ville helst finne en helt tradisjonell, med tradisjonell rygg, gjerne bredere skulderstropper, myk og som kan hives i vaskemaskin.

Anonym poster: f080f165a30c441bb087df7756e294ba

Gjest BabyBlue
Skrevet

Jeg liker veldig godt denne øyenskyggentil kun 30kr ink frakt.

Har tidligere brukt øyenskygge fra Dior, Chanel og Lacome - men syntes faktisk denne er bedre!

Taper ikke mye penger på å prøve den hvertfall :sminkedokke:

Den var fin da : D Men dessverre har jeg altfor mye øyenskygger og investerer i mac for øyeblikket. 30 kroner var forresten ekstremt billig, vet du hvem som produserer de?

Skrevet

7 stk Yankee candle samples - Sommerkolleksjonen + Mountain lodge og Sparkling lemon. Spennende å se om jeg liker disse like godt som de jeg har fra før av!

Får ikke lagt inn link av en eller annen merkelig grunn, så her er den: http://stores.ebay.co.uk/yankeescent2u

Gjest badeand1
Skrevet

Ble skuffa av yankee candle. Kjøpte en liten en og det lukta ikke i det hele tatt når jeg tente den.

Skrevet

Ble skuffa av yankee candle. Kjøpte en liten en og det lukta ikke i det hele tatt når jeg tente den.

Må være falsk/feil... Mine yankee candle-lys lukter så sterkt at min mor får astmaanfall selvom de ikke er tent engang.

De lukter utrolig sterkt!

Anonym poster: 3b2184f14c6a81ba27cef92a1f7e170f

• Liker 1
Gjest Gjest_Michelet
Skrevet (endret)

Har opplevd flere som lukter lite(i min nese hvertfall),men de har vært kjøpt fra yankeestore.no så regner med de er ekte.

Har kjøpt fra samme selger som deg,Mortem og alltid vært fornøyd,så det er nok bare akkurat den som lukter lite,slik som flere andre jeg har prøvd tidligere :)

Endret av Iza'bella
  • Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet

Har opplevd flere som lukter lite(i min nese hvertfall),men de har vært kjøpt fra yankeestore.no så regner med de er ekte.

Har kjøpt fra samme selger som deg,Mortem og alltid vært fornøyd,så det er nok bare akkurat den som lukter lite,slik som flere andre jeg har prøvd tidligere :)

Okay. :) Har du forslag til noen som lukter sterkt? Fra ebay.

Gjest BabyBlue
Skrevet (endret)

Har kjøpt sminkekost rens, som visstnok skal være den eneste der ute som klarer å få syntetiske, hvite børster tilbake til den oringinale, lyse fargen. Superkonsentrert stoff fra Japan/der borte en plass som du blander med 10% av stoffet og 90% vann også dypper du de nedi. Nesten for godt til å være sant slik som det ser ut på sminkeblogger, men for 40 - 50 kroner i tillegg til shippingen kan du ikke ta feil. Rensing av sminkekoster er noe vi alle trenger uansett, så da er det bedre å kjøpe på ebay enn den rosa greia fra MAC som koster over 100 lappen.

Har i tillegg kjøpt to lakker av Fantasy Fire fra Max Factor, som er en dupe av clarins sin 230/aka unicorn pee i neglelakkverdenen. Sistnevnte selges på ebay for 100 dollar, så fantasyfire for 9-ish dollar er en god deal. Fargen er helt nydelig da :hjerter_rundt:

Har også lyst på biore pore strips, men er usikker på hvordan shippingen blir... noen med erfaring?

Endret av BabyBlue
Gjest badeand1
Skrevet

Har kjøpt sminkekost rens, som visstnok skal være den eneste der ute som klarer å få syntetiske, hvite børster tilbake til den oringinale, lyse fargen. Superkonsentrert stoff fra Japan/der borte en plass som du blander med 10% av stoffet og 90% vann også dypper du de nedi. Nesten for godt til å være sant slik som det ser ut på sminkeblogger, men for 40 - 50 kroner i tillegg til shippingen kan du ikke ta feil. Rensing av sminkekoster er noe vi alle trenger uansett, så da er det bedre å kjøpe på ebay enn den rosa greia fra MAC som koster over 100 lappen.

Har i tillegg kjøpt to lakker av Fantasy Fire fra Max Factor, som er en dupe av clarins sin 230/aka unicorn pee i neglelakkverdenen. Sistnevnte selges på ebay for 100 dollar, så fantasyfire for 9-ish dollar er en god deal. Fargen er helt nydelig da :hjerter_rundt:

Har også lyst på biore pore strips, men er usikker på hvordan shippingen blir... noen med erfaring?

Er da bare å søke det..

• Liker 1
Skrevet (endret)

Den rensen er super, altså! Alle kostene mine ble blendahvite igjen, noe jeg ikke hadde klart ved annen vask. Tør ikke vaske de med den hver gang da, er redd for at de vil gå i oppløsning... Den virker rimelig sterk. Har også rensen fra MAC, og den er elendig! Bruker masse produkt på å ikke få ren børstene...

Endret av finkel
Gjest BabyBlue
Skrevet

Er da bare å søke det..

Ja, men det er såå mye. Jaja, får bare sette av en dag til å finne en selger som ikke har for dyr shipping etc.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Den rensen er super, altså! Alle kostene mine ble blendahvite igjen, noe jeg ikke hadde klart ved annen vask. Tør ikke vaske de med den hver gang da, er redd for at de vil gå i oppløsning... Den virker rimelig sterk. Har også rensen fra MAC, og den er elendig! Bruker masse produkt på å ikke få ren børstene...

Så bra noen har erfaring med den : D Jeg har en ambisjon om å få alle sigmakostene mine hvite igjen, hehe. Ja, liker heller ikke den fra mac. Vasket akkurat børstene mine, og flaska synger på sitt siste vers for å si det slik... Håper den kommer snart.

Gjest Swarovski
Skrevet

Ja, men det er såå mye. Jaja, får bare sette av en dag til å finne en selger som ikke har for dyr shipping etc.

Men du velger jo bare alternativet: 'price + shipping: lowest first', så kommer jo den totale prisen med shipping. Eller mener du noe annet nå? :klo:

Biore pore strips.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Men du velger jo bare alternativet: 'price + shipping: lowest first', så kommer jo den totale prisen med shipping. Eller mener du noe annet nå? :klo:

Biore pore strips.

Tusen takk! Jeg er jo helt grønn på ebay, så er fint med litt hjelp : )

Gjest Swarovski
Skrevet (endret)

Tusen takk! Jeg er jo helt grønn på ebay, så er fint med litt hjelp : )

Åh. Jeg er så vandt til at du kan sakene dine inne på velvære forumet, så jeg trodde du var en habil ebay'er ;)

Men du får bare rope ut hvis du lurer på noe mer.

Og så får du si ifra hvis den du kjøpte funker. Det er alltid kjekt å vite :jepp:

Selv har jeg akkurat fått:

Urban Decay Naked 24/7 glide-on eye pencil set. Nå har jeg ikke prøvd disse før, men de virker som ekte vare. Og elsker fargene.

Revlon Just bitten kissable balm stain. Jeg elsker kosistensen på disse. Og de varer ganske lenge.

Edit: Jeg fikk begge pakkene 7-8 dager etter kjøp, og med shippingnr. Så disse selgerene kan jeg anbefale på det varmeste.

Endret av Swarovski
Gjest BabyBlue
Skrevet

Åh. Jeg er så vandt til at du kan sakene dine inne på velvære forumet, så jeg trodde du var en habil ebay'er ;)

Men du får bare rope ut hvis du lurer på noe mer.

Og så får du si ifra hvis den du kjøpte funker. Det er alltid kjekt å vite :jepp:

Joda, feelunique og iherb kan jeg, men ebay er helt nytt for meg. Har alltid hatt lyst til å prøve det ut, men sumlet meg ikke til det før noen dager siden. Og nå er jeg hektet... Dang it :sprettoy: Paypal var skummelt enkelt.

Yes, det skal jeg =) Er viktig å dele erfaring med alt det rare vi kjøper, selv om det fører til en ond sirkel hvor folk aldri blir ferdig med å bestille nye ting :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...