Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen her som har kjøpt en binto/lunch box de er fornøyd med? Jeg klarer ikke å bestemme meg for hvilken jeg skal velge.

Anonym poster: 3b2184f14c6a81ba27cef92a1f7e170f

Jeg har ikke kjøpt min på ebay, men er veldig fornøyd med aladdin bento box!:)

Skrevet

http://viewitem.eim....0677488783/item

Fikk den i posten forrige uke. Den var berre lekker! ;D Bestilte svart btw

Lekker! Hvordan er den i størrelsen? Leter etter lignende, men med mine gigapupper er jeg redd for at de ikke skal passe :S

• Liker 2
Skrevet

Lekker! Hvordan er den i størrelsen? Leter etter lignende, men med mine gigapupper er jeg redd for at de ikke skal passe :S

Desverre er de nok litt små i bryst partiet. Jeg har ikke så store boobs så ser litt flatbrysta ut med den. xD Men uansett tror jeg nok at puppene får plass om du har større også, kommer helt an på hvor mye du strammer den inn helt øverst. :) Jeg har den i størrelse 5 XL.

Skrevet

Jeg vil også ha! Gud jeg må få penger på konto snart, øsnkelisten begynner å bli lang.

Ja, skjørtet ser heeeelt nydelig ut! Hihi :-D

Skrevet

Kan du linke til kattesmykket? Jeg får opp pakkepapir når jeg trykker!

Oops, sorry!

Her er kattesmykket. Det kom på lørdag og var mye finere enn forventet! :) Jeg var redd det skulle være litt "plææstikk", men det var det ikke. Det har ett ledd i halsen, så det er litt bevegelig, og baksiden er til og med fin :Nikke:

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror forresten alle de kjøpene jeg har linket til er etter tips fra denne tråden :)

Gjest BabyBlue
Skrevet

DENNE

Bye, bye q-tips! Herregud, hvorfor tenkte jeg ikke på det før? Genialt, genialt, genialt!

Skrevet

Er det noen som har funnet noen bra scrappegreier? Jeg har funnet noe, men det som er fint er som regel ikke noe spesielt billig. Er det noe jeg ikke har skjønt? :klo::vetikke:

..eller ikke finner, kanskje! :roll:

Skrevet

Kan noen linke til billig id-sminke som faktisk er id sminke og ikke noe annet som har litt det samme navnet? jeg er utrolig dårlig på å lete

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Jeg syntes den så litt tvilsom ut :gjeiper: Kan du si hvordan kvaliteten er når du får den?

de er kjempegreie, har 5 eller 6 av dem liggende. Bikkja mi ser ut som et juletre når vi går tur. Refleksvest, refleksbånd, halsbånd og kobbel med lys i seg og så denne lykten i både halsbåndet hennes og på jakka mi :D

• Liker 3
Skrevet

2 Victorias Secret oversized gensere, sølv øredobber hjerteformet fra Tiffany & co (bursdaggave til meg selv), panda-sovemaske, kattepote-hansker (bare måtte!) :smilorange:

Skrevet

2 Victorias Secret oversized gensere, sølv øredobber hjerteformet fra Tiffany & co (bursdaggave til meg selv), panda-sovemaske, kattepote-hansker (bare måtte!) :smilorange:

Linker?

Anonym poster: 7171d16828ea7c471287ab31d26f4695

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...