Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ang lim, søk på gluedots. Genialt til å lime sånne små halvperler og blomster. og ti ganger billigere på ebay enn i butikken her hjemme. Du finner helt flate gluedots og noen med høyde.

jeg har alltid lurt litt på disse gluedots greiene, jeg finner så mange forskjellige og aner ikke hvilke jeg kan bruke, er det en av disse?

glue dots

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp! Hvis du vil bruke det som vanlig lim er de du fant veldig fine. De er tynne og gir ingen forhøyning.

Når du skal bruke dem så legg det du skal lime over limdotten for å løsne den fra rullen.

Skrevet

De var ganske søte, ja! :) Takk! Skal se på dem! :)

Kan du forresten gi beskjed når du får dem? Ser at stor bokstav bare er 85 mm høy, og ser for meg at det er litt lite til å henge på veggen, mer dørskilt-størrelse?

Jeg også stusset over størrelsen, men tenkte først og fremst dørskilt, ja.

Får nok brukt dem uansett :)

Skrevet

Jeg gjorde mitt jomfrukjøp på eBay bare for halvannen måned siden, men jeg må si at jeg er litt skuffet over Kina-selgerene.

Jeg fikk endelig mitt zebra-skjerf som jeg kjøpte på auksjon for 5 dollar, inkl. shipping. Det er områder av skjerfet der de sorte zebra-stripene ikke har dekket ordentlig. I tillegg tror jeg ikke et sekund på at materialet er bomull og lin, som selgeren oppga i beskrivelsen.

Jeg bestilte også skittentøyskurv som jeg har lenge håpet å finne. Den var ganske mye mindre enn oppgitt, og i tillegg var det et hull i den. Jeg fikk refundert pengene, så selgeren var jo serviceminded. Men likevel...

Det er kjedelig å bestille disse tingene, nå det er så mange feil på varene og beskrivelsene ikke stemmer.

Derimot var jeg utrolig fornøyd med forstørrelsesplast i kredittkortstørrelse, og har akkurat bestilt en pakke til.

Anonym poster: f080f165a30c441bb087df7756e294ba

Forstørrelse-kort - en julegaveidé til den eldre garde i familen!:0)

Gjest badeand1
Skrevet

Fikk denne Bhen idag. http://www.ebay.com/itm/271032611834?var=570106250885&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Kjøpte str S og den passa men holdt ikke puppene særlig godt. Det er veldig tynt stoff også så man ser nippelen, noe jeg ikke liker. :P Må også sy inn stroppene. Nå er puppene mine litt...slappe da.. Så den funker kanskje på noen som har litt fastere pupper. x) Men skal sy inn stroppene så får se hvordan den blir da.

Skrevet

Ang lim, søk på gluedots. Genialt til å lime sånne små halvperler og blomster. og ti ganger billigere på ebay enn i butikken her hjemme. Du finner helt flate gluedots og noen med høyde.

Godt tips, tusen takk! Visste ikke at de var så dyre her hjemme.

jeg har alltid lurt litt på disse gluedots greiene, jeg finner så mange forskjellige og aner ikke hvilke jeg kan bruke, er det en av disse?

glue dots

Syns de så interessante ut til jeg så hvor mye det kostet å sende dem... $35!! :hakeslepp:

:)

Skrevet

Jeg ble litt opphengt i disse gluedots-ene, jeg. Er det noen som vet hva sånne koster i Norge? Jeg har bare fått et par ark av søsterern min, men skjønner jo at jeg må ha mye mer nå som jeg har kjøpt et par tusen perler og stener... :sjenert::nigo:

Da jeg søkte på ebay på pris+shipping med laveste pris først (lærte jeg her i denne tråden :)) fikk jeg opp denne. Ca 30 kroner for 175 stk, er det en bra pris? Det høres sånn ut i mine ører, men fant ut at det var best å spørre ekspertene her først :) Er de kanskje litt små?

Skrevet

Noget harry, men allikevel litt sånn...tiltalende... :fnise: Tenk deg en kald vintermorgen hvor du våkner og må ett visst sted klokken halv fire om natta...

joaa.. er jo litt fristet, må jeg innrømme... men rent hygenisk.. njaaai... :D

Skrevet

En eksosklemme til bilen min. Egentlig beregnet på en "Mack truck", men viste seg å være en perfekt erstatning for den som rustet bort. Rustfritt og billig fra hjembyen til Michael Moore.

Skrevet

Jeg ble litt opphengt i disse gluedots-ene, jeg. Er det noen som vet hva sånne koster i Norge? Jeg har bare fått et par ark av søsterern min, men skjønner jo at jeg må ha mye mer nå som jeg har kjøpt et par tusen perler og stener... :sjenert::nigo:

Da jeg søkte på ebay på pris+shipping med laveste pris først (lærte jeg her i denne tråden :)) fikk jeg opp denne. Ca 30 kroner for 175 stk, er det en bra pris? Det høres sånn ut i mine ører, men fant ut at det var best å spørre ekspertene her først :) Er de kanskje litt små?

Tja. Jeg ser at Panduro har en annen og veldig billig variant: http://www.pandurohobby.no/Catalogue/30-Papir-Stempler/3040-Tilbehor/304020-Festemateriale/1/220935-Gluedots-Craft-10-mm-200-stk

Det kan godt hende prisene har gått kraftig ned siden jeg kjøpte et lass med slike på ebay for noen år siden. Jeg har vel ikke scrappet på 3 år tenker jeg.

Skrevet

joaa.. er jo litt fristet, må jeg innrømme... men rent hygenisk.. njaaai... :D

Jeg pleier bare å legge litt dopapir rundt ringen, da blir det ikke så kaldt :fnise: De trekkene blir jo utrolig uhygenisk, om det ikke er meningen man skal kun bruke de 1 gang. Sto på siden deres "brand new!", ja, man får jo sannelig håpe det :fnise::ler:

Skrevet

Tja. Jeg ser at Panduro har en annen og veldig billig variant: http://www.panduroho...t-10-mm-200-stk

Det kan godt hende prisene har gått kraftig ned siden jeg kjøpte et lass med slike på ebay for noen år siden. Jeg har vel ikke scrappet på 3 år tenker jeg.

Jeg tror du kan ha rett i at det har skjedd mye på tre år. Jeg har ikke holdt på så lenge, men finner mye billig (og bra) på f.eks. Nille, Clas Ohlsson og sånne steder, t.o.m Søstrene Grene. Tenker jeg tar meg en tur og sjekker litt før jeg bestiller på ebay.

Skrevet

Noen som har prøvd BK eller annen superbillig neglelakk? Litt redd det er mye skadelig oppi...<br /><br /> Anonym poster: 1ca5f949c1ddd1ea300e2b0ba68646df

Gjest BabyBlue
Skrevet

BB cream

Den har blitt mast om på både makeupalley og hildechristina, så jeg tenkte jeg skulle teste den. Dette er en oppgradert versjon, men håper den er god den og. Mange falske bb kremer som selges på ebay, men denne selgeren har fått bra omtale og virket opptatt av at det var det ekte produktet. Pluss for spf 25 : D

Også har jeg fått sminkekostrensen min fra Daiso, tok ca. 9 dager? Produktet funker supert og var pakket inn godt for å beskytte mot skade. Anbefaler selgeren på det varmeste.

Skrevet

Er det bare jeg som er uheldig eller?

Nå fikk jeg mitt 3. sjerf som jeg har bestilt via eBay. Dette som de to andre som jeg har mottatt, er av dårlig kvalitet. Det er mange hvite flekker (små trådklumper og ufargede småflekker) som blir veldig synlig på et mørkegrått skjerf. Jeg tror andre i tråden her også har bestilt skjerf herfra?

Det er forresten samme selger som solgte meg en skittentøyskurv med hull i, uten at jeg tror det er noe spesifikt med denne selgeren. (Produktet selges av mange andre også.)

Det er også minst en i tråden som har gitt uttrykk for irritasjon over selgerenes press om positive reviews. Nå må jeg si meg enig. Med mitt grå skjerf med feil lå det også en lapp:

" Dear Buyer, Many thanks for your purchase... <...håper at produktet kom raskt frem og uskadet>.. We have left you 5 stars positive feedback with joy & hoping you can give us an overall Detail Selling Rate (DSR) of 5. In case you're considering giving us a neutral or neutral Feedback or a low DSR, do write us & give us a chance to address your concern first"...

Dét fant jeg provoserende! Spesielt når det er annen gang jeg mottar et dårlig produkt fra samme selger.

Men: Dere som har bestilt skjerf f.eks., er de av akseptabel kvalitet, - uten innfargingsfeil og laget av materialet som beskrevet?

Jeg syns ikke disse varene er billige, når alle har synlige feil.

Anonym poster: f080f165a30c441bb087df7756e294ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...