Gjest badeand1 Skrevet 13. september 2012 #2741 Skrevet 13. september 2012 har du link til krølltanga? fant ikke linken i dine tidligere innlegg, men så er jeg ganske blind også da.. Anonym poster: 0dc84642db11236d972a4980b944cfdb http://www.ebay.com/itm/130489850247?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 Dårlig kvalitet da, siden den klypegreia røyk.
Gjest NozMonster Skrevet 13. september 2012 #2742 Skrevet 13. september 2012 Den var kjempetøff IZAAA seff er den tøff- det er sjiraff jo! ......men den utstoppa, ekte sjiraffen jeg så live i dag var ikke særlig tøff (skal ikke prate mer om det her altså, måtte bare få dele ut traumen min!)
Lyd Skrevet 13. september 2012 #2743 Skrevet 13. september 2012 (endret) denne kjolen likte jeg! kan du sammenlikne størrelsen med hm-størrelser? jeg så du skrev at du er 163 cm, så vi er like høye og at du skrev at den ikke er særlig trang til deg, men i og med at jeg veier 8 kg mindre, så vil den kanskje bli altfor stor? :/ Hmm, det er litt vanskelig å svare på, den er veldig fleksibel siden den kan strammes. Det spørs litt på hvor du "mangler" de 8 kiloene, for jeg har ganske smal midje, men større rompe + lår, så hvis du bare har tynne ben og er normalt slank tror jeg det skal gå fint Den er vel som en small HM-kjole. Endret 13. september 2012 av Norelis
Cherish Skrevet 13. september 2012 #2744 Skrevet 13. september 2012 Lysegrønn bikini (selv om det er litt feil sesong for sånt..) Rosa bikini Bikini topp Lim til falske øyenvipper (1,27 usd inkl. frakt)
Sommernatt Skrevet 14. september 2012 #2745 Skrevet 14. september 2012 Popcornkrydder 20 graviditets-tester 30 hårspenner med blomster
Sunshine Skrevet 14. september 2012 #2746 Skrevet 14. september 2012 Jeg har så lyst på sånt popconkrydder, men synes egentlig det er fryktelig dyrt. Jeg har forsøkt å finne det her i landet, men den ene butikken jeg visste hadde det er lagt ned.
Adhara Skrevet 14. september 2012 #2747 Skrevet 14. september 2012 (endret) Jeg har så lyst på sånt popconkrydder, men synes egentlig det er fryktelig dyrt. Jeg har forsøkt å finne det her i landet, men den ene butikken jeg visste hadde det er lagt ned. Her http://www.ebay.com/...pcorn seasoning Edit: Sorry, så ikke at det var noen andre over deg som hadde posta popcornkrydder-link Endret 14. september 2012 av irrlys
sofie777 Skrevet 14. september 2012 #2748 Skrevet 14. september 2012 Jeg har så lyst på sånt popconkrydder, men synes egentlig det er fryktelig dyrt. Jeg har forsøkt å finne det her i landet, men den ene butikken jeg visste hadde det er lagt ned. Jeg har kjøpt en gang på den lokale kinoen, men tror ikke de har det lenger. Men ble veldig fristet til å kjøpe de som vil komme på 19 kr. + porto
Gjest NozMonster Skrevet 14. september 2012 #2749 Skrevet 14. september 2012 Hmm, det er litt vanskelig å svare på, den er veldig fleksibel siden den kan strammes. Det spørs litt på hvor du "mangler" de 8 kiloene, for jeg har ganske smal midje, men større rompe + lår, så hvis du bare har tynne ben og er normalt slank tror jeg det skal gå fint Den er vel som en small HM-kjole. oki- tusen takk for svar 20 graviditets-tester jasså? hehee... så søt du er Jeg har så lyst på sånt popconkrydder, men synes egentlig det er fryktelig dyrt. Jeg har forsøkt å finne det her i landet, men den ene butikken jeg visste hadde det er lagt ned. jeg har sett det mange ganger på ultra Men en ting jeg lurer på: setter det seg fast på popmaisen da? popmaisen er jo så tørr, så jeg tror liksom at den ikke vil klebe seg fast...
Sommernatt Skrevet 14. september 2012 #2750 Skrevet 14. september 2012 jasså? hehee... så søt du er Vet ikke hvorfor jeg kjøpte de en gang! Bare ramlet over de, og så var de så billige Jaja, kjekt og ha!
Sommernatt Skrevet 14. september 2012 #2751 Skrevet 14. september 2012 Jeg har så lyst på sånt popconkrydder, men synes egentlig det er fryktelig dyrt. Jeg har forsøkt å finne det her i landet, men den ene butikken jeg visste hadde det er lagt ned. Jeg kjøpte det fra den linken, og da ve de på salg til 25 kroner inkl. frakt, så de kommer sikkert på salg igjen!
LeaMichele Skrevet 14. september 2012 #2752 Skrevet 14. september 2012 Jeg har så lyst på sånt popconkrydder, men synes egentlig det er fryktelig dyrt. Jeg har forsøkt å finne det her i landet, men den ene butikken jeg visste hadde det er lagt ned. Her har de det på meny
Thalassos Skrevet 14. september 2012 #2753 Skrevet 14. september 2012 Jeg har så lyst på sånt popconkrydder, men synes egentlig det er fryktelig dyrt. Jeg har forsøkt å finne det her i landet, men den ene butikken jeg visste hadde det er lagt ned. Meny og Ultra i tillegg til Nordbysenteret i Sverige selger det for 40 kroner
Chord Skrevet 14. september 2012 #2754 Skrevet 14. september 2012 Johnny Cash skjorte Par-smykke Smykke med navnet på kjæresten og meg. Selgeren er veldig god på kommunikasjon! Toalettdekor Meningsløst kanskje, men billig og litt morsom.
Solbærsaft Skrevet 14. september 2012 #2755 Skrevet 14. september 2012 oki- tusen takk for svar jasså? hehee... så søt du er jeg har sett det mange ganger på ultra Men en ting jeg lurer på: setter det seg fast på popmaisen da? popmaisen er jo så tørr, så jeg tror liksom at den ikke vil klebe seg fast... Sprettmais! Revlon just bitten - elsker den! Fargen passet perfekt! Skjermrens - Den her skal fjerne statisk elektrisitet. Det tror jeg på at den gjør, for nå selv etter tre uker, så har jeg ikke hatt behov for å støvtørke skjermen (noe jeg måtte gjøre to ganger om dagen før). Klokke - Joda, den er hvit, men i alle kriker og kroker er den en anelse babyblå. Kvaliteten på leddene rundt klokken føles dårlig - og på toppen av det hele går klokken feil. Den bruker 75 minutter på en time... Får finne meg en skikkelig klokkebutikk istedet. Øyenskyggesett - Noen anbefalte denne, så da bare kjøpte jeg. To uker siden jeg kjøpte den, men må nok vente litt til før den kommer i posten. UV-lampe til gelnegler -Venter fortsatt på denne Gelelakk-sett - Fikk i går. Ser jo fint ut dette, alt lå i pakken osv. Fikk tilogmed med en lekker knallblå øyenskygge - akkurat hva jeg ønsket meg! Blir spennende å se om det funker når uv-lampen kommer.
FantasDick Skrevet 14. september 2012 #2756 Skrevet 14. september 2012 Genser til valpen. Nå blir han sikkert fin!
Sunshine Skrevet 15. september 2012 #2757 Skrevet 15. september 2012 Takk for popcornkrydder tips! De til 19+ frakt målrettet små i størrelsen? Det hadde egentlig vært kjekt. Og man strør det på når popcornet er poppa, ikke på maiskorna.
Guadaloupe Skrevet 15. september 2012 #2758 Skrevet 15. september 2012 Kjøpte flere BB-kremer fra Korea. Har hørt at de asiatiske bb-kremene er mye bedre, så nå skal det prøves! Kjøpte for fet og oljete hud!
Kløftfrid Skrevet 15. september 2012 #2759 Skrevet 15. september 2012 Toalettdekor Meningsløst kanskje, men billig og litt morsom. Den var jo søøøøøt er det klistermerke?
AnonymBruker Skrevet 15. september 2012 #2760 Skrevet 15. september 2012 Er det samme på ebay, som på iHerb? Holde seg under 200 kr, eksl frakt og legge inn informasjon om kortet? Tenkte å handle litt gaver der inne. Kan en lage seg to profiler? Hadde nemlig profil der en gang som yngre, men fant aldri ut av det - nå husker jeg ikke kode eller "hemmelig" svar på spørsmålet. Anonym poster: 659a8f8239c64e49b0354c421575d73b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå