Anglofil Skrevet 19. september 2012 Forfatter #2841 Skrevet 19. september 2012 Sånt er utrolig irriterende, selv om det er lett å løse. Føler liksom det burde vært jobben deres og ikke vår. Mvh Yvonne
Sunshine Skrevet 19. september 2012 #2842 Skrevet 19. september 2012 (endret) Jeg fikk denneher om dagen og den var utrolig liten i størrelsen! Det var mer en 10-12 enn en 12-14 i allefall. Denne matboksen var idiotisk for man var nødt til å ha to lokk (det nederste har plass til spisepinner, og det øverste passer ikke uten det under) Dette skjerfetvar mye mindre (både kortere og smalere) enn på bildet, men ellers helt ok. Endret 19. september 2012 av Sunshine
Apple- Skrevet 19. september 2012 #2843 Skrevet 19. september 2012 Da har jeg fått lampen! Bortsett fra at esken var helt krønsjet var den helt i orden Søt liten lampe som jeg gleder meg til å ha på barnerommet når vi har fått opp hyller på veggen Tusen takk for at du husket det! Hvor høy er den? (...) Dette skjerfetvar mye mindre (både kortere og smalere) enn på bildet, men ellers helt ok. Det skjerfet har jeg også kjøpt, og er enig med deg, men vil også legge til at jeg syns stoffet var sinnsykt tynt! Varmer ikke mye, akkurat... Blir mer som et pynteskjerf oppe i halsen. Tenkte at hvis det var fint skulle jeg kjøpe det i flere farver, men det kommer jeg IKKE til å gjøre. Det blir en julegave
Somle Skrevet 19. september 2012 #2844 Skrevet 19. september 2012 Jeg har kjøpt mye hesteutsyr på ebay.co.uk. ligger under sporting goods ---equestrian Fant det, tusen takk! Nå får vi se om jeg finner meg noe! det høres ut som du er like klønete og dårlig på å finne ting som meg... heheee... det trodde jeg nemlig ikke var mulig serru! jeg finner stort sett bare grusomme ting, og blir derfor like overrasket over alle de fine tingene som blir postet her i tråden... egentlig så er det jo en fordel da, så vi slipper å gå amokk på alt vi vil ha Er nok litt derfor ja. ;p Er relativt ny også, skylder litt på det. Bestilte min første pakke i går, allerede fått 5 feedback over god kommunikasjon, goodgoodgood buyer osv etter et kjøp av hver hvor jeg betalte med en gang - uten noe melding til de. Hyggelig da. Alt fant jeg her, skriver om det når jeg får pakken. Eller pakkene? Jeg betalte 32$ for alt, så det er under 200 kroner grensa. Det er jo forskjellige selgere, så da blir vel pakkene sendt hver for seg. Så om jeg roter sammen en pakke på 50$ til sammen fra forskjellige folk - hvor hver pakke en under tollgrensa - må jeg betale toll da? Beklager dumt spørsmål, som sikkert er svart på flere ganger her inne - men jeg må ha det inn med teskje.
Maiava88 Skrevet 19. september 2012 #2845 Skrevet 19. september 2012 Tusen takk for at du husket det! Hvor høy er den? litt over 7 cm. Veldig liten å nett figur
Gjest Uanonymbruker Skrevet 19. september 2012 #2846 Skrevet 19. september 2012 Fant det, tusen takk! Nå får vi se om jeg finner meg noe! Er nok litt derfor ja. ;p Er relativt ny også, skylder litt på det. Bestilte min første pakke i går, allerede fått 5 feedback over god kommunikasjon, goodgoodgood buyer osv etter et kjøp av hver hvor jeg betalte med en gang - uten noe melding til de. Hyggelig da. Alt fant jeg her, skriver om det når jeg får pakken. Eller pakkene? Jeg betalte 32$ for alt, så det er under 200 kroner grensa. Det er jo forskjellige selgere, så da blir vel pakkene sendt hver for seg. Så om jeg roter sammen en pakke på 50$ til sammen fra forskjellige folk - hvor hver pakke en under tollgrensa - må jeg betale toll da? Beklager dumt spørsmål, som sikkert er svart på flere ganger her inne - men jeg må ha det inn med teskje. det kommer fra forskjellige mennesker så det du har bestilt kommer uavhengig av hverandre.
Chord Skrevet 19. september 2012 #2847 Skrevet 19. september 2012 Var det noen her som hadde kjøpt denne klokken? Kjøpte den for 1,5 mnd siden og har enda ikke fått den. Så på feedbackhistorien til selgeren at det er en del som ikke har fått denne varen, og bare satt negativ feedback istedet for å kontakte selgeren. Jeg har gitt beskjed til selgeren om at jeg ikke har fått varen enda, så får vi se hvilken respons jeg får. Jeg synes at man skal gi selgerne muligheten til å gjøre noe med det, før man gir negativ feedback.
halu Skrevet 19. september 2012 #2848 Skrevet 19. september 2012 (endret) Var det noen her som hadde kjøpt denne klokken? Kjøpte den for 1,5 mnd siden og har enda ikke fått den. Så på feedbackhistorien til selgeren at det er en del som ikke har fått denne varen, og bare satt negativ feedback istedet for å kontakte selgeren. Jeg har gitt beskjed til selgeren om at jeg ikke har fått varen enda, så får vi se hvilken respons jeg får. Jeg synes at man skal gi selgerne muligheten til å gjøre noe med det, før man gir negativ feedback. ja jeg kjøpte denne til samme selger for litt over en måned siden, har heller ikke fått den enda.. sender melding til selgeren om det går ett par dager til Endret 19. september 2012 av halu
Somle Skrevet 19. september 2012 #2849 Skrevet 19. september 2012 det kommer fra forskjellige mennesker så det du har bestilt kommer uavhengig av hverandre. Så jeg trenger ikke dele opp en bestilling på 50$, om det er fra forskjellige selgere? Beklager igjen, men leser jo overalt at en MÅ holde seg under 200 kr. Jeg betaler jo alt samtidlig så er vanskelig å forstå at det er forskjellige selgere.
Adalin Skrevet 19. september 2012 #2850 Skrevet 19. september 2012 Så jeg trenger ikke dele opp en bestilling på 50$, om det er fra forskjellige selgere? Beklager igjen, men leser jo overalt at en MÅ holde seg under 200 kr. Jeg betaler jo alt samtidlig så er vanskelig å forstå at det er forskjellige selgere. Nei
Adalin Skrevet 19. september 2012 #2851 Skrevet 19. september 2012 Jeg fikk denneher om dagen og den var utrolig liten i størrelsen! Det var mer en 10-12 enn en 12-14 i allefall. Hvilken størrelse bruker du til vanlig? Og hvordan var den ellers på? Kvalitet? Hehe, syns den var veldig fin! :D
Gjest Uanonymbruker Skrevet 19. september 2012 #2852 Skrevet 19. september 2012 (endret) Så jeg trenger ikke dele opp en bestilling på 50$, om det er fra forskjellige selgere? Beklager igjen, men leser jo overalt at en MÅ holde seg under 200 kr. Jeg betaler jo alt samtidlig så er vanskelig å forstå at det er forskjellige selgere. neida, kun når du kjøper ting fra samme selger Blir du forvirret så gå inn på "cart" der er det lettere å se de forskjellige selgerne du kjøper av, men da må du klikke "add to cart" istedetfor "buy now" når du er inne på en auksjon. Du får snart hengen på det, det er bare helt i starten det er forvirrende. Og de 200kr du må holde deg under er ikke inkludert frakt, så varen kan koste opp til 200, frakten regnes ikke med. Endret 19. september 2012 av Uanonymbruker
Somle Skrevet 19. september 2012 #2853 Skrevet 19. september 2012 Okei, tusen takk for gode svar! Nå kan jeg bestille litt mer, i stede for den lille pakken i går.
Sunshine Skrevet 19. september 2012 #2854 Skrevet 19. september 2012 Hvilken størrelse bruker du til vanlig? Og hvordan var den ellers på? Kvalitet? Hehe, syns den var veldig fin! :D I England er jeg str 14, her hjemme er jeg vel en 42 sånn ca. Jeg synes stoffet var tykt og fint, men den er veldig kort. Den ble i allefall veldig kort på meg siden den var så trang og jeg har store pupper (75 F). Nå er den minst en størrelse for liten.
Adalin Skrevet 19. september 2012 #2855 Skrevet 19. september 2012 I England er jeg str 14, her hjemme er jeg vel en 42 sånn ca. Jeg synes stoffet var tykt og fint, men den er veldig kort. Den ble i allefall veldig kort på meg siden den var så trang og jeg har store pupper (75 F). Nå er den minst en størrelse for liten. Tusen takk for svar!
Somle Skrevet 19. september 2012 #2856 Skrevet 19. september 2012 Noen som har kjøpt pels (falsk) å ebay? Denne var fin, noen som har noe å si om den?
Gjest NozMonster Skrevet 19. september 2012 #2857 Skrevet 19. september 2012 Noen som har kjøpt pels (falsk) å ebay? Denne var fin, noen som har noe å si om den? ikke noe annet enn at.....den var grusom .... 6
Gjest babyfirefly91 Skrevet 19. september 2012 #2858 Skrevet 19. september 2012 Noen som har kjøpt pels (falsk) å ebay? Denne var fin, noen som har noe å si om den? har bestilt den i den lyse fargen, har ikke kommet enda men kan gi beskjed
fionel Skrevet 19. september 2012 #2859 Skrevet 19. september 2012 Noen som har kjøpt pels (falsk) å ebay? Denne var fin, noen som har noe å si om den? Den så veldig fin ut! 1
Fanta Exotic Skrevet 20. september 2012 #2860 Skrevet 20. september 2012 Jeg må roe ned Ebay-avhengigheten min, men det er faen ikke lett! Klinka til med pedometer jeg også (Så noen andre her hadde kjøpt det). Når det koster under 6,- så er det helt OK om det ikke kommer frem eller blir ødelagt på første tur. Noen som har kjøpt pulsklokke på Ebay?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå