Gjest Crow Skrevet 15. september 2012 #2781 Skrevet 15. september 2012 Men faen da, sånn svart skjerf vil jeg også haaa! men så skal jeg jo hekle et skjerf også.. Åeee. =( He he, men det er billig da
Gjest NozMonster Skrevet 15. september 2012 #2782 Skrevet 15. september 2012 hvor lav positiv feedback skal til før dere dropper å kjøpe noe av selgeren? jeg må innrømme at jeg er litt ekstra skeptisk til asiatiske selgere... uten at jeg helt har noen grunn for det? 1
Anglofil Skrevet 15. september 2012 Forfatter #2783 Skrevet 15. september 2012 Jeg har generelt et godt forhold til asiatiske selgere, med over 1000 kjøp bak meg. Men tja, det kommer an på hvor mange feedbacks og hvilken prosent. Jeg kan fint akseptere å kjøpe fra en selger som har 90% prosent feedback hvis han eller hun har 100000 salg bak seg, og den negative feedbacken f.eks var for 1 år siden. Og jeg tar spesielt negativ feedback med en klype salt. Jobber i kundeservice selv, og folk kan være ekstremt kravstore og gi dårlig feedback for den minste ting. Ergo kan jeg fint lese gjennom noe av feedback'en, spesielt den negative for å danne meg et bilde. Til dags dato har jeg enda ikke gjort et bomkjøp, men det har nok også mye med at jeg har bygget meg opp mange gode forhold med ulike butikker der inne, som igjen gir meg gode discounts osv. Mvh Yvonne 1
Fanta Exotic Skrevet 16. september 2012 #2784 Skrevet 16. september 2012 Jeg fikk en knust ring for ca. en måned siden... Sendte mail med bilde på dagen, og han sa han sendte meg en ny dagen etter.. Fremdeles ikke fått noe. Men den blir sendt fra HongKong, så kanskje jeg bare må vente.. Men første ringen fikk jeg 3 uker etter jeg hadde bestilt. 1
Puserjenta Skrevet 16. september 2012 #2785 Skrevet 16. september 2012 Jeg fikk en knust ring for ca. en måned siden... Sendte mail med bilde på dagen, og han sa han sendte meg en ny dagen etter.. Fremdeles ikke fått noe. Men den blir sendt fra HongKong, så kanskje jeg bare må vente.. Men første ringen fikk jeg 3 uker etter jeg hadde bestilt. jeg venter på en pakke selv, selger sier at posten i Hong Kong sjekkes ekstra nøye nå, så noen ting kan ta lang tid. Sååå jeg venter....
Gjest NozMonster Skrevet 16. september 2012 #2786 Skrevet 16. september 2012 Jeg har generelt et godt forhold til asiatiske selgere, med over 1000 kjøp bak meg. Men tja, det kommer an på hvor mange feedbacks og hvilken prosent. Jeg kan fint akseptere å kjøpe fra en selger som har 90% prosent feedback hvis han eller hun har 100000 salg bak seg, og den negative feedbacken f.eks var for 1 år siden. Og jeg tar spesielt negativ feedback med en klype salt. Jobber i kundeservice selv, og folk kan være ekstremt kravstore og gi dårlig feedback for den minste ting. Ergo kan jeg fint lese gjennom noe av feedback'en, spesielt den negative for å danne meg et bilde. Til dags dato har jeg enda ikke gjort et bomkjøp, men det har nok også mye med at jeg har bygget meg opp mange gode forhold med ulike butikker der inne, som igjen gir meg gode discounts osv. Mvh Yvonne tusen takk for så bra svar Yvonne! Jeg har aldri hørt om noen som er så fast kunde på e-bay som deg tror jeg (bortsett fra et par til som er omtrent like ivrige da) 1
Anglofil Skrevet 16. september 2012 Forfatter #2787 Skrevet 16. september 2012 tusen takk for så bra svar Yvonne! Jeg har aldri hørt om noen som er så fast kunde på e-bay som deg tror jeg (bortsett fra et par til som er omtrent like ivrige da) Bare hyggelig. Nei, det er liksom der jeg kan gjøre shoppingen, skulle jeg handle tilsvarende her ville det blitt ekstremt dyrt. Nå er jeg veldig glad i å handle fra ebay.co.uk da, spesielt Monsoon-klær for slikk og ingenting. Men ja, ebay er heaven. Mvh Yvonne
Mmmmarielle Skrevet 16. september 2012 #2788 Skrevet 16. september 2012 Har nettopp lært meg å bruke ebay og paypal, ja jeg er treg, så jeg må følge med her i tråden, føler jeg kommer til å spare en formue på julegavene i år, samtidig som jeg kommer til å gi bort kulere og finere gaver også.
Gjest NozMonster Skrevet 16. september 2012 #2789 Skrevet 16. september 2012 Har nettopp lært meg å bruke ebay og paypal, ja jeg er treg, så jeg må følge med her i tråden, føler jeg kommer til å spare en formue på julegavene i år, samtidig som jeg kommer til å gi bort kulere og finere gaver også. jeg også¨ derfor lurer jeg på en siste ting: (en litt redd for å kuppe tråden siden jeg ikke poster ting jeg har kjøpt i alle innlegg jeg skriver) i blant når jeg søker på ting, så kommer alle treffene opp som ting man må gi bud på... men jeg vil ikke gi bud! det jeg vil kjøpe, vil jeg kjøpe nåååååÅ! ...Ikke vente i 25 dager før jeg får vite om jeg vinner budet! Finnes det en funksjon eller et eget "hemmelig" rom på e-bay som luker ut auksjon-ting?
Gjest Raindrops Skrevet 16. september 2012 #2790 Skrevet 16. september 2012 Rett over listen med alle greiene du har søkt opp har du tre faner. "All items" "Auctions olnly" og "Buy it now". Velg Buy it now så slipper du auksjonene
Miah Skrevet 16. september 2012 #2791 Skrevet 16. september 2012 Finnes det en funksjon eller et eget "hemmelig" rom på e-bay som luker ut auksjon-ting? Det gjør det. Når du søker etter noe, ta en titt på til venstre. Står blant annet categories, condition, price. Skal også stå "Buying formats", og der huker du av på "Buy it now" for å bli kvitt auksjonene.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2012 #2792 Skrevet 16. september 2012 Jeg har nettopp kjøpt billige linseetui. Planen er å klippe de i to, altså slik at linseboksene ikke henger sammen, og så håper jeg på at jeg kan legge falske øyevipper oppi. Jeg pleier å legge de falske øyevippene oppå hverandre uansett, så det hadde vært perfekt om de fikk plass oppi den ene linseboksen slik at den tar minst mulig plass i sminkepungen Men er det noen som vet om det går an å få tak i "ekstrautstyr" til hårføneren? Jeg har kastet den flate dingsen som man kan sette på frampå "tuten" og i etteretid så savner jeg den. Noen tips?? Anonym poster: 3b2184f14c6a81ba27cef92a1f7e170f
Adhara Skrevet 16. september 2012 #2793 Skrevet 16. september 2012 Jeg har nettopp kjøpt billige linseetui. Planen er å klippe de i to, altså slik at linseboksene ikke henger sammen, og så håper jeg på at jeg kan legge falske øyevipper oppi. Jeg pleier å legge de falske øyevippene oppå hverandre uansett, så det hadde vært perfekt om de fikk plass oppi den ene linseboksen slik at den tar minst mulig plass i sminkepungen Men er det noen som vet om det går an å få tak i "ekstrautstyr" til hårføneren? Jeg har kastet den flate dingsen som man kan sette på frampå "tuten" og i etteretid så savner jeg den. Noen tips?? Anonym poster: 3b2184f14c6a81ba27cef92a1f7e170f Blir ikke vippene veldig rare i formen og litt krøllete om du legger dem nedi et sånt linse-etui? De er jo veldig små
AnonymBruker Skrevet 16. september 2012 #2794 Skrevet 16. september 2012 Blir ikke vippene veldig rare i formen og litt krøllete om du legger dem nedi et sånt linse-etui? De er jo veldig små Det er det jeg skal sjekke Om de blir for flate så går det jo ikke. Men har kjøpt et par andre små bokser også. Men nå bruker ikke jeg sånne enorme transevipper så forhåpentligvis går det. Krysser ihvertfall fingrene Anonym poster: 3b2184f14c6a81ba27cef92a1f7e170f
AnonymBruker Skrevet 16. september 2012 #2795 Skrevet 16. september 2012 Det er det jeg skal sjekke Om de blir for flate så går det jo ikke. Men har kjøpt et par andre små bokser også. Men nå bruker ikke jeg sånne enorme transevipper så forhåpentligvis går det. Krysser ihvertfall fingrene Anonym poster: 3b2184f14c6a81ba27cef92a1f7e170f Glemte å si at jeg ikke bruker fullstørrelse vipper, men slike halv/midivipper. Anonym poster: 3b2184f14c6a81ba27cef92a1f7e170f
Adhara Skrevet 16. september 2012 #2796 Skrevet 16. september 2012 Glemte å si at jeg ikke bruker fullstørrelse vipper, men slike halv/midivipper. Anonym poster: 3b2184f14c6a81ba27cef92a1f7e170f Ahaaa! Da går det jo sikkert bra
Fanta Exotic Skrevet 16. september 2012 #2797 Skrevet 16. september 2012 Det gjør det. Når du søker etter noe, ta en titt på til venstre. Står blant annet categories, condition, price. Skal også stå "Buying formats", og der huker du av på "Buy it now" for å bli kvitt auksjonene. Auksjonene er jo kulest! Ingenting er som å sitte klistra til skjermen og se klokka telle ned, og håpe og tro at du stikker av gårde med seieren! Det er så deilig å vinne hissige auksjoner! 3
Gjest NozMonster Skrevet 16. september 2012 #2798 Skrevet 16. september 2012 Rett over listen med alle greiene du har søkt opp har du tre faner. "All items" "Auctions olnly" og "Buy it now". Velg Buy it now så slipper du auksjonene Det gjør det. Når du søker etter noe, ta en titt på til venstre. Står blant annet categories, condition, price. Skal også stå "Buying formats", og der huker du av på "Buy it now" for å bli kvitt auksjonene. tusen takk for så fine svar! det er så bra å vite at det finnes så mange hjelpsomme folk her på forumet!
Mmmmarielle Skrevet 16. september 2012 #2799 Skrevet 16. september 2012 (endret) Ja, takk for info, det siste var jeg ikke helt klar over heller. Og auksjonene skal jeg bare ligge unna, jeg har en tendens til å by hissig om det er noe jeg vil ha, noe enhver selger kan tjene på..... Buy it now er mer meg http://cgi.ebay.com/...em=280930004150 kjøpte denne i sted forresten, var litt kul. Får skrive hva det er og da, det er en lighter formet som en ammunisjonskule Endret 16. september 2012 av Mmmmarielle
Gjest Crow Skrevet 16. september 2012 #2800 Skrevet 16. september 2012 Auksjonene er jo kulest! Ingenting er som å sitte klistra til skjermen og se klokka telle ned, og håpe og tro at du stikker av gårde med seieren! Det er så deilig å vinne hissige auksjoner! Jo, ser den. Men nå har jeg sittet på ebay hele kvelden og bedrevet snikjakt på div smykker. Jeg blir helt hekta! Et par øredobber har jeg hatt øye med i over tre timer (redd for å glemme dem he he) og nå SKAL jeg ha dem! Søndag + ebay er en direkte farlig kombinasjon...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå