Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, det har jeg, har bare ikke giddi å prøvd den enda. :fnise: Og den greia du trykker på for å "åpne" den tanga røyk med en gang. :P

Skrevet (endret)

Jo, det har jeg, har bare ikke giddi å prøvd den enda. :fnise: Og den greia du trykker på for å "åpne" den tanga røyk med en gang. :P

Hvilken greie røyk? Noe som er nødvendig for at den skal funke?

...prøv den... :rolleyes:

Endret av AloeVera
Skrevet

Jeg har kjøpt g-nøkkelen (nr.2) og har fått den for lengst, men jeg kjøpte fra den amerikanske utgaven av ebay.

Kjøpte også fra den amerikanske, logget bare kjapt på den norske for å finne linkene.

Hvor lang tid tok det?

Skrevet

Noen tips til klesselgere for oss fatsoes? Leter ett skjørt og søte topper, men for en jente med timeglassfigur i str. 44 og stooore pupper er det ikke så lett :S Vil også ha lange cardigans, men de er enten veldig små eller veldig kjærringaktige ;)

Sitter nå og vurderer dette:

Skjørt i blått

Du får neppe på deg det da... :sjenert:

Jeg er i samme situasjonen selv. Har gjort en del bomkjøp ja. Men du må ihvertfall huke av for plus size.

Anonym poster: 3b2184f14c6a81ba27cef92a1f7e170f

Det kom i dag og passet perfekt ;) Var til og med så mye å gå på i midjen at det ikke ble stramt eller presset på. Kjøpte det i sort, så nå skal jeg bestille ett i blått også, så har jeg noe å variere med. Selve skjørtet er gjennomskinnelig polyester, men underskjørtet er stramt og sitter bra på meg, så dette er trygt om det skulle blåse eller om man skulle bøye seg ;)

Skrevet

Kjøpte også fra den amerikanske, logget bare kjapt på den norske for å finne linkene.

Hvor lang tid tok det?

Ikke så lang tid at jeg bet meg merke i det, tror nok det var ca 2 uker.

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Kjole - Ble positivt overrasket over denne! Veldig fin :)

denne kjolen likte jeg!

kan du sammenlikne størrelsen med hm-størrelser?

jeg så du skrev at du er 163 cm, så vi er like høye og at du skrev at den ikke er særlig trang til deg, men i og med at jeg veier 8 kg mindre, så vil den kanskje bli altfor stor? :/

--

mitt siste kjøp er denne sjiraffsekken :strix:

nå gleder jeg meg til å gå på skolen!

http://www.ebay.com/itm/BOYS-GIRLS-UNISEX-GIRAFFE-SKIN-PATTERN-BACKPACK-SCHOOL-BAG-RUCK-SACK-/261003950982?_trksid=p5197.m1992&_trkparms=aid%3D111000%26algo%3DREC.CURRENT%26ao%3D1%26asc%3D14%26meid%3D2014274272163001426%26pid%3D100015%26prg%3D1006%26rk%3D1%26

Endret av NozMonster
Skrevet

Den krølltanga har jo annerledes stikkontakt enn den vi har i Norge. xD Så jeg ikke før nå...

Gjest Raindrops
Skrevet

Den krølltanga har jo annerledes stikkontakt enn den vi har i Norge. xD Så jeg ikke før nå...

Et adapter er heldigvis veldig billig på ebay :fnise:

Skrevet

har du link til krølltanga? fant ikke linken i dine tidligere innlegg, men så er jeg ganske blind også da.. :murvegg:

Anonym poster: 0dc84642db11236d972a4980b944cfdb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...