Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har du allerede fått skjerfet? Cashmere and cotton, stod det. Cashmere er jo fin, eksklusiv ull. Tror du dette stemmer?

Er så lei av at disse Kina-selgerene stadig blander sammen materealet skjerfet er laget av, og stil eller vev-teknikk. Det tilhørerer sjeldenhetene at de beskriver det korrekt.

Anonym poster: f080f165a30c441bb087df7756e294ba

Og i dette tilfellet ser man jo på skjerfet at det er en etikett der det står 100% pashmina!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lepsyl :D det er vanligvis 2-3 ganger billigere en i Norge :)

Skrevet

Lepsyl = Lypsyl?

Jeg er STOR forbruker av lypsyl. Må inn og kikke litt jeg nå

• Liker 1
Skrevet

Ebay er farlige greier, har helt dilla jeg xD

• Liker 1
Skrevet

Søker etter diverse leker, verktøy, klær, lommebøker og alt mulig, men finner bare ting som er dyrt, dårlig, fælt. Hvordan finner dere alt egentlig? Bare rot for meg.

Noen som har kjøpt diverse til mannen sin, som vil linke? Ting til hund/hest, lommebøker, nokia n8 ting, fine og gode jakker?

Skrevet

Tusen takk, gleder meg! :)

Da har jeg fått lampen! Bortsett fra at esken var helt krønsjet var den helt i orden :smilorange: Søt liten lampe som jeg gleder meg til å ha på barnerommet når vi har fått opp hyller på veggen :closedeyes:

Skrevet

NOen som har tips til kalendergaver til gutt, snaue 2 år? Elsker fly, dyr, biler, fisker, å bli lest for, musikk, alt som sier vrooom! Har kikket på togbane-tog med gravert skinne med navnet hans på, men trenger mer småting.. :)

Skrevet

Da har jeg fått lampen! Bortsett fra at esken var helt krønsjet var den helt i orden :smilorange: Søt liten lampe som jeg gleder meg til å ha på barnerommet når vi har fått opp hyller på veggen :closedeyes:

Lyser den fint og sterkt, eller ganske svakt? Leter etter litt nattlys til en 4åring, tror du denne hadde passet?

Anonym poster: cc3d8b41684673a7ed9da75b1fca1fa2

Skrevet

Lyser den fint og sterkt, eller ganske svakt? Leter etter litt nattlys til en 4åring, tror du denne hadde passet?

Anonym poster: cc3d8b41684673a7ed9da75b1fca1fa2

Lyser ganske svakt ja. Skifter farger sånn glidende. Den er litt liten, men jeg har tenkt å bruke den som nattlys til min lille når den tid kommer :)

Gjest NozMonster
Skrevet

Fått hentelapp i posten, markert med "Swimming costume". Veldig spent på hva dette er, ettersom jeg har bestilt en makeup organiser og kaffekaplser ;) Gleder meg til å hente pakke og se om selger har endt meg feil eller om h*n bare har vært fantasifull.

har du fått henta pakka i dag??

jeg er suuuupernyskjerrig :ler:

Søker etter diverse leker, verktøy, klær, lommebøker og alt mulig, men finner bare ting som er dyrt, dårlig, fælt. Hvordan finner dere alt egentlig? Bare rot for meg.

Noen som har kjøpt diverse til mannen sin, som vil linke? Ting til hund/hest, lommebøker, nokia n8 ting, fine og gode jakker?

det høres ut som du er like klønete og dårlig på å finne ting som meg... heheee... det trodde jeg nemlig ikke var mulig serru! jeg finner stort sett bare grusomme ting, og blir derfor like overrasket over alle de fine tingene som blir postet her i tråden... egentlig så er det jo en fordel da, så vi slipper å gå amokk på alt vi vil ha ;)

Skrevet

Jeg har kjøpt mye hesteutsyr på ebay.co.uk. ligger under sporting goods ---equestrian :)

Skrevet

Var nok bare kaffekapsler, men skal godt gjøres å blande coffe pods og swiming costume ;)

• Liker 2
Skrevet

Har du allerede fått skjerfet? Cashmere and cotton, stod det. Cashmere er jo fin, eksklusiv ull. Tror du dette stemmer?

Er så lei av at disse Kina-selgerene stadig blander sammen materealet skjerfet er laget av, og stil eller vev-teknikk. Det tilhørerer sjeldenhetene at de beskriver det korrekt.

Nei, ikke fått det enda.

Lille postbud min due. Kom til meg med de 25 pakkene jeg venter på! Blir gal av å bare finne reklame i postkassen min hver dag ;)

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Blir sprø av posten innimellom, i dag skulle de ha meg til å betale toll på en vare til 98 kr :rolleyes:

Skrevet

Jeg fikk også samme greia for en stund siden men det er fordi leverandøren hadde satt tre ganger så høy verdi som det det faktisk var. Jeg sendte kvitteringen fra PayPal til posten og det ordnet seg.

Skrevet

Jauda, og stadig forveksler de dollar og pund også. Som ikke alltid er like bra - og veldig irriterende! Sender dem en e-post, så løser det seg, men kjedelig allikevel. ;)

De på Posten kjenner meg nå ved navn. "Yvonne ja, hvilke pakker skal du hente i dag?". Mhm...

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 2
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

jada det er ikke noe problem, det løser seg lett, men tror de har fått nye medarbeidere som ikke kan å bruke en valutakalkulator for det har skjedd tre ganger denne måneden :rolleyes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...