Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

litt over 7 cm. Veldig liten å nett figur :fnise:

Wow, det var ikke stort! Godt å vite før jeg evt. bestiller :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja jeg kjøpte denne til samme selger for litt over en måned siden, har heller ikke fått den enda.. sender melding til selgeren om det går ett par dager til :)

Fikk bra respons på meldingen jeg sendte til selgeren, han/hun ba meg om å gi h*n noen få dager til, og hvis det da enda ikke hadde kommet, så skulle jeg få pengene tilbake eller noe sånt.

Blir uansett ikke noe negativ feedback fra meg :)

Skrevet

Jeg fikk dette smykket i dag, med navnet på meg og kjæresten. Veldig søtt, kom i en rosa liten smykkeeske, og inni var det en lapp der det sto "Dear *navnet mitt*" etterfulgt med hjerte. Søtt :)

Men det står at materialet er brass, hva er det? Er det sånt som gjerne blir misfarget, som mange ringer som selges på Ebay?

Skrevet

Brass er messing, men hva det gjør med huden, kan jeg dessverre ikke si noe om (har bare erfaring med musikkinstrumenter).

Skrevet

Wiii, vant disse lekre skoene på auksjon nå nettopp! Ble en litt heftig budrunde på slutten, og kjente jeg ble litt stresset når jeg ble bydd over 2 sek før. Men jeg klarte å vinne likevel! Man får virkelig et kick av disse budrundene :hoppe:

• Liker 2
Skrevet

Noen som kan hjelpe meg å finne spesielle drikkeflasker med rensefunksjon? Altså at i tuten så er det liksom noe som renser vannet mens det strømmer gjennom og man drikker?

Jeg aner ikke hva jeg skal søke på, trenger virkelig å finne de, har sett de før, men mistet de :(

Anonym poster: 140c91c48f8b808da2d9f092e6deb49f

Skrevet

Bare hyggelig. Endelig fant jeg noe uten å finne linken her. :bolledeig:

Skrevet

Ehm.. Litt off topic, men hva i huleste gjør man hvis man har vært så dum å by på noe som IKKE shippes til norge?

:rodme: (hadde oppe flere av samme produkt, og klarte selfølgelig å legge inn budet på feil)

Jeg har allerede skrevet en melding til selger, men blir så utålmodig siden det var snakk om en ganske dyr gjenstand.

*sukk* og jeg som endelig trodde jeg var dreven nok på ebay til å gi meg ut på auksjoner... :balltre:

Skrevet

Ehm.. Litt off topic, men hva i huleste gjør man hvis man har vært så dum å by på noe som IKKE shippes til norge?

:rodme: (hadde oppe flere av samme produkt, og klarte selfølgelig å legge inn budet på feil)

Jeg har allerede skrevet en melding til selger, men blir så utålmodig siden det var snakk om en ganske dyr gjenstand.

*sukk* og jeg som endelig trodde jeg var dreven nok på ebay til å gi meg ut på auksjoner... :balltre:

De kansellerer den eller sender den likevel, men du må gjerne betale frakt da. Jeg gjør det der noen ganger.

Anonym poster: 42a8ecff75ad89f17bf53687cb97c499

Skrevet

De kansellerer den eller sender den likevel, men du må gjerne betale frakt da. Jeg gjør det der noen ganger.

Anonym poster: 42a8ecff75ad89f17bf53687cb97c499

Tusen takk for svar! Godt å høre at det ikke bare er meg som gjør sånt ;)

Da får jeg satse på at det går i orden. :)

Skrevet

Det kan føre til negative feedback, så slikt tar jeg ikke sjansen på. Men nei, du kan ikke forvente at selger da vil sende til Norge. Det er jo også derfor man i søkefeltet kan luke ut dette.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Det kan føre til negative feedback, så slikt tar jeg ikke sjansen på. Men nei, du kan ikke forvente at selger da vil sende til Norge. Det er jo også derfor man i søkefeltet kan luke ut dette.

Jeg forventer ingen ting, bortsett fra at de forstår at slike feil faktisk kan skje. :)

Skrevet

Noe lignende som dette, du mener?

DISSE! Endelig fant jeg de :D Men den du linket til Somle, var mer aktuell, litt mer det jeg hadde tenkt, takk!

Hvor bra er egentlig rensefunksjonen i disse?

Skrevet

Jeg forventer ingen ting, bortsett fra at de forstår at slike feil faktisk kan skje. :)

Har ikke sagt at du forventer noe som helst, men vær forberedt på at du kan få negativ feedback, spesielt hvis det har vært en budrunde. Dette er rett og slett noe man ikke skal gjøre på ebay og generelt sett på som fy-fy, spesielt innenfor de fora jeg vanker på eBay. Selgere blir ikke spesielt blide når slikt skjer. Dette kunne lett vært unngått, så jeg håper du la deg helt flat og ba om unnskyldning.

Skrevet

Dette med feedback, får man det som kjøper også? Hvor fort kommer de? Jeg betaler alltid ting med en gang jeg bekrefter at jeg skal ha de, men har bare fått feedback fra en selger, er det slik at alle ikke gir, eller? Mener jeg er en god kunde.. <br /><br /> Anonym poster: 140c91c48f8b808da2d9f092e6deb49f

Skrevet

Dette med feedback, får man det som kjøper også? Hvor fort kommer de? Jeg betaler alltid ting med en gang jeg bekrefter at jeg skal ha de, men har bare fått feedback fra en selger, er det slik at alle ikke gir, eller? Mener jeg er en god kunde.. <br /><br /> Anonym poster: 140c91c48f8b808da2d9f092e6deb49f

Det er som med oss som gir feedback til selger: noen gir feedback, andre ikke. Man gjør det jo gjerne manuelt, ergo kan noen bruke lenger tid enn andre. Jeg har over 1000 kjøp bak meg, men har nå "bare" 717 i feedback (alle positive).

Gjest Raindrops
Skrevet

Den kommer vel så fort de orker å gi den.

Jeg får vanligvis feedback med en gang jeg har betalt, men noen venter også til jeg har mottatt produktet og gitt feedback til dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...