AnonymBruker Skrevet 23. september 2012 #2961 Skrevet 23. september 2012 Noen som har kjøpt sminkepung på ebay? Jeg må bare krype til korset og innse at jeg trenger en litt større en, men jeg finner liksom ikke helt noe jeg liker. Jeg tenker at en oval eller avlang en kan være greit slik at jeg faktisk får plass til de lengste sminkekostene mine.. Noen tips? Anonym poster: 42a8ecff75ad89f17bf53687cb97c499
Chord Skrevet 23. september 2012 #2962 Skrevet 23. september 2012 Ser så mange rare sko på ebay, som disse. Med vinger! Skal ikke dømme smaken til de som liker dem, altså. Men jeg hadde ikke gått med dem.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2012 #2963 Skrevet 23. september 2012 Ser så mange rare sko på ebay, som disse. Med vinger! Skal ikke dømme smaken til de som liker dem, altså. Men jeg hadde ikke gått med dem. jeg syns de var ganske søte jeg Anonym poster: 6ccc297fd608e90f88baa63656cbd5bc
Gjest NozMonster Skrevet 24. september 2012 #2964 Skrevet 24. september 2012 jeg syns de var ganske søte jeg Anonym poster: 6ccc297fd608e90f88baa63656cbd5bc me2....! spesielt i brune!
Swirly Skrevet 24. september 2012 #2965 Skrevet 24. september 2012 Minnie Mus-smekk Bakeform i silikon (Mikke Mus) Leggvarmere til baby Uglelue til baby Perlekrave
Gjest BabyBlue Skrevet 24. september 2012 #2966 Skrevet 24. september 2012 (endret) Fått: Spring it. For fjerning av ansiktshår - funker kjempebra, men må rense huden etterpå for å unngå urenheter. Ipod case til trening. Billig materiale, men virker passe solid og gjør jobben sin. Arwen sitt evenstar smykke. Kom i en søt eske og var overraskende solid, selv om selve steinene kunne godt ha vært blankere og sett mer luksuriøse ut. Men i forhold til prisen var den veldig fin! Dette blir en gave til en venninne : ) Skin79 bb cream, vip gold - kjempegod bb cream. Har ikke noen å sammenligne med, men tror ikke jeg kommer til å snuse rundt på andre merker til å begynne med. Tetter ikke porer, utrolig nok, og ser veldig hudaktig ut. Mascara "hjelper" - fungerer overraskende godt, hadde ikke forventet det da folk flest mente den var ubrukelig. Kjempegreit for mine øyne som alltid blir kullsvarte etter mascarapåføring Dokumentorganisator - kjempesøt!! Vintage notatbok - akkurat som beskrevet, men sidene var noe for transparente og detaljene for lyse og "falmet". Vet at den skal se vintage og gammel ut, men ærlig talt x) Fin størrelse til skolebruk da. Pore strips - auu... men de funker. Minus for en helt jævlig lukt. Japanese scent sensation my ass. Venter på: Daiso peel off masque for fjerning av hudormer. Har kikket litt rundt på dette merket etter at jeg ble helt superfornøyd med svamprensen, så håper jeg blir fornøyd med denne. Superbillig! : O "Tweezerman" pinsett. Til den prisen er det neppe tweezerman, men håper jeg blir fornøyd. Decleor leppepomade til 90 kroner med gratis frakt. Øyenbryn mal Ear cuff (gave) Påfugl ring (gave) Superlash mascara som får veldig mye skryt på makeupalley. Hår donut Magnetisk palette til øyenskygger Sølvteip til negler Morrocanoil Jeg tenker jo der og da hvor billig alt er i forhold til vanlige priser her i Norge og andre nettsider, men f*en så lett det er å bruke penger på ebay Endret 24. september 2012 av BabyBlue
AnonymBruker Skrevet 24. september 2012 #2967 Skrevet 24. september 2012 Fått: Spring it. For fjerning av ansiktshår - funker kjempebra, men må rense huden etterpå for å unngå urenheter. er den vond å bruke? ser for meg at den lugger noe forferdelig Anonym poster: 6ccc297fd608e90f88baa63656cbd5bc
Gjest BabyBlue Skrevet 24. september 2012 #2968 Skrevet 24. september 2012 er den vond å bruke? ser for meg at den lugger noe forferdelig Anonym poster: 6ccc297fd608e90f88baa63656cbd5bc Ja, den kan lugge litt, men det gjelder å være rask i bevegelsene så går alt som smurt. Om du er vant til å vokse eller nappe vekk hår er dette en smal sak =)
Fantomina Skrevet 24. september 2012 #2970 Skrevet 24. september 2012 Er det noen som har kjøpt billig garn på eBay? Det behøver ikke være kjempekvalitet, jeg skal bare strikke julekalender, så det kan fint f.eks. klø eller være lite slitesterkt, men det må se ok ut og være lett å strikke med. Tips mottas med takk!
Guadaloupe Skrevet 24. september 2012 #2971 Skrevet 24. september 2012 Fått: Skin food All Over Muffin Cake Finish (et slags pudder) Missha M VITA Matte BB cream Etude House BB magic cream - for oily skin Gleder meg til å prøve de Kan jeg spørre om noe off topic? Jeg overførte penger fra bankkonto til paypal konto tidlig på lørdag men det har ennå ikke kommet inn, er det normalt? Jeg trodde paypal "jobba" i helger og, siden det er en betalingstjeneste som man kan bruke når som helst.
sofie777 Skrevet 24. september 2012 #2972 Skrevet 24. september 2012 Jeg vet ikke, jeg har PayPal knyttet til bankkontoen min og så trekker de derfra automatisk, trodde det var den vanlige prosedyren... 2
Guadaloupe Skrevet 24. september 2012 #2973 Skrevet 24. september 2012 Jeg vet ikke, jeg har PayPal knyttet til bankkontoen min og så trekker de derfra automatisk, trodde det var den vanlige prosedyren... Åja, jeg opprettet paypalkonto og overførte penger fra min bankkonto til paypalkontoen, det gikk bra første gang, så regner med at det går seg til nå og. Man MÅ ikke knytte paypalkontoen mot bankkontoen din slik du beskriver, men jeg gjorde det i går, men det går ikke i orden før jeg har fått en spesiell kode. Det blir trekt fra 15 kroner fra bankkonto(pengene blir refundert), så kommer koden opp på bankutskriften, men det har ikke skjedd ennå. Uff, håper det ikke skjer noe kluss og at pengene "forsvinner", men det er vel ikke så sannsynlig?
Sommernatt Skrevet 24. september 2012 #2974 Skrevet 24. september 2012 Åja, jeg opprettet paypalkonto og overførte penger fra min bankkonto til paypalkontoen, det gikk bra første gang, så regner med at det går seg til nå og. Man MÅ ikke knytte paypalkontoen mot bankkontoen din slik du beskriver, men jeg gjorde det i går, men det går ikke i orden før jeg har fått en spesiell kode. Det blir trekt fra 15 kroner fra bankkonto(pengene blir refundert), så kommer koden opp på bankutskriften, men det har ikke skjedd ennå. Uff, håper det ikke skjer noe kluss og at pengene "forsvinner", men det er vel ikke så sannsynlig? Selv om Paypal "jobber" i helgene, så gjør ikke bankene i Norge det :-) Og det tar ofte 3-5 dager når jeg overfører, så de kommer nok i løpet av et par dager!
matba Skrevet 24. september 2012 #2975 Skrevet 24. september 2012 Er det noen som har kjøpt billig garn på eBay? Det behøver ikke være kjempekvalitet, jeg skal bare strikke julekalender, så det kan fint f.eks. klø eller være lite slitesterkt, men det må se ok ut og være lett å strikke med. Tips mottas med takk! http://www.ebay.com/itm/280867963537?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 det har jeg kjøpt og er veldig fornøyd, er ikke sånn kjempetykt, ser veldig fint ut også
AnonymBruker Skrevet 24. september 2012 #2976 Skrevet 24. september 2012 Er det noen som har kjøpt noen skjerf de er fornøyd med? Det var en del som bestilte dette skjerfet for en stund tilbake: Jeg bestilte det også og er fornøyd med lengden og varmen, men jeg kler bare ikke leopardmønster i noen som helst slags farge. Så jeg skulle gjerne hatt et slikt men ensfarget. Noen tips? Anonym poster: 42a8ecff75ad89f17bf53687cb97c499
Brimi Skrevet 24. september 2012 #2977 Skrevet 24. september 2012 Kjøpte en rosa lommebok! Første ebay kjøp^^
Gjest NozMonster Skrevet 24. september 2012 #2978 Skrevet 24. september 2012 (endret) Kjøpte en rosa lommebok! Første ebay kjøp^^ nå har du gjort det!! hehee... jeg hadde mitt første kjøp for en ukes tid siden..... og har kjøpt 3-4.....7-8.. okida!!!! .10-11 ting siden ..... Endret 24. september 2012 av NozMonster 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2012 #2979 Skrevet 24. september 2012 Er det noen som har kjøpt noen skjerf de er fornøyd med? Det var en del som bestilte dette skjerfet for en stund tilbake: Jeg bestilte det også og er fornøyd med lengden og varmen, men jeg kler bare ikke leopardmønster i noen som helst slags farge. Så jeg skulle gjerne hatt et slikt men ensfarget. Noen tips? Anonym poster: 42a8ecff75ad89f17bf53687cb97c499 Jeg kjøpte også det og syns det var elendig kvalitet. Det var ikke gjennomfarget ordentlig (som alle andre skjerf jeg har mottatt fra eBay). Jeg skulle også gjerne finne andre skjerf en leopardmøstrede. Det er en del store ensfagede som tilbys.Jeg har bestilt en med gradert farge som jeg ennå ikke har mottatt. Ellers lurer jeg litt på kashmir/silke-skjerfet omtalt tidligere, og skulle også gjerne prøvd på et stort i ren silke... Men ja, jeg vil også gjerne høre tips fra andre. Anonym poster: 7dc1f2b4f6a0d19ad784c4df7b99a59a
Brimi Skrevet 25. september 2012 #2980 Skrevet 25. september 2012 nå har du gjort det!! hehee... jeg hadde mitt første kjøp for en ukes tid siden..... og har kjøpt 3-4.....7-8.. okida!!!! .10-11 ting siden ..... Ja! Også er det jo så billig :-O
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå