Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Oppskriften på hvordan dere for tekst i linken står jevnlig i tråden, bare å bla seg bakover. (Jeg har f.eks. sagt hvordan det skal gjøres)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oppskriften på hvordan dere for tekst i linken står jevnlig i tråden, bare å bla seg bakover. (Jeg har f.eks. sagt hvordan det skal gjøres)

Jeg har bladd meg langt bakover og sett på ting folk har bestilt, og så det ikke, så da får det bare være. Er ikke akkurat supernøye:)

Skrevet

Min metode:

Skriver "produktet"

Markerer ordet

Klikker på det "lenketegnet" som er over her

Limer inn url'en til ebay

Da har ordet "produktet" blitt en lenke til ebay-siden.

(Skrevet fra mobil etter husken, don't shoot me if I'm wrong..;) )

• Liker 5
Skrevet

Har bare et lite spørsmål,

Jeg kjøpte en vare fra UK for ca. 1 uke siden. Da varen kostet 204 kr, spurte jeg om selger kunne krysse av for "gift" på pakken. Jeg fikk hente lapp fra posten, men måtte likevel betale for toll. Må man dette, når det blir sendt som gift? Hva om jeg faktisk fikk en gave fra en i utlandet....! Noen tanker om dette?

Skrevet

Har bare et lite spørsmål,

Jeg kjøpte en vare fra UK for ca. 1 uke siden. Da varen kostet 204 kr, spurte jeg om selger kunne krysse av for "gift" på pakken. Jeg fikk hente lapp fra posten, men måtte likevel betale for toll. Må man dette, når det blir sendt som gift? Hva om jeg faktisk fikk en gave fra en i utlandet....! Noen tanker om dette?

Grensen for moms på gaver er 1000 kroner, men det gjelder bare dersom avsenderen er en privatperson.

Skrevet

Man må be selger skrive ned den faktiske verdien hvis det der skal gå.

Anonym poster: 140c91c48f8b808da2d9f092e6deb49f

• Liker 1
Skrevet

Åh, gud, takk for linken til butikken hennes.. :) Fant noen topper der jeg kunne tenke meg å bestille for sommeren!

(..)

No problem ;) Liker mye fra butikken selv ;)

Skrevet

Noen som vet det er mulig å se lenger tilbake enn de siste 6(?) måneders kjøpshistorikk?

Skrevet

Noen som vet det er mulig å se lenger tilbake enn de siste 6(?) måneders kjøpshistorikk?

My eBay --> Purchase History --> Archived

Der er for hele året. Du kan velge år også :)

• Liker 1
Skrevet

Kjøpte denne mappen til å ha rundpinnene mine i... Gleder meg max til å få orden i strikkepinnekaoset mitt, og kanskje blir det slutt på at jeg må kjøpe nye pinner til hvert nye prosjekt - simpelthen fordi jeg ikke klarer å finne riktig størrelse.... :)

http://www.ebay.co.u...=item1e61d09e33

Hvordan i himmelens navn får jeg skrevet inn min egen tekst i linken???

Kan du skrive hvordan du synes det fungerer når du får brukt den litt? Jeg har en annen mappe av samme type (til A4-ark) som jeg prøvde å ha rundpinnene mine i, men det ble bare tull. Det ble for tykt, så det gikk ikke å lukke igjen mappen. Jeg har pinnene liggende i en skoeske nå, men det er verken pent eller oversiktlig :)

Skrevet

kan du si ifra om du er fornøyd med dette? :)

Wil do :) Mest spent på størrelsene og lengdene på genserene!

Skrevet

Kan du skrive hvordan du synes det fungerer når du får brukt den litt? Jeg har en annen mappe av samme type (til A4-ark) som jeg prøvde å ha rundpinnene mine i, men det ble bare tull. Det ble for tykt, så det gikk ikke å lukke igjen mappen. Jeg har pinnene liggende i en skoeske nå, men det er verken pent eller oversiktlig :)

Ingen problem, jeg gir beskjed så snart den er ankommet og fylt opp :)
  • Liker 1
Skrevet

Det tar så lang tid før ting kommer nå. :bond: Jeg vil så gjerne ha tingene nååå!! :bond:

Skrevet

Rasta-hårnett kjøpte jeg sist.

(Dvs; Jeg slenger heller ut linker ettersom jeg får pakken i posten.)

Passet ypperlig i forhold til beskrivelse, blir nok å bruke den mest hjemme på denne tida av året, og til fargerike kjoler på sommeren:) Rask shipping.

Skrevet

Ææh, fikk den ene kjolen i dag, og den er jo alt for kort! Det står at den skal passe europeiske S og M, og jeg er jo en S! Reagerte egentlig veldig på dette, jeg er liten og spinkel, også dekker den ikke over rumpa engang! På bildet så det ut til at den skulle den rekke til godt nedenfor stumpen! Nei, nå er klage sendt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...