Guadaloupe Skrevet 25. september 2012 #2981 Skrevet 25. september 2012 Selv om Paypal "jobber" i helgene, så gjør ikke bankene i Norge det :-) Og det tar ofte 3-5 dager når jeg overfører, så de kommer nok i løpet av et par dager! Åja, tullete meg! Det er bare så typisk meg å bekymre meg Kommer sikkert snart da
AnonymBruker Skrevet 25. september 2012 #2982 Skrevet 25. september 2012 Veggklokke, whatever I'm late anyway Boks til småplukk med Marilyn Monroe på, eller hvertfall en retrodame, synes ikke det ligner så veldig på Marilyn.. Iphone deksel man kan brodere på Skinntøfler med ekorn Fine, men luktet litt sterkt, så luftet de godt før jeg la de i skuffen Skinntøfler med hund Samme som over, men også ganske store i størrelsen, ser det ut til... Globus-smykke Sjal Fint, tynnere enn jeg fikk inntrykk av på bildet. Merket som pashmina, og kvaliteten kjennes bra ut. Vet ikke om det går ann å teste at materialene stemmer uten å ødelegge det, men det kjennes i alle fall ikke noe nevneverdig forskjellig ut fra de andre, ekte pashminaene jeg har.. Retro kamera-deksel til iphone Fint, men fortetrekker egentlig de som har litt høyere kant foran, slik at det skaper en "støtdemper" om telefonen faller med skjermen ned. Retro kamera-deksel til samsung s2 Fin, gave, tilsynelatende fornøyd.. Siden en del er gaver, og dette kanskje var litt spesielle ting, poster jeg som anonym for å ikke bli gjenkjent! Anonym poster: 735aae42234fafc71dfe5a0c69b4cb1f
Gjest NozMonster Skrevet 25. september 2012 #2983 Skrevet 25. september 2012 Ja! Også er det jo så billig :-O joda, men jeg tror jeg kan snakke for langt flere enn meg selv, om jeg sier at mye av det jeg kjøper hadde jeg nok ikke kjøpt om det hadde kostet 50 kroner mer her i norske butikker... så sånn sett, så blir jo ikke e-bay særlig billig
Brimi Skrevet 25. september 2012 #2984 Skrevet 25. september 2012 joda, men jeg tror jeg kan snakke for langt flere enn meg selv, om jeg sier at mye av det jeg kjøper hadde jeg nok ikke kjøpt om det hadde kostet 50 kroner mer her i norske butikker... så sånn sett, så blir jo ikke e-bay særlig billig Ja, det er nok sant. Skal bli spennende å se kvaliteten på lommeboka ^^
Fantomina Skrevet 25. september 2012 #2985 Skrevet 25. september 2012 (endret) http://www.ebay.com/...984.m1439.l2649 det har jeg kjøpt og er veldig fornøyd, er ikke sånn kjempetykt, ser veldig fint ut også Takk! Nå skal det strikkes (etter at jeg har fått garn og pinner, riktignok.) Edit: Kjøpte garn og litt pyntestæsj. Rødt, hvitt og grønt garn. Stjerneknapper. Små bjeller. Knapper i julefarger. Endret 25. september 2012 av Junimarie
Mmmmarielle Skrevet 25. september 2012 #2986 Skrevet 25. september 2012 Fått mange gode tips i tråden her, allerede fått gjort unna en del julehandel, herlig greit å være tidlig ute, jeg er enten ganske tidlig eller veldig sent ute, uff. Jeg liker denne ebaybutikken, masse gadgets, dill, ting og tang. http://stores.ebay.com/No1-Gadget-Store
Sunshine Skrevet 25. september 2012 #2987 Skrevet 25. september 2012 Hmm nå fikk jeg akutt lyst til å lage julekalendere til venninnene mine! 1
Gjest Raindrops Skrevet 25. september 2012 #2988 Skrevet 25. september 2012 Tights i tre farger Disse likte jeg! God strech, stoffet er relativt tykt og det virker som om det er helt grei kvalitet, pluss for fint mønster.
sauen87 Skrevet 25. september 2012 #2989 Skrevet 25. september 2012 Nøkkelring, hvit ugle - 11 kroner Passholder, Paris - 27 kroner Smykke - 24 kroner Uglesmykke - 9 kroner Så totalt 71 kroner brukt i dag...=P Edit - ble litt mer: Et til uglesmykke Sykesøsterklokke, savner det i jobben! Tea Strainer x 2 Har mottatt passholderen nå. Virker som ganske god kvalitet, den var fin også. Passet har kommet på plass Veldig praktisk! Har også mottatt yankee candles herfra. De kom etter bare noen få dager, og selgeren var svært rask til å svare på noen spørsmål herfra. Superfornøyd
Brimi Skrevet 25. september 2012 #2990 Skrevet 25. september 2012 Ja, nå er jeg avhengig. Kjøpte mus til pusene og en sånn sak til å beskytte mobilen^^
Ixnay Skrevet 25. september 2012 #2991 Skrevet 25. september 2012 (endret) Neglfiler, det er en ting jeg aldri får rotet meg til å kjøpt så det er det perfekt at dumper ned i postkassen! Håper de er gode. Også 10 stk da Edit, glemte linken Endret 25. september 2012 av Ixnay
Somle Skrevet 25. september 2012 #2992 Skrevet 25. september 2012 Noen som har kjøpt utelys på ebay før? Finner mye fint, men usikker på kvalitet og hvor bra de lyser.
LeaMichele Skrevet 25. september 2012 #2993 Skrevet 25. september 2012 Neglfiler, det er en ting jeg aldri får rotet meg til å kjøpt så det er det perfekt at dumper ned i postkassen! Håper de er gode. Også 10 stk da Edit, glemte linken kan du si ifra om hvordan disse her er ? jeg har samme problem som deg, får aldri rota meg til å kjøpe det
Guadaloupe Skrevet 26. september 2012 #2994 Skrevet 26. september 2012 Venter på Ring Kjede (gave til min mor) Skjerf til min mor Skjerf til meg selv Veske til mamma Kjole til meg selv (den blåaktige) Kjole til meg selv Jeg har fått med meg at flere har frarådet å kjøpe kashmere og silkeskjerf fra kina, men siden de var så billige og selgeren hadde ganske godt rykte så prøver jeg, så sier jeg ifra om det er hit eller shit, ok? Gleder meg skikkelig til å få kjolene og prøve dem, har ønsket med noen "hvergangskjoler" som jeg kan bruke på skolen osv. 1
kaprifolen Skrevet 26. september 2012 #2995 Skrevet 26. september 2012 Feedback-systemet på ebay fremstår mer og mer latterlig i mine øyne! Leverte min første nøytrale her om dagen, med stikkord om at det ikke lignet helt på bildet, middelmådig kvalitet, men ok kommunikasjon med selger. Selger vet også at jeg måtte etterlyse produktet 3 ganger før det dukket opp. Nå har jeg faktisk fått mail om jeg kan trekke tilbake den nøytrale feedback'en? Det synes jeg blir vel frekt... Fakta er jo at min handleopplevelse der ikke var udelt positiv, noe grunnet selger, noe grunnet ytre faktorer. Hvis det er sånn man skal holde på, som jeg ser mange her i tråden også gjør, er jo feedbacksystemet null verdt! Har bare ignorert denne, men tror du ikke selger sendte meg ny mail i dag!? Tilbød 1$ refund for at jeg skulle endre fra nøytral til positiv og greier?! Synes det er frekt, jeg! Og gir meg bare lyst til å fjerne alle stjerner på "communication"....
Gjest NozMonster Skrevet 26. september 2012 #2996 Skrevet 26. september 2012 Har bare ignorert denne, men tror du ikke selger sendte meg ny mail i dag!? Tilbød 1$ refund for at jeg skulle endre fra nøytral til positiv og greier?! Synes det er frekt, jeg! Og gir meg bare lyst til å fjerne alle stjerner på "communication".... nå ble liksom hele dette feedback-systemet veldig lite troverdig.... 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2012 #2997 Skrevet 26. september 2012 Hmmmmm, jeg ser kun på feedbacken til en selger før jeg bestemmer meg for om jeg vil handle der, men hvis selger, enkelte i allefall, har tigget og betalt til seg god feedback så er jo det bare lureri.. Regner ikke med alle gjør det, men noen tydeligvis. Anonym poster: 140c91c48f8b808da2d9f092e6deb49f
Sunshine Skrevet 26. september 2012 #2998 Skrevet 26. september 2012 Er det noen som har kjøpt skjerf som er veldig fornøyde? Kan dere i såfall linke til de skjerfene som var veldig bra? 1
Sunshine Skrevet 26. september 2012 #2999 Skrevet 26. september 2012 En annen ting: Hvis dere har noen lure kalendergavetips til venninner så skriv gjerne opp det!
Fanta Exotic Skrevet 26. september 2012 #3000 Skrevet 26. september 2012 Money belt til interrail neste år Magneter så jeg kan lage egne kjøleskapsmagneter
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå