Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er fordi det har vært helligdag i Asia (tror det var der). Jeg har fått et par mailer om det når jeg har bestilt, men jeg husker ikke helt hva det stod. I tillegg har jeg fått beskjed om at tollene inn i Europa har blitt strengere.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg sniker på klær disse dagene :) Noen som vil dele gode erfaringer med selgere? Jeg har kjøpt et par plagg fra selgeren patty-boutique1 og er veldig fornøyd, men selgeren har ikke mange plagg jeg kunne tenkt meg å bruke. Mye som viser for mye hud, fremhever ting jeg vil skjule osv

Jeg likte denne kjolen veldig godt, tenker fortsatt :)Gråbrun kjole

Ellers har jeg kjøpt en lilla kjole som jeg håper kommer snart, er spent på kvalitet og selger. Ikke sikkert den kler meg, men har søstre som kan overta isåfall ;)

Endret av minibelle
Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

jeg er så innmari dårlig på størrelser, pluss at jeg bestandig har så voldsom uflaks med å finne ting som passer meg... jeg kom plutselig over denne kåpen og fikk lyst på den...

http://www.ebay.com/itm/Womens-Ladies-Woolen-Warm-Winter-Double-breasted-Coat-Jacket-Trench-Slim-Fit-/110940090535?pt=UK_Women_s_Coats_Jackets&var=&hash=item19d48b70a7

den minste størrelsen er asiastisk M.. er det noen her som har erfaring med asiatiske størrelser?

jeg bruker 32-34 på hennes og maurits- tror dere da at en M vil være for stor, for liten eller passe?

Endret av NozMonster
Skrevet

jeg er så innmari dårlig på størrelser, pluss at jeg bestandig har så voldsom uflaks med å finne ting som passer meg... jeg kom plutselig over denne kåpen og fikk lyst på den...

http://www.ebay.com/...=item19d48b70a7

den minste størrelsen er asiastisk M.. er det noen her som har erfaring med asiatiske størrelser?

jeg bruker 32-34 på hennes og maurits- tror dere da at en M vil være for stor, for liten eller passe?

Godt spm, fant ikke ut av dette selv da jeg tok en google-sjekk. Bare at European L er en Asian 3XL. . Da snakker man heftige forskjeller, da :O

Gjest Raindrops
Skrevet

Det er en tabell der målene til størrelsene står, sikkert best å sjekke der.

• Liker 1
Skrevet

Jg kjøpte en gang truser fra kina. Jeg bestilte. Str s, det jeg har her i Norge. Fikk tilsendt truser som en 8-9åring kunne brukt...! Det viste seg at jeg måtte ha truser i str xxl for å få de på meg. Nedtur for selvtilliten :ler:

Anonym poster: 140c91c48f8b808da2d9f092e6deb49f

Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Jg kjøpte en gang truser fra kina. Jeg bestilte. Str s, det jeg har her i Norge. Fikk tilsendt truser som en 8-9åring kunne brukt...! Det viste seg at jeg måtte ha truser i str xxl for å få de på meg. Nedtur for selvtilliten :ler:

Jeg hadde samme erfaring med en sexy nettingsak, jeg hadde ikke sjangs å få begge bena oppi engang. Har aldri følt meg så diger og lite feminin noen gang, og jeg er i overkant slank. Egentlig er det litt forstyrrende når slike ting som nettingbodyer og sexy undertøy ser ut som om det er laget for barn, men de er vel ganske små i Hong Kong tydeligvis :gjeiper: Den var forresten one size i tillegg, uff.

Endret av Raindrops
Skrevet

Er det noen måte å søke på bare ting som kan sendes til Norge? (Evt worldwide)

Anonym poster: 6c7e0fa143499df83ac6eec8c57984a3

Ingen?:/

Gjest Swarovski
Skrevet

Ingen?:/

Før så var det en egen knapp/avhukning for det på avansert søk, så vidt jeg husker. Men klarer ikke finne den nå lenger.

Det som derimot funker, er å sortere søket etter: price+shipping. Da vil de resultatene som ikke har shipping(fordi den ikke sendes til Norge) komme sist og det står "shipping not specified" på produktet.

Så hvis du har et nøyaktig søk, og vet hva du leter etter, så er det en metode å bruke. Da får man jo også vite hva som er billigst. :)

Skrevet

Jeg sniker på klær disse dagene :) Noen som vil dele gode erfaringer med selgere? Jeg har kjøpt et par plagg fra selgeren patty-boutique1 og er veldig fornøyd, men selgeren har ikke mange plagg jeg kunne tenkt meg å bruke. Mye som viser for mye hud, fremhever ting jeg vil skjule osv

Jeg likte denne kjolen veldig godt, tenker fortsatt :)Gråbrun kjole

Ellers har jeg kjøpt en lilla kjole som jeg håper kommer snart, er spent på kvalitet og selger. Ikke sikkert den kler meg, men har søstre som kan overta isåfall ;)

Åh, gud, takk for linken til butikken hennes..:) Fant noen topper der jeg kunne tenke meg å bestille for sommeren!

Takket være denne tråden greide jeg å skjønne meg på ebay, og ble...forelska. Hah, det er jo GØY, og litt farlig.

Mitt siste kjøp, siden jeg fletter jentungen og ikke får kjøpt perler her jeg bor: http://www.ebay.com/itm/100-Mix-Glitter-Ravn-Rainbow-Pony-Beads-6x9mm-For-Kandi-Rave-Hair-Bracelets-Kid-/370642660439?forcev4exp=true&forceRpt=true#ht_1267wt_1163

(hvordan setter man inn navn..? )

Jeg likte returnerings-reglene hennes veeeldig godt, og skrev det i kommentarfeltet, fikk dermed en liten, personlig lapp med pakken også. Veldig rask levering, gikk en uke før jeg hadde de i postkassa, og alt stemte:)

Venter i skrivende stund på fire pakker til.

Gjest NozMonster
Skrevet

Fikk jack daniels karameller i posten,kjempegode de :)

Skrevet

Høhø, jeg har kjøpt meg en kjole til! Falt helt for den, nydelig stor og romslig kjole med blondehjerte på!

Nydelig kjole - Kjøpte den i grå!

Skrevet

Kan jeg spørre om noe ang paypal? Jeg har nå koblet paypal til bankkortet mitt hvis dere skjønner, og er det sånn nå at jeg MÅ overføre penger til paypalkontoen hele tiden eller kan jeg bare betale på en måte, så går det hele gjennom paypal? Altså at det nødvendigvis ikke er noe penger på paypalkontoen, men at det da blir automatisk trekt fra bankkortet og betalingen til selger blir gjort gjennom paypal? Sorry for at jeg er så dårlig på å forklare, men syns det er et ork å overføre hele tiden, så tar det gjerne 3-5 dager.

Skrevet

Det blir trekt rett fra bank kontoen din.

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Kan jeg spørre om noe ang paypal? Jeg har nå koblet paypal til bankkortet mitt hvis dere skjønner, og er det sånn nå at jeg MÅ overføre penger til paypalkontoen hele tiden eller kan jeg bare betale på en måte, så går det hele gjennom paypal? Altså at det nødvendigvis ikke er noe penger på paypalkontoen, men at det da blir automatisk trekt fra bankkortet og betalingen til selger blir gjort gjennom paypal? Sorry for at jeg er så dårlig på å forklare, men syns det er et ork å overføre hele tiden, så tar det gjerne 3-5 dager.

paypalen trekker fra kontoen din når du har koblet dem :)

Skrevet

paypalen trekker fra kontoen din når du har koblet dem :)

Tusen takk :laugh:

Skrevet

Jeg hadde samme erfaring med en sexy nettingsak, jeg hadde ikke sjangs å få begge bena oppi engang. Har aldri følt meg så diger og lite feminin noen gang, og jeg er i overkant slank. Egentlig er det litt forstyrrende når slike ting som nettingbodyer og sexy undertøy ser ut som om det er laget for barn, men de er vel ganske små i Hong Kong tydeligvis :gjeiper: Den var forresten one size i tillegg, uff.

Heheheh ja akkurat slik var det med de trusene også, størrelsene er altså knøttsmå for å si det mildt!

Skrevet (endret)

Kjøpte denne mappen til å ha rundpinnene mine i... Gleder meg max til å få orden i strikkepinnekaoset mitt, og kanskje blir det slutt på at jeg må kjøpe nye pinner til hvert nye prosjekt - simpelthen fordi jeg ikke klarer å finne riktig størrelse.... :)

http://www.ebay.co.u...=item1e61d09e33

Hvordan i himmelens navn får jeg skrevet inn min egen tekst i linken???

Endret av Frk Midnattsol

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...