Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

En annen ting: Hvis dere har noen lure kalendergavetips til venninner så skriv gjerne opp det!

Kjøpte dette broderingsdekselet i kalendergåve til søstra mi, men ellers tar eg også gjerne imot tips!
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bare ignorert denne, men tror du ikke selger sendte meg ny mail i dag!? :eeeh:

Tilbød 1$ refund for at jeg skulle endre fra nøytral til positiv og greier?! Synes det er frekt, jeg! Og gir meg bare lyst til å fjerne alle stjerner på "communication"....

Fikk melding av en selger i dag om jeg ikke kunne endre negativ feedback til positiv, ettersom han tross alt hadde refundert beløpet. Jeg kommer til å ignorere hele greien. Når jeg kjøper et produkt, og det deretter går 2 uker før jeg får vite at det er utsolgt, og deretter selv må spørre om å få refundert beløpet (selger ville at jeg heller skulle kjøpe noe annet), så synes jeg er det er negativt. Så de får bare mase.

• Liker 3
Skrevet

kan du si ifra om hvordan disse her er ?

jeg har samme problem som deg, får aldri rota meg til å kjøpe det :P

Will do :)

Skrevet

Noen som har prøvd nail stickers? Hvordan gjør man det, og blir det bra?

Skrevet

Noen som har prøvd nail stickers? Hvordan gjør man det, og blir det bra?

Jeg har, har satt på og tatt blank neglelakk over for at de skal sitte. Hvis de er litt "store" i størrelsen så holder de seg på plass og fine, men hvis de er veldig små og kanskje også i flere deler så hender det at de forsvinner fra neglen ganske raskt.

Skrevet

Til tross for dårlige skjerf-erfaringer fra eBay, har jeg dilla på store skjerf som føyer seg der man vil ha dem, så nå har jeg bestilt enda ett. :Hehe:http://www.ebay.com/...984.m1436.l2649 (5.khaki) De koster jo nesten ingenting. Jeg falt selvfølgelig for at det var bomull og lin.

Det verste var at jeg bestilte til tross for at jeg skrev selgeren og han/hun gadd ikke engang å svare!

Det jeg ønsket å vite er hva slags farge dette er. Den ser ganske lys og nøytral ut, men på samlebildene lengre ned på siden ser den mørk ut, nesten grønn. Jeg prøver egentlig å finne det jeg vil kalle kittfarge, og lurte på om noen har noen ideer til hva slags farge den som kalles "6.beige er", og den som kalles "7.nude".

Jeg liker hverken farge med veldig gulbruntone (beige?), ei heller rosa (nude?)

Er det noen som tror de vet noe om dette eller har en godt kalibrert skjerm?

Anonym poster: 7dc1f2b4f6a0d19ad784c4df7b99a59a

Skrevet

Lurer på noe.. Kan jeg få toll hvis jeg kjøper sko som koster 201,50 kr? :P

Skrevet

Ja, det kan du. Men mange selgere på ebay er kjempegreie og skriver lavere pris for at kjøper skal slippe toll. Jeg har sikkert kjøpt 25 ting på ebay til over tollgrensa, men bare betalt toll på 2 av dem..

Skrevet

Ja, det kan du. Men mange selgere på ebay er kjempegreie og skriver lavere pris for at kjøper skal slippe toll. Jeg har sikkert kjøpt 25 ting på ebay til over tollgrensa, men bare betalt toll på 2 av dem..

Takk for svar :)Har sendt mail til selgeren om dette :)

Skrevet
Skrevet

Noen som vet hva jeg skal søke på når jeg ønsker å lete etter "løse armer" ser de selger det i både NUshop.no og kammilleshop.no. Får bare opp tattoveringssleeves å sånne ting.

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Det er ikke toll på sko.

Skrevet

Det er ikke toll på sko.

Tror mange blander toll-avgift og moms når man prater om netthandel...:)

Skrevet

Fikk melding av en selger i dag om jeg ikke kunne endre negativ feedback til positiv, ettersom han tross alt hadde refundert beløpet. Jeg kommer til å ignorere hele greien. Når jeg kjøper et produkt, og det deretter går 2 uker før jeg får vite at det er utsolgt, og deretter selv må spørre om å få refundert beløpet (selger ville at jeg heller skulle kjøpe noe annet), så synes jeg er det er negativt. Så de får bare mase.

Jeg rapporterte den selgeren som mailet meg til ebay, og fikk i dag bekreftelse på at selgeren bryter reglene ved å ta slike henvendelser, og at det vil få en kosekvens.

• Liker 2
Gjest NozMonster
Skrevet

Jøss.... Den er herlig. Er det fram alrede? Hvordan er det med kvalitet?

mente du om hatten er fremme allerede?

isåfall så er svaret nei- jeg bestilte den jo bare for 5 dager siden :)

men jeg sier ifra når jeg får den jeg!

Skrevet

Hva er din personlige rekord for antall produkter bestilt hos 1 selger på en gang, bare lurte, liksom ... :flau:

Anonym poster: e6f566e8b5104510affa6348cc88e4ff

Skrevet

Hva er din personlige rekord for antall produkter bestilt hos 1 selger på en gang, bare lurte, liksom ... :flau:

Anonym poster: e6f566e8b5104510affa6348cc88e4ff

Jeg har ikke noe på en selger, men jeg kjøpte 60 ting på ebay i løpet av en mnd :flau: De på postkontoret ser meg komme hver dag..

Skrevet

Det er ikke toll på sko.

Nei, det er ikke det, men du må likevel betale merverdiavgift hvis det koster over 200..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...