Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Haha, selger altså ;)

Men er det noen som har erfaring med budrunder hvor det er grisebillige varer og svindyr frakt? Ser etter creeperbamse til søsteren min og finner den på bud som starter på $0.95, men med frakt på $13-$15. Eventuelt buy it now til runte $18-20, inkludert frakt. Vinner jeg budet på en dollar er det jo billigere, men synes det er så sinnsykt høy frakt :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ofte selgere setter prisen lav og frakten høy for å lure folk til å tro at det er billig!

• Liker 2
Skrevet

nææ-æh, det er faktisk ikke så lenge siden jeg holdte på å bestille den selv...

men da tror jeg jeg ikke tar sjangsen gitt!

denne tråden her er jaggu meg fin og nyttig! :blomst:

Haha, oj! Ja denne tråden er nyttig!

Skrevet

Noen her inne som har kjøpt veske som ligner på 3.1 Philip Lim eller Celine?? Har lyst på en litt stor en i samme stilen

Gjest padawan
Skrevet

Men er det noen som har erfaring med budrunder hvor det er grisebillige varer og svindyr frakt?

pleier å styre langt unna disse.

Skrevet

Har funnet hårstrikker til ca 1$, hvor frakten er på ca 30$. Ufattelig.

Fått to pakker, venter på 14. Håper jeg får de fleste innen to uker.

Gjest NozMonster
Skrevet

Har funnet hårstrikker til ca 1$, hvor frakten er på ca 30$. Ufattelig.

Fått to pakker, venter på 14. Håper jeg får de fleste innen to uker.

godt mulig at jeg bare er tvers igjennom dum, men det er en ting jeg ikke forstår.........

hvordan kan prisene på frakt variere sååååå mye? jeg har sett at det er for.eks 10 dollar

forskjell på frakt-pris mellom 2 produkter, sendt fra samme land...( for.eks 2 gensere)

....her i norge så har vi jo frimerker etter hvor mye brevet/pakken veier- dvs fastsatte priser!

det virker jo som at alle andre land har helt tilfeldige priser på frakten...

eller? er det sånn at "ali fra chile" som selger en genser, velger at den skal koste 1 dollar, for dermed å late som at det koster 30 dollar og sende den? men når han kommer på postkontoret, så må han bare betale 15 dollar for frakten, og dermed kunne han enkli ha sagt at genseren koster 16 dollar?

Skrevet

Det stemmer. Dessuten vet de at mange land har tollgrenser som man pent sniker seg unna ved å legge prisen lav og porten skyhøy. Brudekjoler for eksempel selges ofte til noen få dollar, mens porten ligger på flere hundre.

• Liker 2
Skrevet

pleier å styre langt unna disse.

Etter å ha leitet litt tror jeg at jeg gjør det og finner noe annet enn en creeperbamse til søsteren min ;) De var svindyre!

Skrevet

Har du Chrome, så kan du gå inn på chrome web store (bare søk på google), og der igjen kan du søke opp Chrome currency converter. Og så trykker du på installer :)

Etter den er installert kan du gå på "tilpass og kontroller chrome" (ikon som vanligvis er oppe i høyre hjørne), og deretter på verktøy, og så utvidelser. I den listen ligger currency converter, og hvis du går inn på innstillingene til den kan du sette hvilken valuta den skal regne om til. Før jeg gjorde dette sto min på euro, så alt ble omregnet til euro. Jeg skiftet den til NOK :)

(beklager om dette ble en dårlig forklaring, si ifra om det er noe som ble uforståelig her)

Jeg blar meg sakte, men sikkert gjennom tråden, og denne fortjener å komme opp i lyset.

Takketakk:D

• Liker 2
Skrevet

Jeg har Vista med Sidebar og har en valuta-rute der, der ser jeg at siste summen jeg trykte inn, USD 14,52 er NOK 82,877. Veldig praktisk.

Skrevet

Tre billige parykker til halloween, sex og andre festligheter :fnise:

Skrevet

Tunge, tøffe boots! :)

link please!!!

Anonym poster: f73d97f7c9f7b6e066566fce21a76dd9

Skrevet

Tre billige parykker til halloween, sex og andre festligheter :fnise:

hvordan ser en sexparykk ut? :D

Anonym poster: f73d97f7c9f7b6e066566fce21a76dd9

• Liker 2
Skrevet (endret)

Har handla evig mye den siste uka.

Disse to har jeg fått. Ligger også en hentelapp her hjemme :P

Essie Neglelakk

Leppestift

Rask shipping. Fikk disse innen en uke etter at jeg hadde kjøpt dem. God kvalitet også - akkurat som om jeg skulle kjøpt det på vita ;)

Endret av MilliLe
  • Liker 1
Skrevet

Jeg tror jeg gjorde et tvilsomt kjøp for over en måned siden (2.sept så akkurat 1 mnd egentlig). Har ennå ikke fått varen, selgeren er fra kina. Han/hun skulle ha sendt den før denne pausen mange har pga nasjonaldagen i kina, og vanligvis tar det 1 uke med ting jeg har handlet fra kina. Hmmm..

Håper virkelig den kommer denne uken! Selger hadde plutselig flere negative feedbacks på "never got item", kanskje flere ble utålmodige? Håper ikke jeg må lage min første sak, eller legge igjen min første negative feedback :vetikke: (ebroze* har 98,6% positivt, jeg handler alltid hos 99%+)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...