Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hjelp..

Jeg ville kjøpe en kjole for en uke siden, og gikk inn for å betale og alt, og fikk ikke gådd videre fordi selger ikke hadde noen shipping-pris.

Sende request-total, to ganger, uten å få svar, og har nå fått en un-paid-item registrert, noe som er mildt sagt JÆVLA surt.

Noen andre som har opplevd dette? Har sendt mail til ebay og forklart også, håper at det løser saken.

Ser også at en jeg ba slette bestillinga mi, for å unngå unpaid-item rett og slett fordi totalpris ble for dyr, ikke har gjort dette, det står at den må betales idag..hjeeeelp?

Eh, du har kjøpt en ting som du ikke gidder betale for fordi totalprisen ble for høy? Sjekket du ikke portoen på forhånd da eller? Dette er din egen skyld og jeg synes du skal betale.

Når det gjelder den første saken bør du sende mail til selger via ebay og ikke bare request total. Forhåpentligvis tar Ebay tak i saken.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh, du har kjøpt en ting som du ikke gidder betale for fordi totalprisen ble for høy? Sjekket du ikke portoen på forhånd da eller? Dette er din egen skyld og jeg synes du skal betale.

Når det gjelder den første saken bør du sende mail til selger via ebay og ikke bare request total. Forhåpentligvis tar Ebay tak i saken.

Enig. Frakt skal man alltid sjekke på forhånd. Det er jo bare å søke på fullpris + frakt så får man opp totalen.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Nesten alt jeg har kjøpt har kommet fra Kina, så håper varene kommer forde! :sjokkert:

Det gjør de sikkert ;) Har aldri hatt problemer sålangt, og skal ikke stresse mer med kjolen før det har blitt fredag/lørdag neste uke. Da tror jeg at jeg bør bli litt mer stresset ;) Da har det nemlig gått 6 uker.

Skrevet

"International buyers please be advised that all of our games are NTSC (American) version. Please check your systems’ specifications to determine if NTSC games are compatible."

Står det om produktet, det er sikkert en smal sak å få sjekket :)

Anonym poster: 91716d628d79fea63eede3039dd9b941

Har lest litt på nettet, og det virker som PS3 er regionfri. :)

Skrevet

«Veske i veske» - en genial sak som man putter i vesken sin for å lettere organisere stort og smått. Kjøpte i burgunderrød.

(Vurderte også denne. Mindre og tjukkere. Får se hvordan jeg liker denne jeg har bestilt først.)

5314-G-S0BZ.jpg

Også har jeg kjøpt neglsaks.

• Liker 1
Gjest Uanonymbruker
Skrevet
«Veske i veske» - en genial sak som man putter i vesken sin for å lettere organisere stort og smått. Kjøpte i burgunderrød.

(Vurderte også denne. Mindre og tjukkere. Får se hvordan jeg liker denne jeg har bestilt først.)

Jeg har mange av de der, de er supergeniale!!

Skrevet

Også har jeg kjøpt neglsaks.

Ble inspirert og startet leting av en lik. Ramlet over denne..

Hvordan tjener de penger på å ha free shipping, samt budrunder hvor man risikerer å selge for 0,01 USD? "For godt til å være sant? Da er det det.." tenkte jeg.. Turte ikke by :P

Skrevet

Hvordan tjener de penger på å ha free shipping, samt budrunder hvor man risikerer å selge for 0,01 USD? "For godt til å være sant? Da er det det.." tenkte jeg.. Turte ikke by :P

De får nesten alltid flere bud så prisen blir som oftest høy nok. :)

Skrevet

Jeg har mange av de der, de er supergeniale!!

Kult! Hvilke typer har du? Også kjøpt på eBay?

Den vil nok stige en del i pris før auksjonen er over. Virker som at de fleste ender opp på omkring 3-4 dollar.

Skrevet

Ser også at en jeg ba slette bestillinga mi, for å unngå unpaid-item rett og slett fordi totalpris ble for dyr, ikke har gjort dette, det står at den må betales idag..hjeeeelp?

Du må jo sjekke totalprisen før du byr! Jeg får alltid opp shippingprisen klart og tydelig når jeg klikker meg inn på et produkt. Dessuten står det jo "Commit to buy" når du byr..

Gjest padawan
Skrevet

hehheeee så søt du er :ler:

rosa iPod-cover passer ypperlig til en mann med skjegg...heheee

prøver å vise nye sider av meg selv. :danse::duskedame:

(Skal gi en iPod til den eldste niesen min og siden hun digger rosa tror jeg det coveret passer bra).

Skrevet

Kjøpte denne i både sort og brun. Og denne i oransje den 23. august og betalte rett etterpå.

Har enda ikke mottat disse og har sendt mail til selger. Har fått svar av selger jeg kjøpte de to første av at jeg kunne få refundert beløpet jeg betalte.

Mener jeg har sett flere i denne tråden bestille disse klokkene. Har dere mottat de?

Synes det er merkelig at jeg mottat alt fra ebay, bortsett fra klokker :P

Skrevet

Enig. Frakt skal man alltid sjekke på forhånd. Det er jo bare å søke på fullpris + frakt så får man opp totalen.

Hvor leser dere at hun ikke gadd å betale fordi prisen var for høy? Hun skriver at hun fikk ikke betalt fordi selger ikke hadde oppgitt fraktkostnadene (og da går det ikke an å betale). Mest sannsynlig har hun kjøpt noe som ikke blir sendt til Norge, men selger burde ha kansellert kjøpe istedetfor å bare la henne får strike. Selvsagt hennes ansvar å sjekke at varen blir sendt til Norge, men alle gjøre feil. Jeg har gjort den bommerten flere ganger selv.

Anonym poster: 42a8ecff75ad89f17bf53687cb97c499

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hvor leser dere at hun ikke gadd å betale fordi prisen var for høy? Hun skriver at hun fikk ikke betalt fordi selger ikke hadde oppgitt fraktkostnadene (og da går det ikke an å betale). Mest sannsynlig har hun kjøpt noe som ikke blir sendt til Norge, men selger burde ha kansellert kjøpe istedetfor å bare la henne får strike. Selvsagt hennes ansvar å sjekke at varen blir sendt til Norge, men alle gjøre feil. Jeg har gjort den bommerten flere ganger selv.

Anonym poster: 42a8ecff75ad89f17bf53687cb97c499

Jeg kommenterte vel mest ift dette som hun skrev:

Jeg ville kjøpe en kjole for en uke siden, og gikk inn for å betale og alt, og fikk ikke gådd videre fordi selger ikke hadde noen shipping-pris.

Sende request-total, to ganger, uten å få svar, og har nå fått en un-paid-item registrert, noe som er mildt sagt JÆVLA surt.

Poenget er at det er hennes feil, ergo har hun vel egentlig ikke rett til å føle at det er surt. Det er tross alt rimelig enkelt å luke ut de som sender til Norge. Hvis det i tillegg er en vare man har bydd på hadde jeg som selger antagelig gitt henne negativ feedback, rett og slett fordi hun vinner foran andre som kunne betalt for seg (og som bor et sted man kan sende til).

Og joda, jeg har faktisk gjort den feilen selv, én gang for svært lenge siden, og da la jeg meg helt paddeflat og var svært heldig som ikke fikk negativ feedback.

Endret av Yvonne
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Kult! Hvilke typer har du? Også kjøpt på eBay?

Jeg har denne

og denne (tror det er den)

Skrevet

Eeeh, helt ny, skjønte ikke hvordan man fikk sendt mail til selger.

Gikk inn på request total for å få vite shippingprisen, kunne nemlig ikke gå videre med betaling uten å få den infoen, i følge ebay selv. Det prøvde jeg nemlig å gjøre fire ganger..

Så, jeg er nok uten skyld her, du..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...