Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Enda mer da

Bronzer fra Neutrogena, et merke som er veldig kjent i USA for god kvalitet. Alle hudtyper kan bruke sminken deres og den tetter ikke porer (jeg sliter med akne og dårlig hud)

Pudder fra Almay, et merke som også er kjent for god kvalitet, kan brukes av alle, til og med de med veldig sensitiv hud!

Kjole i grått (kan hende jeg har posta den før) Gleder meg MASSE til å få den!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med forskjellige typer øl?

Laget øl-kalender til mannen et år, og han var veldig fornøyd. De har masse forskjellig øl på polet, og i velassorterte dagligvarebutikker (denne typen kalender blir dog noe dyr)

Har også laget kalender med tøfler, vanter, skjerf, after shave cream, sjokolade osv., men av disse tingene er det lite som har blitt tatt i bruk :P

Takk for tipset! Blir nok ikke en ren ølkalender, iom at jeg har kjøpt flere gaver allerede, men et par flasker skal det bli! :)

Det jeg har allerede er: Vanlig sjokoladekalender (som han får 1.des), tversoversløyfe, miniatyrbil av hans egen bil, sokker, små fotballeffekter fra favorittlaget, godis, duftlys (ja, han han liker en spesiell duft, don't judge :fnise:), og nå snart fine ølflasker.

Flere tips til pakkekalenderen?

Gjest NozMonster
Skrevet

Takk for tipset! Blir nok ikke en ren ølkalender, iom at jeg har kjøpt flere gaver allerede, men et par flasker skal det bli! :)

Det jeg har allerede er: Vanlig sjokoladekalender (som han får 1.des), tversoversløyfe, miniatyrbil av hans egen bil, sokker, små fotballeffekter fra favorittlaget, godis, duftlys (ja, han han liker en spesiell duft, don't judge :fnise:), og nå snart fine ølflasker.

Flere tips til pakkekalenderen?

jeg synes kanskje muligens ikke at det passer seg å ta dette her i denne tråden...:sjenert:

men når jeg allerede er i gang: - når jeg har pleid å kjøpe gavekalender til andre, så bruker jeg å kjøpe en sjokoladekalender som er gaven 1.desember- såååååå vips så har vedkomne 2 stk kalendere :ler:

• Liker 1
Skrevet

jeg synes kanskje muligens ikke at det passer seg å ta dette her i denne tråden...:sjenert:

men når jeg allerede er i gang: - når jeg har pleid å kjøpe gavekalender til andre, så bruker jeg å kjøpe en sjokoladekalender som er gaven 1.desember- såååååå vips så har vedkomne 2 stk kalendere :ler:

Burde kanskje spesifisert at jeg mente pakkekalendertips fra Ebay! :fnise: Men dette er kanskje en tråd kun angående siste kjøp?

Leste du forresten hva jeg skrev mannen skulle få 1.desember?

Skrevet

Har lest litt på nettet, og det virker som PS3 er regionfri. :)

Helt sikker? I så fall skal jeg kjøpe filmer og spill :fnise:

Sjal/lue ting Var ganske som forventet. :)

Er denne myk? Hater skjerf som klør:P

Jo, man kan søke opp mot soner også. Skal jeg kun ha noe som er pal eller sone 2 søker jeg heller på ebay.co.uk. Men begge steder (ebay.com og ebay.co.uk) kan luke ut soner.

Mvh Yvonne :heiajente:

Hvordan gjør man det? Og er vi i samme sone som uk da?

Skrevet (endret)

Er på utkikk etter luer til vinteren, men finner ikke noe på ebay. Har søkt på hats, men kommer opp bare hettejakker og sånt.

Noen som veit om de selger gode og varme luer?

Fant det på den engelske siden :)

Endret av Svampelura
Skrevet

Denne er knall!

Jeg kjøpte den til iPhone 4, og den passer fint til min knallfine iPhone 5 også :).

Det eneste er nå at jeg lurer på om jeg skulle hatt den i hvit og ikke svart... ;p. Lommeboka må jo matche telefonen, må den ikke?

Jeg har også denne og er super fornøyd. Kjempe fin og hendig :)

Skrevet

Burde kanskje spesifisert at jeg mente pakkekalendertips fra Ebay! :fnise: Men dette er kanskje en tråd kun angående siste kjøp?

Sjekk ut juleforumet!:) Egen tråd der om julekalendergaver, til menn, fra ebay!;)

• Liker 2
Skrevet

Sjekk ut juleforumet! :) Egen tråd der om julekalendergaver, til menn, fra ebay! ;)

Takk!! :)

Gjest NozMonster
Skrevet

deeer jaaa..... Wopsiii.. jeg leste det nå...

kloke hoder tenker likt ;)

:hoho:

Sjekk ut juleforumet! :) Egen tråd der om julekalendergaver, til menn, fra ebay! ;)

ååhhh- har du link? til julekalendergavene som ikke kun er til menn?

• Liker 1
Skrevet

Inbiller meg at noen postet en link til en "Kardashian" kjole med to farger (mørk i livet) som skulle gi ilusjon av smalere midje. Finner ikke denne lenger, noen som har en link eller tips til søkeord?

Skrevet

Blei egentlig ganske forelska i denna kjolen, men jeg har det som sånn regel for meg selv at jeg ikke skal kjøpe av selgere som ikke er "top-rated", men etter at jeg hørte at selgere prøvde å bestikke kjøpere med penger for å gi dem fem stjerner er jeg ikke sikker lenger..

Skrevet

Inbiller meg at noen postet en link til en "Kardashian" kjole med to farger (mørk i livet) som skulle gi ilusjon av smalere midje. Finner ikke denne lenger, noen som har en link eller tips til søkeord?

Det var sikkert den jeg la ut..... Var kjempefornøyd med den, bortsett fra at den var litt kort etter min mening....men kan helt fint ha litt tykkere "tynnstrømpebukse" under, så blir den helt sikkert flott :)

Kjole

Skrevet

Den var det ja, takk :) Lagret!

Skrevet

Fin!

Kan du si noe om hvordan den er når du får den?

Jepp, det kan jeg gjøre ;)

Skrevet

Kan skrive ett lite "review" og ta bilde av de tingene dere var interessert i, hvis dere vil? :)

Er veldig spent på de falske spike skoene.. Googlet "fake jeffrey campbells" og fikk opp en del folk som har diskutert disse. Noen hadde dårlig kvalitet, mens noen lignet :biggrin: Så jeg får bare håpe. Uansett var de utrolig billige, så det svir ikke så mye i lommeboka om de skulle være crappy:p

• Liker 1
Skrevet

Det var sikkert den jeg la ut..... Var kjempefornøyd med den, bortsett fra at den var litt kort etter min mening....men kan helt fint ha litt tykkere "tynnstrømpebukse" under, så blir den helt sikkert flott :)

Kjole

Jaaaiks!

Er det overskuddslageret fra 80-tallet som selges ut...?

Anonym poster: 496ac1e94e28306d5bbd607c50d4b107

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...