Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kvifor knisar du, Brimi?

Anonym poster: 496ac1e94e28306d5bbd607c50d4b107

Fordi jeg bruker for mye penger på ebay og jeg føler jeg har skrivd i denne tråden altfor ofte :laugh:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere som kjøper Yankee Candle, hvordan er duftene? Er det sånn "typisk amerikansk" med veldig tunge, veldig parfymerte dufter, eller er det lettere duft av feks sitrus, eller noen som ikke lukter så veldig mye.

Anonym poster: 29f74bcf779b2a8151293f13a5ae5bea

Skrevet

Hvilken kjole er det?

Link?

:)

Anonym poster: 496ac1e94e28306d5bbd607c50d4b107

Kjolen som er treg! En lilla type kjole jeg aldri har gått med før, men ville teste noe mer "jentete". Om den kommer frem får jeg jo se om det var noe for meg :fnise:

Skrevet

Dere som kjøper Yankee Candle, hvordan er duftene? Er det sånn "typisk amerikansk" med veldig tunge, veldig parfymerte dufter, eller er det lettere duft av feks sitrus, eller noen som ikke lukter så veldig mye.

Det er veldig mye lukt. Jeg pleier å brekke av en bit av en voksplate, brenne den til det er lukt i hele rommet og så blåse ut lyset. Varer i mange, mange timer. Noen lukter mer enn andre, men felles for de er at jeg synes duftene er veldig "ekte" og ikke syntetiske.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Nå har jeg mottatt kashmirskjerfene fra Kina, og de var jo kjempefine! De er nok rundt 1,5 meter lange, myke og deilige. Nå veit ikke jeg hvordan man ser om det er kashmir da, veit dere? Kjøpte ett i grått og ett i lyseblått til min mor :)

Kjøpte et i lake green. Under 40 kroner er hinsides, nekter å tro at dette er 100% kashmir :sjokkert:HER er en guide du kan lese på om du er usikker, for nå er jeg nysgjerrig.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Kjøpte et i lake green. Under 40 kroner er hinsides, nekter å tro at dette er 100% kashmir :sjokkert:HER er en guide du kan lese på om du er usikker, for nå er jeg nysgjerrig.

Other fake Cashmere names could be cashmore, cashmair and other, similar ones. Here it is important to remember that ONLY Cashmere is allowed to be named as "Cashmere" - all the other names are frauds and/or blends!

Jaja, til den prisen: hvem bryr seg? :laugh:

Gjest badeand1
Skrevet

Jeg hadde en dårlig erfaring.. lukta nesten ikke i det hele tatt.

Skrevet

Other fake Cashmere names could be cashmore, cashmair and other, similar ones. Here it is important to remember that ONLY Cashmere is allowed to be named as "Cashmere" - all the other names are frauds and/or blends!

Jaja, til den prisen: hvem bryr seg? :laugh:

Helt enig, syns de var myke og gode, og til 40 kroner er det helt greit for meg :)

Skrevet

Så... Hvem melder skjerfet sitt frivillig til flammetesten?;)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg synes ikke det. Klart, man finner de også (River Valley for eksempel, lukter skikkelig intens manneparfyme), men de fleste luktene jeg har prøvd er ikke too much. Jeg liker rene dufter som ikke lukter for mye av blomster (Garden Hideaway ble for eksempel for mye for meg, selv om den var god) og de finnes det mange av. Den absolutte favoritten er Drift Away. :) Ellers har du alle de med ''beach'' eller ''water'' eller ''sea'' i navnet som også som regel er rene dufter som ikke tar helt overhånd.

Et tips dersom du synes det lukter for mye er å brenne bare litt av voksen. Styrken på lukten kommer også an på hvilken type telys du bruker og hvor stor avstand det er fra telyset og opp til voksen.

Ja, og så grunnen til at jeg er så glad i Yankee Candle er at det ikke lukter plastikk i det hele tatt, som mange duftelys har en tendens til å gjøre.

Endret av ^^Belle^^
Skrevet

Tre pakker idag:D

Gulltights, str L Trodde disse skulle være for små, men de fungerte utmerket. Jeg er str 44, som oftest. Må nok bruke en litt lengere topp over de, men..jeg vurderer å bestille en sort også.

Hårklyper til deling av hår ..litt skuffa, siden jeg bestilte 3pk, forventet tre farger, menmen. Veldig sterke, virker som det er god kvalitet.

Patch1 og patch2 skal ha disse til klær og til en veske. Bestilte 1 av nr1, og 2 av nr2. Stemte med beskrivelse og bilder.

Jeeeih.

Skrevet

Jeg gidder ikke lete meg tilbake i tråden her, men til deg som lurte på om PS3-spill er regionfrie; JA! Fikk Buzz-spillet i dag, med NTSC-format, og det gikk helt fint å spille det :) Heldigvis :P

• Liker 1
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Tre pakker idag:D

Gulltights, str L Trodde disse skulle være for små, men de fungerte utmerket. Jeg er str 44, som oftest. Må nok bruke en litt lengere topp over de, men..jeg vurderer å bestille en sort også.

Hårklyper til deling av hår ..litt skuffa, siden jeg bestilte 3pk, forventet tre farger, menmen. Veldig sterke, virker som det er god kvalitet.

Patch1 og patch2 skal ha disse til klær og til en veske. Bestilte 1 av nr1, og 2 av nr2. Stemte med beskrivelse og bilder.

Jeeeih.

det står at fargene du bestiller på klypene er like

Skrevet

Venter på 18 kjøp.... :sjenert: Enda godt noen av dem kommer i samme konvolutt...:fnise:

• Liker 1
Gjest cool_water
Skrevet

Halv lave hunter gummistøvler, sparte rundt 600 kr. Fikk de i går og jeg er fornøyd!

• Liker 1
Skrevet

Er det bare jeg som ikke får til tracking? I alle fall ikke via ebay-appen... Kommer aldri opp noe, og når jeg trykker på "tracking history", så går den bare til en google-side som viser "ingen treff".

Skrevet (endret)

Yankee Tart Mix x 10

1. Blissful autumn

2. Camomile Tea

3. Nature's Painbrush

4. Beach walk

5. Sun and Sand

6. Sparkling snow

7. Lemon lavender

8. Soft blanket

9. Wild passion fruit

10. Beach flowers

Et par til mamma i "velvære-kurven" til jul, og resten til meg :)

Endret av ninuska_
Skrevet

Jeg gidder ikke lete meg tilbake i tråden her, men til deg som lurte på om PS3-spill er regionfrie; JA! Fikk Buzz-spillet i dag, med NTSC-format, og det gikk helt fint å spille det :) Heldigvis :P

Var meg det. Supert! :danse: Takk for svar!

Skrevet

det står at fargene du bestiller på klypene er like

Pr pakke med to i, ja. Jeg bestilte tre slike, altså seks stk. Og fire av de var like.

Skrevet

Halv lave hunter gummistøvler, sparte rundt 600 kr. Fikk de i går og jeg er fornøyd!

Har du link til disse?

Jeg har de vanlige høye, men har veldig lyst på et par lave også :)

De har dem til 799,- på Coop Obs denne uken, men jeg betaler gjerne mindre om det er mulig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...