Vianne Skrevet 7. oktober 2012 #3261 Skrevet 7. oktober 2012 Er denne myk? Hater skjerf som klør:P Har bare prøvd det på, men merket ikke at det klødde noe.
Miah Skrevet 7. oktober 2012 #3262 Skrevet 7. oktober 2012 Leter etter en kjole på Ebay som ligner på den på bildet under. Fant den en gang, men dumme meg glemte å lagre den! Vet originalmerket, men det er nok alt for dyrt for meg.
pinar Skrevet 7. oktober 2012 #3263 Skrevet 7. oktober 2012 Hva med et par lekre hansker perfekt for rave entusiaster? Her 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2012 #3264 Skrevet 7. oktober 2012 Leter etter en kjole på Ebay som ligner på den på bildet under. Fant den en gang, men dumme meg glemte å lagre den! Vet originalmerket, men det er nok alt for dyrt for meg. Sikkert ikke svaret du ønsker deg, men du kan jo kanskje begynne med å søke på bandage dress? http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=m570.l2736&_nkw=bandage+dress Anonym poster: 42a8ecff75ad89f17bf53687cb97c499
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2012 #3265 Skrevet 7. oktober 2012 Denne ligner jo litt, bortsett fra feil farge da: http://www.ebay.com/itm/Womens-Bandage-Dress-Evening-Cocktail-Party-Celebrity-Dresses-red-XS-S-M-L-/120989159100?pt=US_CSA_WC_Dresses&var=&hash=item1c2b840ebc Anonym poster: 42a8ecff75ad89f17bf53687cb97c499
Gjest padawan Skrevet 7. oktober 2012 #3266 Skrevet 7. oktober 2012 Hva med et par lekre hansker perfekt for rave entusiaster? haha. Noe å ha på Sensation eller Black.
pinar Skrevet 7. oktober 2012 #3267 Skrevet 7. oktober 2012 haha. Noe å ha på Sensation eller Black. Eller sånne psy trance greier ute i skogen siden det er kaldt. 2
Gjest Armule Skrevet 8. oktober 2012 #3270 Skrevet 8. oktober 2012 (endret) Helt sikker? I så fall skal jeg kjøpe filmer og spill PS3 er ikke regionfri på film! Dessverre. Men spill går greit (fordi spillene i seg selv ikke er regionlåst) (smertelig erfart etter Stargate SG1 bokssett i bursdagsgave fra typen, kjøpt på amazon med region 1.. ) Endret 8. oktober 2012 av Cervix
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2012 #3271 Skrevet 8. oktober 2012 Jeg fikk nettopp melding fra en selger om at en av tingene jeg har kjøpt (og betalt) er utsolgt, og om jeg kan finne noe annet fra butikken deres i stedet. Jeg har lett gjennom butikken, men finner ikke noe jeg har lyst på. Hva gjør jeg da? Bare ber om å få pengene tilbake? Og blir ikke antall tilgjengelig oppdatert etterhvert som folk kjøper? Syns det var rart at det sto at det var 6 ledige, men så er det likevel utsolgt. Jeg så også at en av de som hadde kjøpt kjøpte dagen etter meg, syns det også var litt rart. Jeg er nokså ny på dette ebay-greiene, så jeg vet ikke helt hva man skal gjøre. Men dette var skikkelig kjedelig, for det produktet var hovedgrunnen til at jeg i det hele tatt registrerte meg på siden Anonym poster: efd09039bdaef4d9508adfa083866db9
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2012 #3272 Skrevet 8. oktober 2012 Bare be om pengene tilbake. Anonym poster: 42a8ecff75ad89f17bf53687cb97c499 4
Tropic Skrevet 8. oktober 2012 #3273 Skrevet 8. oktober 2012 Jeg har fått noe penger tilbake fra en selger, eller, han sa han skulle føre tilbake, men på den nye kredittkortregningen min ser jeg ikke noe til dette. Blir pengene ført tilbake til paypalkontoen-som bruker pengene på neste kjøp, eller kommer de tilbake til kredittkortet jeg har lagt inn på paypal?
^^Belle^^ Skrevet 8. oktober 2012 #3274 Skrevet 8. oktober 2012 10 duftvokser fra Yankee Candle. Nå er det høst og det betyr duftelys. 50 plastknapper i assorterte farger 50 svarte plastknapper etui til heklenåler Grobag til jenta vår
Gjest padawan Skrevet 8. oktober 2012 #3275 Skrevet 8. oktober 2012 Jeg har fått noe penger tilbake fra en selger, eller, han sa han skulle føre tilbake, men på den nye kredittkortregningen min ser jeg ikke noe til dette. Blir pengene ført tilbake til paypalkontoen-som bruker pengene på neste kjøp, eller kommer de tilbake til kredittkortet jeg har lagt inn på paypal? Jeg fikk penger tilbake til PayPal-kontoen min da jeg fikk refundert et større beløp i sommer.
Chord Skrevet 8. oktober 2012 #3276 Skrevet 8. oktober 2012 10 duftvokser fra Yankee Candle. Nå er det høst og det betyr duftelys. Kan jeg spørre hvilke du valgte? Tenkte jeg skulle bestille jeg og, men jeg har ikke peiling på hva jeg skal velge
Frk Midnattsol Skrevet 8. oktober 2012 #3277 Skrevet 8. oktober 2012 Kan du skrive hvordan du synes det fungerer når du får brukt den litt? Jeg har en annen mappe av samme type (til A4-ark) som jeg prøvde å ha rundpinnene mine i, men det ble bare tull. Det ble for tykt, så det gikk ikke å lukke igjen mappen. Jeg har pinnene liggende i en skoeske nå, men det er verken pent eller oversiktlig Ja, nå har jeg fått strikkepinnemappen - og kunne nesten ikke vært mer fornøyd Har hatt et salig kaos i rundpinnene mine, noe som har resultert i at jeg har ganske mange av de samme størrelsene, men det var ingen problemer å få plass til alt. Det er 15 lommer, så har fått egne lommer både til de lange og til de korte i alle størrelsene fra 5,5 og ned til 2,5 I tillegg var det en ledig lomme helt fremst som er fin til å ha pinnemåler, stoppenåler osv osv..... Kjempeoversiktlig, samt at mappen virker veldig solid i materialet Kan ikke annet enn å anbefale den på det varmeste, og kjenner på lykken det er å ha fått orden i "rundpinnekaoset" mitt
Brimi Skrevet 8. oktober 2012 #3278 Skrevet 8. oktober 2012 Microfiber for å rense briller til kjæresten. Garn Refleks Musematte "Fuglehus" til å henge opp nøkler på. Toalettvarmer Toalettholder Også ser jeg etter sko organiserer, noe til å organisere kvitteringer og sånt og noe til å organisere strikkepinnene mine
Frk Midnattsol Skrevet 8. oktober 2012 #3279 Skrevet 8. oktober 2012 Microfiber for å rense briller til kjæresten. Garn Refleks Musematte "Fuglehus"til å henge opp nøkler på. Toalettvarmer Toalettholder Også ser jeg etter sko organiserer, noe til å organisere kvitteringer og sånt og noe til å organisere strikkepinnene mine Hvis du leter etter noe å organisere rundpinner i, anbefaler jeg denne: Strikkepinnemappe Anbefalte den rett over her
Gjest badeand1 Skrevet 8. oktober 2012 #3280 Skrevet 8. oktober 2012 Microfiber for å rense briller til kjæresten. Garn Refleks Musematte "Fuglehus"til å henge opp nøkler på. Toalettvarmer Toalettholder Også ser jeg etter sko organiserer, noe til å organisere kvitteringer og sånt og noe til å organisere strikkepinnene mine Det så litt uhygienisk ut. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå