Binta Ba Skrevet 5. oktober 2012 #3221 Skrevet 5. oktober 2012 ...og der ble jeg sittende litt på ebay igjen. Jeg trenger folkets dom. En av disse kjolene blir jeg å kjøpe, men..hvilken var finest? Store eller små striper? Kjole1 Kjole2 Jeg er allerede forelska. Jeg er bare ikke sikker på stripetykkelse. Vurderer å kjøpe begge..
cindarella Skrevet 5. oktober 2012 #3222 Skrevet 5. oktober 2012 Jeg likte best den med smale striper! 3
Binta Ba Skrevet 5. oktober 2012 #3223 Skrevet 5. oktober 2012 Jeg likte best den med smale striper! Jeg heller mest mot den selv også...skal også bestille en lang maxi-kjole i samme stripemønster, med tynne striper. Men de er jo forskjellige, selv om det er samme stripetykkelse..
cindarella Skrevet 5. oktober 2012 #3224 Skrevet 5. oktober 2012 Du kan jo bestille begge hvis du er så i tvil? Prisen var jo ikke såå avskrekkende.. Det jeg ofte gjør i slike situasjoner der jeg finner ting som jeg vil ha flere av/flere farger er at jeg bestiller den jeg liker best og eventuelt bestiller et eksemplar til. Jeg har brent meg på den å bestille to ulike farger, og så var kvaliteten crap. Da er det bedre å leve med bare en av de til du får sjekket at det er verdt å bruke penger på to
Binta Ba Skrevet 5. oktober 2012 #3225 Skrevet 5. oktober 2012 Den med smale striper er polyester og elastan, mens den andre er viskose..er det ikke slik at det er litt mer stretch i polyester også, eller lingser jeg nå? Det er jo to forskjellige stoff og to forskjellige forhandlere..jeg mistenker at jeg bestiller begge..farlig, farlig. Og til deg som fant falske Jeffrey: Takk! Du førte meg videre til å finne UTEN spikes, og jeg er herved forelska;) Ebay er farlig. Som noen sa; er som Ikea. Skal bare ha litt..
Gjest Raindrops Skrevet 5. oktober 2012 #3226 Skrevet 5. oktober 2012 Jeg heller mest mot den selv også...skal også bestille en lang maxi-kjole i samme stripemønster, med tynne striper. Men de er jo forskjellige, selv om det er samme stripetykkelse.. Jeg la begge to i ønskelisten min nå, og jeg aner ikke hvem av dem jeg vil ha mest. Tror jeg heller mest mot den med smale striper jeg også, men det blir sikkert begge to kjenner jeg meg selv rett. Uff, stakkars bankkontoen min
cindarella Skrevet 5. oktober 2012 #3227 Skrevet 5. oktober 2012 Link til uten spikes takk! Selv om jeg nettopp kjøpte de med spikes... Kostet jo bare 140 kr 1
Chloe- Skrevet 5. oktober 2012 #3228 Skrevet 5. oktober 2012 Har noen tips til julekalendergaver til mann?
Gjest Armule Skrevet 5. oktober 2012 #3229 Skrevet 5. oktober 2012 Samlingen med broderitråder begynte å bli ganske stor, så jeg trengte noe greit og enkelt til å lagre dem i! Kjøpte derfor denne beholderen, pluss en god del ekstra plastbobbins (sikkert nærmere 400). I tillegg kom jeg over denne, som virker genial! Tenk så mye tid man sparer :D
Ixnay Skrevet 6. oktober 2012 #3230 Skrevet 6. oktober 2012 Uff.. og dette var på èn dag. Sjekket hvor mange ganger jeg har shoppet på ebay.. over 150 kjøp. Genser Fin! Kan du si noe om hvordan den er når du får den?
Binta Ba Skrevet 6. oktober 2012 #3231 Skrevet 6. oktober 2012 Jeg la begge to i ønskelisten min nå, og jeg aner ikke hvem av dem jeg vil ha mest. Tror jeg heller mest mot den med smale striper jeg også, men det blir sikkert begge to kjenner jeg meg selv rett. Uff, stakkars bankkontoen min Haha, fint det ikke bare er meg...jeg har 38 ting i want-lista mi nå Link til uten spikes takk! Selv om jeg nettopp kjøpte de med spikes... Kostet jo bare 140 kr Uten spikes
Lumos Skrevet 6. oktober 2012 #3232 Skrevet 6. oktober 2012 Det der er en Kindle 3, samme som jeg har, så det burde gå fint ;-) Kan ikke si noe om kvaliteten da, siden jeg ikke har mottatt den enda... Det er det ja, var jammen ikke sikker på hvilken Kindle jeg hadde, prøvde å bilde-goolge, men fikk bare opp alle mulige Kindle's Takk iallfall, da blir det leselys på meg! 1
Gjest Skrevet 6. oktober 2012 #3233 Skrevet 6. oktober 2012 Alien smykke Dakar, det er jo ikke alien, det er jo Jack Skellington!
Pentu Skrevet 6. oktober 2012 #3235 Skrevet 6. oktober 2012 Hårstrikk Disse kom etter 2 dager. Popkornsmak Tannbørstehoder Billig og like god som de man kjøper i Norge Lommebok til Iphone Denne er mye finere enn man skulle tro. Jeg er veldig fornøyd. Sminkebørsterens Denne er kjempe god. Splitter Hva skulle vi gjort uten på lange flyturer? Fliseklemmer Hårbånd Kjempe fin. Iphonekabel super Skullcandy Veldig gode
appelsinjuice Skrevet 6. oktober 2012 #3236 Skrevet 6. oktober 2012 Har noen tips til julekalendergaver til mann? Hva med forskjellige typer øl? Laget øl-kalender til mannen et år, og han var veldig fornøyd. De har masse forskjellig øl på polet, og i velassorterte dagligvarebutikker (denne typen kalender blir dog noe dyr) Har også laget kalender med tøfler, vanter, skjerf, after shave cream, sjokolade osv., men av disse tingene er det lite som har blitt tatt i bruk
Solbærsaft Skrevet 6. oktober 2012 #3237 Skrevet 6. oktober 2012 Lommebok til Iphone Denne er mye finere enn man skulle tro. Jeg er veldig fornøyd. Denne er knall! Jeg kjøpte den til iPhone 4, og den passer fint til min knallfine iPhone 5 også . Det eneste er nå at jeg lurer på om jeg skulle hatt den i hvit og ikke svart... ;p. Lommeboka må jo matche telefonen, må den ikke?
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2012 #3238 Skrevet 6. oktober 2012 Hvis en selger har en vare i mange forskjellige farger, er det ofte at de får inn nye av en farge om den blir utsolgt? Anonym poster: efd09039bdaef4d9508adfa083866db9
Pentu Skrevet 6. oktober 2012 #3239 Skrevet 6. oktober 2012 Hvis en selger har en vare i mange forskjellige farger, er det ofte at de får inn nye av en farge om den blir utsolgt? Anonym poster: efd09039bdaef4d9508adfa083866db9 Ja, som oftest.Du kan alltids kontakte selger for å spørre, men som oftest så gjør de det.
Pentu Skrevet 6. oktober 2012 #3240 Skrevet 6. oktober 2012 Denne er knall! Jeg kjøpte den til iPhone 4, og den passer fint til min knallfine iPhone 5 også . Det eneste er nå at jeg lurer på om jeg skulle hatt den i hvit og ikke svart... ;p. Lommeboka må jo matche telefonen, må den ikke? Den er jo "hvit" inni :gjeiper: Eneste som er med å ha den i hvit er at den blir lettere (synlig) skitten? :gjeiper:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå