Anglofil Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter #3121 Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Jeg tror jeg gjorde et tvilsomt kjøp for over en måned siden (2.sept så akkurat 1 mnd egentlig). Har ennå ikke fått varen, selgeren er fra kina. Han/hun skulle ha sendt den før denne pausen mange har pga nasjonaldagen i kina, og vanligvis tar det 1 uke med ting jeg har handlet fra kina. Hmmm.. Håper virkelig den kommer denne uken! Selger hadde plutselig flere negative feedbacks på "never got item", kanskje flere ble utålmodige? Håper ikke jeg må lage min første sak, eller legge igjen min første negative feedback (ebroze* har 98,6% positivt, jeg handler alltid hos 99%+) Jeg har mange kjøp bak meg, spesielt fra kina, og jeg har opplevd leveringstid på alt fra 1 uke (som jeg synes er kjapt) til opp til seks uker. Jeg synes noen har litt urealistiske forvetninger ift leveringstid, det sendes tross alt fra Kina. Uansett så pleier man jo å få oppgitt forventet leveringstid. Allikevel, seks uker er som sagt ikke uvanlig. For alt du vet kan jo pakken ha blitt stoppet av tollvesenet, og de bruker gjerne litt ekstra tid. Det betyr ikke at du må betale noe ekstra, men at de kanskje tar en ekstra sjekk. Det har nemlig jeg opplevd. Mvh Yvonne Endret 2. oktober 2012 av Yvonne 1
Kenzi Skrevet 2. oktober 2012 #3122 Skrevet 2. oktober 2012 Venter på dette.. Burgunder Veske Sugerør til cakepops Sugerør til cakepops 2 Wilton fargepasta i grønn Muffinsform i hvit Vanilje extract Dekoreringssett til frosting Små hvite muffinsformer Spiselig glitter til pynt i rød, grønn og gull "Flylue" til nevøen min Bokmerker Rød veske Mørkgrønn wilton pastafarge Rosa wilton pastafarge Rød wilton pastafarge Iskremskje Essie topcoat og mattecoat Antidust til mobil i rød Data rens Skal bake litt til jul, tenkte det var greit å begynne å handle inn allerede nå Har ellers tenkt å kjøpe noe av dette: Ris/egg form til nevøen Veske til vennine (har helt lik og hun elsker den) Maisholder til foreldrene
Aspera Skrevet 2. oktober 2012 #3123 Skrevet 2. oktober 2012 hvordan ser en sexparykk ut? :D Anonym poster: f73d97f7c9f7b6e066566fce21a76dd9 Som helt vanlige parykker, bare en helt annen sveis enn jeg har så jeg lettere kan gå inn i andre karakterer. Den ene er for eksempel knæsj rød da min kjære har en fetisj for rødt hår
plix Skrevet 2. oktober 2012 #3124 Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Jeg har mange kjøp bak meg, spesielt fra kina, og jeg har opplevd leveringstid på alt fra 1 uke (som jeg synes er kjapt) til opp til seks uker. Jeg synes noen har litt urealistiske forvetninger ift leveringstid, det sendes tross alt fra Kina. Uansett så pleier man jo å få oppgitt forventet leveringstid. Allikevel, seks uker er som sagt ikke uvanlig. For alt du vet kan jo pakken ha blitt stoppet av tollvesenet, og de bruker gjerne litt ekstra tid. Det betyr ikke at du må betale noe ekstra, men at de kanskje tar en ekstra sjekk. Det har nemlig jeg opplevd. Mvh Yvonne Tusen takk! Jeg personlig har fått pakker 1 mnd etter kjøp før selv(den ene tok 3 mnd etter litt mas fra meg, selger oppdaget at pakken ikke var sendt), men er alltid så nervøs når det går over en måned Så veldig greit at jeg fikk noen beroligende fakta på bordet av andre som også har erfart dette Endret 2. oktober 2012 av minibelle
Anglofil Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter #3125 Skrevet 2. oktober 2012 Tusen takk! Jeg personlig har fått pakker 1 mnd etter kjøp før selv(det tok 3 mnd), men er alltid så nervøs når det går over en måned Så veldig greit at jeg fikk noen beroligende fakta på bordet av andre som også har erfart dette Bare hyggelig. Og jeg ville nok ikke begynt å stresse helt før en uke eller to til. De kan være litt treige av seg, noen av selgerne, det er noe jeg har lært å venne meg til. Ta livet med ro, og alt det der. Mvh Yvonne 1
Chloe- Skrevet 3. oktober 2012 #3126 Skrevet 3. oktober 2012 Nå har jeg kjøpt ALTFOR mye! Dere er dårlig innflytelse på budsjettet.
Chloe- Skrevet 3. oktober 2012 #3127 Skrevet 3. oktober 2012 Jeg leter forresten etter sånne "balibukser". Sånne slappe-av bukser med etnisk print, hvis noen skjønner hva jeg mener.. Kan noen hjelpe meg? *smilepent*
Binta Ba Skrevet 3. oktober 2012 #3128 Skrevet 3. oktober 2012 Hjelp.. Jeg ville kjøpe en kjole for en uke siden, og gikk inn for å betale og alt, og fikk ikke gådd videre fordi selger ikke hadde noen shipping-pris. Sende request-total, to ganger, uten å få svar, og har nå fått en un-paid-item registrert, noe som er mildt sagt JÆVLA surt. Noen andre som har opplevd dette? Har sendt mail til ebay og forklart også, håper at det løser saken. Ser også at en jeg ba slette bestillinga mi, for å unngå unpaid-item rett og slett fordi totalpris ble for dyr, ikke har gjort dette, det står at den må betales idag..hjeeeelp?
Gjest Kaxxy Skrevet 3. oktober 2012 #3129 Skrevet 3. oktober 2012 M&M chrispy! de er så sykt gode, har kjøpt på taxfree før
Gjest Raindrops Skrevet 3. oktober 2012 #3130 Skrevet 3. oktober 2012 Jeg leter forresten etter sånne "balibukser". Sånne slappe-av bukser med etnisk print, hvis noen skjønner hva jeg mener.. Kan noen hjelpe meg? *smilepent* Vet ikke om jeg forstår deg rett, men prøv å søk på gypsy pants, boho pants eller hippy pants.
Chloe- Skrevet 3. oktober 2012 #3131 Skrevet 3. oktober 2012 Vet ikke om jeg forstår deg rett, men prøv å søk på gypsy pants, boho pants eller hippy pants. Takk! Skal prøve litt til! Kan du sende meg en PM forresten? Får ikke startet en samtale med deg
Ahava Skrevet 3. oktober 2012 #3132 Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Noen som har kjøpt, og fått, denne veska, som kan si noe om kvalitet? Edit: Høhø. Greide ikke å vente, og måtte bare kjøpe. Håper den er noen lunde så fin som den ser ut til å være! Endret 3. oktober 2012 av Ahava 1
Adhara Skrevet 3. oktober 2012 #3133 Skrevet 3. oktober 2012 Jeg leter forresten etter sånne "balibukser". Sånne slappe-av bukser med etnisk print, hvis noen skjønner hva jeg mener.. Kan noen hjelpe meg? *smilepent* Haremsbukser du tenker på? Søk på harem pants eller noe sånt
Adhara Skrevet 3. oktober 2012 #3134 Skrevet 3. oktober 2012 Jeg må si jeg har hentet MYE inspirasjon fra dere i tråden her, shame on you Super Mario Bros øreplugger Julegave til kjæresten 1 Julegave til kjæresten 2 Julegave til kjæresten 3 Lue 1 Lue 2 Globussmykke Snøkrystallsmykke Leppestiftholder Boksting 1 Boksting 2 Boksting 3 Krisebatteri for Samsung Galaxy S2 Papirsugerør retro I love Ebay
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2012 #3135 Skrevet 3. oktober 2012 Jeg må si jeg har hentet MYE inspirasjon fra dere i tråden her, shame on you Super Mario Bros øreplugger Julegave til kjæresten 1 Julegave til kjæresten 2 Julegave til kjæresten 3 Lue 1 Lue 2 Globussmykke Snøkrystallsmykke Leppestiftholder Boksting 1 Boksting 2 Boksting 3 Krisebatteri for Samsung Galaxy S2 Papirsugerør retro I love Ebay Er det ikke soneblokkering på spill fra utlandet? Anonym poster: 2379b0977e92b0972a896120ca00d12a
Cleopatra Skrevet 3. oktober 2012 #3136 Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Har kjøpt 4 ting på ebay idag Batterier http://www.ebay.com/itm/150781469117?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 Hodelykt http://www.ebay.com/itm/150885806151?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2648 Skritteller http://www.ebay.com/itm/250790194493?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2648 Screen protector http://www.ebay.com/itm/230836630852?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2648 Fikk også denne i posten for ei uke siden Nøkkelring http://www.ebay.com/itm/310350704826?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2648 Endret 3. oktober 2012 av Svampelura
Adhara Skrevet 3. oktober 2012 #3137 Skrevet 3. oktober 2012 Er det ikke soneblokkering på spill fra utlandet? Anonym poster: 2379b0977e92b0972a896120ca00d12a Jeg tror nok dessverre det, tenkte ikke på å spørre noen kyndige om det før det ble bestilt.
Brimi Skrevet 3. oktober 2012 #3138 Skrevet 3. oktober 2012 Jeg tror jeg gjorde et tvilsomt kjøp for over en måned siden (2.sept så akkurat 1 mnd egentlig). Har ennå ikke fått varen, selgeren er fra kina. Han/hun skulle ha sendt den før denne pausen mange har pga nasjonaldagen i kina, og vanligvis tar det 1 uke med ting jeg har handlet fra kina. Hmmm.. Håper virkelig den kommer denne uken! Selger hadde plutselig flere negative feedbacks på "never got item", kanskje flere ble utålmodige? Håper ikke jeg må lage min første sak, eller legge igjen min første negative feedback (ebroze* har 98,6% positivt, jeg handler alltid hos 99%+) Nesten alt jeg har kjøpt har kommet fra Kina, så håper varene kommer forde!
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2012 #3139 Skrevet 3. oktober 2012 Jeg tror nok dessverre det, tenkte ikke på å spørre noen kyndige om det før det ble bestilt. "International buyers please be advised that all of our games are NTSC (American) version. Please check your systems’ specifications to determine if NTSC games are compatible." Står det om produktet, det er sikkert en smal sak å få sjekket Anonym poster: 91716d628d79fea63eede3039dd9b941 1
Anglofil Skrevet 3. oktober 2012 Forfatter #3140 Skrevet 3. oktober 2012 Jo, man kan søke opp mot soner også. Skal jeg kun ha noe som er pal eller sone 2 søker jeg heller på ebay.co.uk. Men begge steder (ebay.com og ebay.co.uk) kan luke ut soner. Mvh Yvonne 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå