Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Nei, det er ikke det, men du må likevel betale merverdiavgift hvis det koster over 200..

helt klart, men det var ikke det du sa, så jeg bare rettet på deg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg rapporterte den selgeren som mailet meg til ebay, og fikk i dag bekreftelse på at selgeren bryter reglene ved å ta slike henvendelser, og at det vil få en kosekvens.

I mitt tilfelle har han åpnet en eller annen for for case på ebay, hvor det bes om jeg kan endre den negative til en positiv. Ser ut som om det er Ebay som har laget dette systemet selv, så tror ikke det selger gjør er ulovlig i henhold til Ebay sine regler. Han tilbyr meg ikke penger, han sier bare at han har refundert og vil ha en bedre rating.

Skrevet (endret)

.

Endret av acrv
Skrevet

Beklager OT, men hvor lenge må jeg vente på at varene skal komme til meg? :smoke: Bestilte lommeboka på søndag, og den er enda ikke sendt :vetikke:

Skrevet

Leopard "uggs"

Gel matte til mobilen

Cover til 3DSen

Leopard deksel til mobilen

Du har lagt inn samme linken på alle :-)

Skrevet

Beklager OT, men hvor lenge må jeg vente på at varene skal komme til meg? :smoke: Bestilte lommeboka på søndag, og den er enda ikke sendt :vetikke:

Ofte er den sendt, bare selger ikke har gjort om på det. Fra kina-selgere tar det fort +- en måned.

Skrevet

mente du om hatten er fremme allerede?

isåfall så er svaret nei- jeg bestilte den jo bare for 5 dager siden :)

men jeg sier ifra når jeg får den jeg!

Takk! Skal vente på det :)
Skrevet

Ofte er den sendt, bare selger ikke har gjort om på det. Fra kina-selgere tar det fort +- en måned.

Thank you, jeg får vel bare vente da ^^

Skrevet

Hva er din personlige rekord for antall produkter bestilt hos 1 selger på en gang, bare lurte, liksom ... :flau:

Anonym poster: e6f566e8b5104510affa6348cc88e4ff

Bestilte omtrent 30 voksplater fra Yankee Candle fra én selger. Måtte be henne dele det opp i flere sendinger for å unngå å betale toll/moms.

Skrevet

Venter på

Ring

Kjede (gave til min mor)

Skjerf til min mor

Skjerf til meg selv

Veske til mamma

Kjole til meg selv (den blåaktige)

Kjole til meg selv

Jeg har fått med meg at flere har frarådet å kjøpe kashmere og silkeskjerf fra kina, men siden de var så billige og selgeren hadde ganske godt rykte så prøver jeg, så sier jeg ifra om det er hit eller shit, ok? Gleder meg skikkelig til å få kjolene og prøve dem, har ønsket med noen "hvergangskjoler" som jeg kan bruke på skolen osv.

Ææh, den kjolen som er nederst var visst utsolgt og ute av produksjon! Skikkelig dårlig av selger å ikke fjerne "annonsen" på ebay! Heldigvis får jeg tilbake pengene!

Skrevet

John Grisham bok til foreldrene mine i julegave.

Anonym poster: 12167e1333bc810faf7936b0f6def8cc

Skrevet

Genser til valpen. Nå blir han sikkert fin! :ler:

Fikk denne genseren for et par dager siden og jeg er kjempefornøyd! Den er pent strikket, dobbelt lag og passer fint (litt stor, men valpen vokser jo enda). De hadde mange forskjellige farger og mønstre, så de sender bare en random genser, så var litt bekymret for akkurat det, men vi fikk den kuleste genseren i omtrent dette mønsteret/fargene. Både jeg og samboeren har like cardigans, så nå kan vi matche alle tre! :ler:

Skrevet

Fikk denne genseren for et par dager siden og jeg er kjempefornøyd! Den er pent strikket, dobbelt lag og passer fint (litt stor, men valpen vokser jo enda). De hadde mange forskjellige farger og mønstre, så de sender bare en random genser, så var litt bekymret for akkurat det, men vi fikk den kuleste genseren i omtrent dette mønsteret/fargene. Både jeg og samboeren har like cardigans, så nå kan vi matche alle tre! :ler:

Nææmen, nå må jeg få meg en liten hund, asså! Cute :)

Anonym poster: e6f566e8b5104510affa6348cc88e4ff

Skrevet

Er det noen måte å søke på bare ting som kan sendes til Norge? (Evt worldwide)

Anonym poster: 6c7e0fa143499df83ac6eec8c57984a3

Skrevet

Jeg lurer på om det er flere enn meg som syns pakkene har begynt å komme senere enn vanlig i det siste? Bestilte en del ting for en mnd siden, og det er enda fem ting som ikke har kommet! Har brukt å ta maks tre uker tidligere, så lurer på om det kanskje er vanskeligere/tar lengre tid å få ting gjennom tollen nå?

• Liker 1
Skrevet

Har bestilt mange ting som tilsynelatende tar en evighet, ala 4-6 uker liksom, trodde det kom fortere, men men..

Anonym poster: 140c91c48f8b808da2d9f092e6deb49f

Gjest NozMonster
Skrevet

Jeg lurer på om det er flere enn meg som syns pakkene har begynt å komme senere enn vanlig i det siste? Bestilte en del ting for en mnd siden, og det er enda fem ting som ikke har kommet! Har brukt å ta maks tre uker tidligere, så lurer på om det kanskje er vanskeligere/tar lengre tid å få ting gjennom tollen nå?

heheeee- det er sikkert denne tråden sin feil!

jeg tror jeg kan snakke for fler for meg selv om jeg sier at vi har blitt såpass hekta på e-bay at det

er pakke-kø inn til norge :ler:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...