Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

kan du skrive her hvordan du synes de er når du får dem?

mamma bruker hundreviiiiis av kroner på skinnhansker,

så tenkte jeg kunne kjøpe det til henne på e-bay om det

har noe for seg :)

Will do! Men har ikke store forvetningene til dem for den prisen :wink: Som noen sa, vil nok de ikke være like varme som ekte skinnhansker, men jeg kommer ikke til å bruke dem veldig mye, og da tenker jeg at det er bedre å heller kjøpe noen billige enn noen til flere hundre kroner. Dessuten mister jeg allltid hanskene mine etter sesongen, og da er ikke disse det store tapet :tongue:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

... :sjenert: ....http://www.ebay.com/...=item257577de81

(sjiraffen vel og merke!)

Herlig!

En sånn tror jeg at jeg må ha meg til kalde vinterkvelder :) Er litt frossen av meg :kalle:

Likte godt hatten du har kjøpt, synes den grå var veldig fin. Liker hatter, men jeg klarer aldri å finne motet til å gå med det selv....

Skrevet

Bare noen kommentarer til spørsmål som har kommet opp på de siste sidene.

- Kjøpere kan ikke få negativ feedback fra selgere.

- Jeg pleier å holde meg borte hvis selgere spesifikt skriver at de ikke sender ut av sitt hjemland (med mindre det er noe helt spesielt som ingen andre selgere har eller lignende), men ellers pleier jeg aldri å spørre før jeg legger inn bud. Det finnes en funksjon på ebay hvor de kan sperre for bud fra andre land. Blir det noen spørsmål i etterkant henviser jeg til denne funksjonen, og ber de slette kjøpet.

- Til deg som ville kjøpe ormkur til hesten din på ebay. Jeg ville ALDRI kjøpt legemidler, verken til mennesker eller dyr på ebay! Det er et stort problem med falske legemidler som selges på ebay og ymse nettsider rundt omkring. De kan i beste fall være uten virkemidler, i verste fall farlige. Det finnes steder hvor man kan kjøpe legemidler fra utlandet i tryggere former. Det finnes sikkert flere, men jeg pleier å bruke Chemist Direct om jeg skal kjøpe legemidler fra annet EØS-land. Kanskje du finner det du leter etter her: http://www.chemistdirect.co.uk/equine-products_2_3119.html

Anonym poster: 29f74bcf779b2a8151293f13a5ae5bea

• Liker 4
Skrevet

Hei jeg lurte på om noen av dere har kjøpt skjerf av denne selgeren før?

Skjerf

Virket veldig fristende da skjerfet skulle være i kashmere og silke, men er selvfølgelig litt skeptisk når det er fra Kina.

Jeg ble fristet selv. Det står ganske tydelig: "Material: 70% Cashmere Wool, 30% Natural Silk" og under description-fanen: "Material: knitting wool".

På den annen side står det som produktbetegnelse at det er et pashmina-skjerf. Pashmina er også en fin kashmirull, og ikke som det her er brukt, en beskrivelse av skjerf-designet.

Jeg pleier ofte å skrive til selgerne og spørre eksplisit om det er lavet av de deklarerte materialene og at det ikke innholder syntetiske fibre...

Jeg elsker ordentlige naturmaterialer, så for meg er det helt avgjørende..

Skriver du eller jeg? :)

Anonym poster: 7dc1f2b4f6a0d19ad784c4df7b99a59a

Skrevet

Kakepynt - kandelaber, synes det er så vanskelig å pynte gulrotkaker, så jeg skal ha denne på til en voksen bursdag :)

Anonym poster: cd133951388fe817ee5eb36cc34626c6

Skrevet

heheee...virkelig?

hvilken farge likte du (og evt andre) best?

om folket liker den i det hele tatt da?

jeps. :jepp:

jeg likte den røde hatten men er litt usikker på hvor godt du kler den rødfargen.. er litt soft for den nøyangsen og den farven går igjen i enkelte ting i leiligheten.

Skrevet
Skrevet

Okey, here goes... :D

endelig en jente her inne som kjøper litt dilldall til hjemmet. :nigo:

Skrevet

Kjøpte mansjettknapper og slipsnål til samboeren, en del av bursdagsgaven hans :)

Ja, den steinen har jeg stått på. .. :fnise:

Anonym poster: 191fc820f6a8ae1ac5aa6487b9eab6df

Skrevet

Ja, den steinen har jeg stått på. .. :fnise:

Anonym poster: 191fc820f6a8ae1ac5aa6487b9eab6df

Hva i?! Hahaha, her har det skjedd en glipp ja....

:hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...