MissDesiree Skrevet 22. september 2012 #2921 Skrevet 22. september 2012 kan du skrive her hvordan du synes de er når du får dem? mamma bruker hundreviiiiis av kroner på skinnhansker, så tenkte jeg kunne kjøpe det til henne på e-bay om det har noe for seg Will do! Men har ikke store forvetningene til dem for den prisen Som noen sa, vil nok de ikke være like varme som ekte skinnhansker, men jeg kommer ikke til å bruke dem veldig mye, og da tenker jeg at det er bedre å heller kjøpe noen billige enn noen til flere hundre kroner. Dessuten mister jeg allltid hanskene mine etter sesongen, og da er ikke disse det store tapet
Gjest Crow Skrevet 22. september 2012 #2923 Skrevet 22. september 2012 ... ....http://www.ebay.com/...=item257577de81 (sjiraffen vel og merke!) Herlig! En sånn tror jeg at jeg må ha meg til kalde vinterkvelder Er litt frossen av meg Likte godt hatten du har kjøpt, synes den grå var veldig fin. Liker hatter, men jeg klarer aldri å finne motet til å gå med det selv....
Cherish Skrevet 22. september 2012 #2924 Skrevet 22. september 2012 Kjedet meg litt, og da var veien kort inn til ebay... Safety shorts Dongeri shorts Skjørt Tights Kort shorts/tights
AnonymBruker Skrevet 23. september 2012 #2925 Skrevet 23. september 2012 Bare noen kommentarer til spørsmål som har kommet opp på de siste sidene. - Kjøpere kan ikke få negativ feedback fra selgere. - Jeg pleier å holde meg borte hvis selgere spesifikt skriver at de ikke sender ut av sitt hjemland (med mindre det er noe helt spesielt som ingen andre selgere har eller lignende), men ellers pleier jeg aldri å spørre før jeg legger inn bud. Det finnes en funksjon på ebay hvor de kan sperre for bud fra andre land. Blir det noen spørsmål i etterkant henviser jeg til denne funksjonen, og ber de slette kjøpet. - Til deg som ville kjøpe ormkur til hesten din på ebay. Jeg ville ALDRI kjøpt legemidler, verken til mennesker eller dyr på ebay! Det er et stort problem med falske legemidler som selges på ebay og ymse nettsider rundt omkring. De kan i beste fall være uten virkemidler, i verste fall farlige. Det finnes steder hvor man kan kjøpe legemidler fra utlandet i tryggere former. Det finnes sikkert flere, men jeg pleier å bruke Chemist Direct om jeg skal kjøpe legemidler fra annet EØS-land. Kanskje du finner det du leter etter her: http://www.chemistdirect.co.uk/equine-products_2_3119.html Anonym poster: 29f74bcf779b2a8151293f13a5ae5bea 4
Lykkelitenen Skrevet 23. september 2012 #2926 Skrevet 23. september 2012 Kjedet meg litt, og da var veien kort inn til ebay... Safety shorts Dongeri shorts Skjørt Tights Kort shorts/tights Gidder du si noen ord om strømpebuksene/tightsene du kjøpte når du får dem? Sitter og vurderer high waist varianten selv 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2012 #2927 Skrevet 23. september 2012 Hei jeg lurte på om noen av dere har kjøpt skjerf av denne selgeren før? Skjerf Virket veldig fristende da skjerfet skulle være i kashmere og silke, men er selvfølgelig litt skeptisk når det er fra Kina. Jeg ble fristet selv. Det står ganske tydelig: "Material: 70% Cashmere Wool, 30% Natural Silk" og under description-fanen: "Material: knitting wool". På den annen side står det som produktbetegnelse at det er et pashmina-skjerf. Pashmina er også en fin kashmirull, og ikke som det her er brukt, en beskrivelse av skjerf-designet. Jeg pleier ofte å skrive til selgerne og spørre eksplisit om det er lavet av de deklarerte materialene og at det ikke innholder syntetiske fibre... Jeg elsker ordentlige naturmaterialer, så for meg er det helt avgjørende.. Skriver du eller jeg? Anonym poster: 7dc1f2b4f6a0d19ad784c4df7b99a59a
Ixnay Skrevet 23. september 2012 #2928 Skrevet 23. september 2012 Siste e-bay kjøp: Veskehenger Valgte blå jeg (ikke fått enda) Iphone veske, så utrolig fornøyd med denne! Har en annen fra tidligere også, men denne er litt finere. Virker solid og god også. Sykkeltøy Veldig spent på kvalitet og passform Snøflak kakepynte dings Hårbånd Ikke helt fornøyd, var helt greit, litt trang Satin morgenkåpe Ganske fin.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2012 #2929 Skrevet 23. september 2012 Kakepynt - kandelaber, synes det er så vanskelig å pynte gulrotkaker, så jeg skal ha denne på til en voksen bursdag Anonym poster: cd133951388fe817ee5eb36cc34626c6
Gjest padawan Skrevet 23. september 2012 #2930 Skrevet 23. september 2012 heheee...virkelig? hvilken farge likte du (og evt andre) best? om folket liker den i det hele tatt da? jeps. jeg likte den røde hatten men er litt usikker på hvor godt du kler den rødfargen.. er litt soft for den nøyangsen og den farven går igjen i enkelte ting i leiligheten.
finkel Skrevet 23. september 2012 #2931 Skrevet 23. september 2012 Okey, here goes... :D Jentedill: Hårfjernedings til overleppe Tigi Diamond Dreams, sjampo/balsam i stor størrelse Tannbleking Hudpleieprodukt til mamma 1 Hudpleieprodukt til mamma 2 Hudpleieprodukt til mamma 3 GloBlush i fargen Paradise Globlush i fargen Rosebud Decleor oljerens Decleor cleansing water stor str Tester Sminkekostrens Duppedingser: Genial silikon"kant" til iPhone: Svart/hvit, mørk blå, blå Folie til iPhone Speilfolie til iPhone Kassettdeksel Turkis deksel og i svart Kabelholder Magnettape til å henge opp hårnåler inne i badeskapen Kleshenger, sånn skrå Klespose til dress Batterilys til hytta Søte strips til ledninger bak tv´n Frisørsakser Klokke til å tape på veggen, den tredje jeg kjøper! Mange som ønsker seg lik Kjøkkenting: Hjerteskjeer Liten rundform til minikaker Muffinsformer Trilogien 50 shades
Gjest padawan Skrevet 23. september 2012 #2932 Skrevet 23. september 2012 Okey, here goes... :D endelig en jente her inne som kjøper litt dilldall til hjemmet.
Lumos Skrevet 23. september 2012 #2934 Skrevet 23. september 2012 (endret) Kjøpte mansjettknapper og slipsnål til samboeren, en del av bursdagsgaven hans La ved riktig link! :happy: Endret 23. september 2012 av Lumos
AnonymBruker Skrevet 23. september 2012 #2935 Skrevet 23. september 2012 Kjøpte mansjettknapper og slipsnål til samboeren, en del av bursdagsgaven hans Ja, den steinen har jeg stått på. .. Anonym poster: 191fc820f6a8ae1ac5aa6487b9eab6df
fionel Skrevet 23. september 2012 #2936 Skrevet 23. september 2012 veske Lue til tantebarn Baby puma sko House rules sticker Mamma kjole
Lumos Skrevet 23. september 2012 #2938 Skrevet 23. september 2012 Ja, den steinen har jeg stått på. .. Anonym poster: 191fc820f6a8ae1ac5aa6487b9eab6df Hva i?! Hahaha, her har det skjedd en glipp ja....
Lumos Skrevet 23. september 2012 #2939 Skrevet 23. september 2012 Forresten, er det noen som vet hvilke søkeord jeg burde prøve for å finne pakkeposer på Ebay? Noe lignende disse: http://www.nomaden.no/main/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=5971&category_id=234&back_list=1&option=com_phpshop&Itemid=1
fionel Skrevet 23. september 2012 #2940 Skrevet 23. september 2012 Å litt til: :happy: :happy: Marc by marc jacobs øredobber Marc by marc jacobs deksel Mirror screen til iphone Ebay burde snart sponse oss her inne! hahah tenk så god reklame vi er for noen selgere :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå