Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har ikke sagt at du forventer noe som helst, men vær forberedt på at du kan få negativ feedback, spesielt hvis det har vært en budrunde. Dette er rett og slett noe man ikke skal gjøre på ebay og generelt sett på som fy-fy, spesielt innenfor de fora jeg vanker på eBay. Selgere blir ikke spesielt blide når slikt skjer. Dette kunne lett vært unngått, så jeg håper du la deg helt flat og ba om unnskyldning.

Mvh Yvonne :heiajente:

Jeg er til nå eneste som har lagt inn bud - så foreløpig ødelegger jeg i alle fall ikke for noen. Og ja, jeg la meg selfølgelig langflat :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du, kjære Yvonne, hvordan ser du egentlig hvor mye feedback du har fått, tilsammen? Jeg har funnet ut hvor mye feedback jeg har fått, men det er vel (skummelt nok) bare for de siste 12 mnd?

Har tydeligvis vært på Ebay siden 2010, men finner ikke ut verken hvor mange kjøp jeg har eller hvor mye feedback jeg har totalt.

Skrevet (endret)

Du, kjære Yvonne, hvordan ser du egentlig hvor mye feedback du har fått, tilsammen? Jeg har funnet ut hvor mye feedback jeg har fått, men det er vel (skummelt nok) bare for de siste 12 mnd?

Har tydeligvis vært på Ebay siden 2010, men finner ikke ut verken hvor mange kjøp jeg har eller hvor mye feedback jeg har totalt.

Det som står ved siden av brukernavnet er det man har fått til sammen. Det står altså yvonnexxxx (717) - member since 19 Dec 2005. Men, den feedbacken du kan se er kun for 12 mnd tilbake, det stemmer. De siste 12 mnd har jeg 253, de siste 6 mnd 120 og den siste mnd 9 positive feedbacks. Som du kan se, antall feedbacks de siste 12 mnd er jo ikke det samme antallet som totalen som står ved siden av brukernavnet mitt. ;)

Endret av Yvonne
Skrevet

Det som står ved siden av brukernavnet er det man har fått til sammen. Det står altså yvonnexxxx (717) - member since 19 Dec 2005. Men, den feedbacken du kan se er kun for 12 mnd tilbake, det stemmer. De siste 12 mnd har jeg 253, de siste 6 mnd 120 og den siste mnd 9 positive feedbacks. Som du kan se, antall feedbacks de siste 12 mnd er jo ikke det samme antallet som totalen som står ved siden av brukernavnet mitt. ;)

Jeg ser at jeg har 70 feedbacks totalt (bra det ikke er de siste 12 mnd...), men recent feedback ratings de siste 12 mnd blir tilsammen 70. Derfor trodde jeg at det skulle være mer.

.. tror kanskje jeg er litt for trøtt til dette nå :P

Skrevet

Ehm.. Litt off topic, men hva i huleste gjør man hvis man har vært så dum å by på noe som IKKE shippes til norge?

:rodme: (hadde oppe flere av samme produkt, og klarte selfølgelig å legge inn budet på feil)

Jeg har allerede skrevet en melding til selger, men blir så utålmodig siden det var snakk om en ganske dyr gjenstand.

*sukk* og jeg som endelig trodde jeg var dreven nok på ebay til å gi meg ut på auksjoner... :balltre:

Jeg gjorde også det, men oppdaget det med en gang etterpå. Jeg både skrev til selgeren og åpnet en eBay-sak. Der kan du trekke budet hvis du gjør det innen en time. Så det gikk helt greit.

Men jeg skjønner ikke at selgerne ikke sperrer for bud de ikke sender til? Man må vel derfor kunne holde dem ansvarlige? Jeg skjønner heller ikke hvorfor jeg fikk opp dette siden jeg var innlogget. Jeg trodde da det ville bli sjekket mot mitt hjemland.

For ellers har jeg opplevd å bli sperret fra selgeren å gi bud, selv om selgeren selger over hele verden. Jeg prøvde å skrive til selgeren 2 ganger fordi jeg ønsket å vite hvorfor dette skjedde, men fikk ikke noe svar. (Det har aldri skjedd før at selgere ikke svarer meg.) Jeg skrev ang nesten samme produkt til en selger med nesten samme navn, så mine spørsmål er:

-Opptrer selgere med flere brukernavn?

-Er det mange som opplever at selgere ikke svarer?

Anonym poster: 7dc1f2b4f6a0d19ad784c4df7b99a59a

Skrevet

Noen som kan hjelpe meg å finne spesielle drikkeflasker med rensefunksjon? Altså at i tuten så er det liksom noe som renser vannet mens det strømmer gjennom og man drikker?

Jeg aner ikke hva jeg skal søke på, trenger virkelig å finne de, har sett de før, men mistet de :(

Anonym poster: 140c91c48f8b808da2d9f092e6deb49f

Noe lignende som dette, du mener?

Hvor bra er egentlig rensefunksjonen i disse?

Jeg lurer på hvordan man rengjør disse flaskene med smal åpning og komplisert kork med integrert drikketut.

Jeg ønsker meg en kvalitetsflaske (dvs. fri for ekle stoffer) der både flaske og topp kan plasseres og vaskes effektivt i oppvaskmaskin.

Anonym poster: 7dc1f2b4f6a0d19ad784c4df7b99a59a

Skrevet

Batiste tørrsjampo til mørkt hår - Endelig fant jeg rette sorten :D

Hodeskallesmykke - Elsker alt som har med hodeskaller å gjøre :)

Make a wish hodeskallesmykke

Make a wish vingesmykke

"Hjemknapper" til Samsung S2

Tokyo Milk håndkrem Eden - Disse er SÅ gode. Synd jeg bruker håndkrem så ofte, for disse går fort :P

Tokyo Milk håndkrem Kabuki

Tokyo Milk parfyme Dead sexy

Tokyo Milk parfyme French Kiss

Og hvis dere tenker på å bestille fra denne selgeren som selger Tokyo Milk, så ville jeg vurdert å klage på hvor stor shipping h*n tar. Jeg klagde meg ned til en lavere pris, for jeg synes det var sykt dyrt. Lønner seg å si ifra. :)

Nok et hodeskallesmykke

Smykke til kjæresten

Litt flere hjemknapper

Og enda noen

Plastikkboks med mange rom til dilldallet mitt

Pumpkin carriage smykke

Det var månedens Ebay-handel :)

• Liker 1
Skrevet

Sååå irriterende med selgere som legger ved trackng numbers som er ugyldige! :nei:

Skrevet

Fikk bra respons på meldingen jeg sendte til selgeren, han/hun ba meg om å gi h*n noen få dager til, og hvis det da enda ikke hadde kommet, så skulle jeg få pengene tilbake eller noe sånt.

Blir uansett ikke noe negativ feedback fra meg Happy.gif

jeg sendte melding og selgeren sa at pakken må ha blitt borte i posten og jeg får pengene tilbake. hadde ikke gitt negativ feedback jeg heller :)

Skrevet

Det kan føre til negative feedback, så slikt tar jeg ikke sjansen på. Men nei, du kan ikke forvente at selger da vil sende til Norge. Det er jo også derfor man i søkefeltet kan luke ut dette.

Apropo det, det er mange ganger jeg huker av for at det skal komme opp søk som sender til hele verden, og likevel kommer det mange sånne kun UK søk. Irriterende :(

• Liker 1
Skrevet

Kjøpere kan ikke få dårlig feedback :)

Forøvrig har jeg hatt en runde nå på ting som ikke er mottatt, og begge selgerne har blitt sperret ute. Tydeligvis ikke alene om å ikke motta varene mine :)

Anonym poster: 5cace8db1ea2a432011d5dbe0110ed9a

• Liker 1
Skrevet

Feedback-systemet på ebay fremstår mer og mer latterlig i mine øyne! Leverte min første nøytrale her om dagen, med stikkord om at det ikke lignet helt på bildet, middelmådig kvalitet, men ok kommunikasjon med selger.

Selger vet også at jeg måtte etterlyse produktet 3 ganger før det dukket opp.

Nå har jeg faktisk fått mail om jeg kan trekke tilbake den nøytrale feedback'en? Det synes jeg blir vel frekt... Fakta er jo at min handleopplevelse der ikke var udelt positiv, noe grunnet selger, noe grunnet ytre faktorer.

Hvis det er sånn man skal holde på, som jeg ser mange her i tråden også gjør, er jo feedbacksystemet null verdt!

• Liker 6
Skrevet

Noen som har kjøpt, evnt kan fraråde/anbefale å kjøpe ormkur til hest på ebay?

Anonym poster: a389f1dc454e62a5f4aa1bcc1d01f2b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...