Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jøss.. Facebook (3) leser emnet?? hva betyr det igrun?

Skrevet

Jeg ble fristet selv. Det står ganske tydelig: "Material: 70% Cashmere Wool, 30% Natural Silk" og under description-fanen: "Material: knitting wool".

På den annen side står det som produktbetegnelse at det er et pashmina-skjerf. Pashmina er også en fin kashmirull, og ikke som det her er brukt, en beskrivelse av skjerf-designet.

Jeg pleier ofte å skrive til selgerne og spørre eksplisit om det er lavet av de deklarerte materialene og at det ikke innholder syntetiske fibre...

Jeg elsker ordentlige naturmaterialer, så for meg er det helt avgjørende..

Skriver du eller jeg? :)

Anonym poster: 7dc1f2b4f6a0d19ad784c4df7b99a59a

Jeg skrev og spurte om det virkelig var 70% ekte kashmir og 30% ekte silke og ingen syntetiske fibre. Jeg har nå fått svar:

"yes, firend, as the description.

thanks for your messages".

Da får vi vel tro på selgeren, da...

Anonym poster: 7dc1f2b4f6a0d19ad784c4df7b99a59a

Skrevet

noen idéer hva jeg skal søke etter for å finne selvklebende kroker ala dette?

Prøv å søke på hooks sammen med ordene adhesive/self adhesive/sticky?

Skrevet

Prøv å søke på hooks sammen med ordene adhesive/self adhesive/sticky?

takk. fant noe ala det jeg søkte etter ganske raskt.

Skrevet

Billige skinnhansker til høsten/vinteren :happy:

Etter å ha sett div. dokumentarer om skinn/pelsindustrien ville jeg aldri kjøpt noe i skinn eller pels defra

Anonym poster: 64ba28ef77c7360266dd68339b55e12b

• Liker 2
Skrevet

Noen som har erfaring med å kjøpe sengeklær fra ebay?

Anonym poster: e2b7089ac0257dabfbf9700fd8730e14

Skrevet

noen idéer hva jeg skal søke etter for å finne selvklebende kroker ala dette?

Så rart, jeg leter faktisk etter akkurat det samme og har lenge tenkt at jeg skal spørre her inne. Jeg hadde tenkt å bruke akkurat de krokene til Eva Solo som eksempel ;)

Hvilke gikk du for? Jeg vil ha noen skikkelig gode som ikke faller ned!

takk. fant noe ala det jeg søkte etter ganske raskt.

Anonym poster: 42a8ecff75ad89f17bf53687cb97c499

Skrevet

Så rart, jeg leter faktisk etter akkurat det samme og har lenge tenkt at jeg skal spørre her inne. Jeg hadde tenkt å bruke akkurat de krokene til Eva Solo som eksempel ;)

Jeg kjøpte to pakker av disse.

Skrevet

Jeg kjøpte to pakker av disse.

Hva skal du bruke de til? Jeg må ha de på badet til å henge opp håndklær og vaskekluter. Tror du de holder?

Anonym poster: 42a8ecff75ad89f17bf53687cb97c499

Skrevet

Etter å ha sett div. dokumentarer om skinn/pelsindustrien ville jeg aldri kjøpt noe i skinn eller pels defra

Anonym poster: 64ba28ef77c7360266dd68339b55e12b

Tror du virkelig at det er ekte skinn til den prisen? Den kan jo godt være, men det virker jo litt rart :huh:

Skrevet

Jeg har de krokene og de tåler oppvaskkost og kjøkkenhåndkle. Dessverre har et par falt ned noen ganger, men jeg mistenker at det er min skyld. Selve kroken er ganske bøyelig så jeg tror ikke de klarer å holde oppe store håndklær.

Skrevet

Hva skal du bruke de til? Jeg må ha de på badet til å henge opp håndklær og vaskekluter. Tror du de holder?

Primært kjøpte jeg de til oppvaskbørster og lignende. Jeg kan gi deg tilbakemelding om de når jeg har fått de.

Skrevet

Det går mot kaldere tider, så jeg kjøpte meg lange strømper

http://www.ebay.com/itm/180712711880?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

Helt utenfor tema dette, men blir litt frustrert over maset til enkelte selgere

På en av mine tilbakemeldinger fra selger: "AWAIT YOUR 5 STARS POSITIVE FEEDBACK LATER!"

Sier du det ja. Og så bra at du skriver med store bokstaver, det kunne jo skje at jeg overså det ellers. :rolleyes: NÅ ble jeg motivert til å gi deg fem stjerner ja. Huff..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...