Brimi Skrevet 8. oktober 2012 #3281 Skrevet 8. oktober 2012 Hvis du leter etter noe å organisere rundpinner i, anbefaler jeg denne: Strikkepinnemappe Anbefalte den rett over her Takk! :-D
Brimi Skrevet 8. oktober 2012 #3282 Skrevet 8. oktober 2012 Det så litt uhygienisk ut. Å ja, men den er vaskbar, så om jeg vasker den hver dag eller no, så burde det vel gå ? Kjøpte den mest for moroskyld^^
Brimi Skrevet 8. oktober 2012 #3283 Skrevet 8. oktober 2012 Da kjøpte jeg strikkepinnemappen Nå håper jeg de skriver at selve varen bare kostet 24 dollar! Frakten kostet ca 100,-. Hehe, jeg trykte litt for fort. Og alt ble på ca 38 dollar. Dyreste kjøpet jeg har gjort ihvertfall, så nå håper jeg at dette går som smurt!
Guadaloupe Skrevet 8. oktober 2012 #3284 Skrevet 8. oktober 2012 Jeg har alltid likt å strikke, og nå som jeg har flytta hjemmefra tror jeg at jeg må kjøpe meg strikkepinner og garn fra ebay, så mye fint! Hva slags størrelse er "vanlig" å kjøpe i strikkepinner? Vil ikke ha for tynne, men ikke kjempetjukke heller! Vurderer bambuspinner, er det bra?
kaprifolen Skrevet 8. oktober 2012 #3285 Skrevet 8. oktober 2012 Noen som vil dele en god erfaring med lommebok/mappe-sak til iphone? Vet at noen her postet en de var veldig fornøyd med, men orker ikke bla gjennom så mange sider...
LeaMichele Skrevet 8. oktober 2012 #3286 Skrevet 8. oktober 2012 Noen som vil dele en god erfaring med lommebok/mappe-sak til iphone? Vet at noen her postet en de var veldig fornøyd med, men orker ikke bla gjennom så mange sider... Jeg så de linka til den jeg har, igår eller noe. Hvis du går tilbake bare et par sider burde du finne den. Det er den eneste jeg har kjøpt som jeg er 100% forbøyd med!
kaprifolen Skrevet 8. oktober 2012 #3287 Skrevet 8. oktober 2012 Jeg så de linka til den jeg har, igår eller noe. Hvis du går tilbake bare et par sider burde du finne den. Det er den eneste jeg har kjøpt som jeg er 100% forbøyd med! Denne? http://item.mobileweb.ebay.com/viewitem?itemId=130745938279 Den trykket jeg nettopp hjem! Tjohei, da kan jeg glede meg!
Fantomina Skrevet 8. oktober 2012 #3288 Skrevet 8. oktober 2012 Ja, nå har jeg fått strikkepinnemappen - og kunne nesten ikke vært mer fornøyd Har hatt et salig kaos i rundpinnene mine, noe som har resultert i at jeg har ganske mange av de samme størrelsene, men det var ingen problemer å få plass til alt. Det er 15 lommer, så har fått egne lommer både til de lange og til de korte i alle størrelsene fra 5,5 og ned til 2,5 I tillegg var det en ledig lomme helt fremst som er fin til å ha pinnemåler, stoppenåler osv osv..... Kjempeoversiktlig, samt at mappen virker veldig solid i materialet Kan ikke annet enn å anbefale den på det varmeste, og kjenner på lykken det er å ha fått orden i "rundpinnekaoset" mitt Så bra! Må nok kjøpe meg en sånn etter hvert
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2012 #3289 Skrevet 8. oktober 2012 Trenger en fin varm genser til vinteren, noen her som har kjøpt noe slikt? Anonym poster: 140c91c48f8b808da2d9f092e6deb49f
Gjest Uanonymbruker Skrevet 8. oktober 2012 #3290 Skrevet 8. oktober 2012 Denne? http://item.mobilewe...Id=130745938279 Den trykket jeg nettopp hjem! Tjohei, da kan jeg glede meg! Da har jeg også kjøpt den. Om jeg noen gang ser en annen jente med denne så skal jeg vinke, for jeg vet at den jenta henger i ebay-tråden på KG
Tonus Skrevet 8. oktober 2012 #3291 Skrevet 8. oktober 2012 PS3 er ikke regionfri på film! Dessverre. Men spill går greit (fordi spillene i seg selv ikke er regionlåst) (smertelig erfart etter Stargate SG1 bokssett i bursdagsgave fra typen, kjøpt på amazon med region 1.. ) Da blir det i alle fall kikking etter spill i kveld Hørtes småkjip ut den erfaringa ja!
kaprifolen Skrevet 8. oktober 2012 #3292 Skrevet 8. oktober 2012 Da har jeg også kjøpt den. Om jeg noen gang ser en annen jente med denne så skal jeg vinke, for jeg vet at den jenta henger i ebay-tråden på KG Hihi! Om den jenta fyller ut et skjema på nynorsk, men svarer deg på bokmål, så får du gi meg en high five!
Solbærsaft Skrevet 8. oktober 2012 #3293 Skrevet 8. oktober 2012 Noen som har funnet en smart oppbevaringsdings for vanlige strikkepinner? Og Guadaloupe; Hvilken tykkelse du trenger på pinnene avhenger av garnet du skal strikke med. På papiret rundt garnet så står det hva slags pinner du skal bruke.
Fantomina Skrevet 8. oktober 2012 #3294 Skrevet 8. oktober 2012 Noen som har funnet en smart oppbevaringsdings for vanlige strikkepinner? Og Guadaloupe; Hvilken tykkelse du trenger på pinnene avhenger av garnet du skal strikke med. På papiret rundt garnet så står det hva slags pinner du skal bruke. http://www.ebay.co.uk/itm/KNITPRO-INTERCHANGEABLE-NEEDLE-TIPS-STORAGE-BAG-CASE-EDEN-TRAIL-FABRIC-10789-/370568525538?pt=UK_Crafts_Knitting_Crochet_EH&hash=item56479af6e2#ht_779wt_689 Har ikke kjøpt selv, men har sett andre som har kjøpt samme type mappe. Det er nesten som en mappe som du oppbevarer sminkebørster i. Prøv å søke på f.eks. "knitting needles/pins storage" eller "folder". Beklager lang link, men bruker ipad.
Gjest BabyBlue Skrevet 8. oktober 2012 #3295 Skrevet 8. oktober 2012 Jeg er så forvirret. Jeg gikk på min første jomfrutur og ut av kjent farvann: Jeg bydde på en auksjon. Jeg tapte, men bydde en del helt til slutt, også etterpå fikk jeg beskjed om at jeg fikk en ny sjanse, at jeg kunne betale, så jeg betalte det jeg bydde, og fikk beskjed om at jeg vant... that's it?
LeaMichele Skrevet 8. oktober 2012 #3296 Skrevet 8. oktober 2012 Denne? http://item.mobileweb.ebay.com/viewitem?itemId=130745938279 Den trykket jeg nettopp hjem! Tjohei, da kan jeg glede meg! Det var den ja! Den er knallfin! Håper du blir like fornøyd som oss andre her hehe. Skulle gjerne hatt denne i flere farger da!
ninuska_ Skrevet 8. oktober 2012 #3297 Skrevet 8. oktober 2012 Det var den ja! Den er knallfin! Håper du blir like fornøyd som oss andre her hehe. Skulle gjerne hatt denne i flere farger da! Den er superflin. Og så praktisk!
LeaMichele Skrevet 8. oktober 2012 #3298 Skrevet 8. oktober 2012 Den er superflin. Og så praktisk! Ja, det er god plass til mange kort, og bra kvalitet! Så om noen finner denne i andre farger, må de si ifra!!
^^Belle^^ Skrevet 9. oktober 2012 #3299 Skrevet 9. oktober 2012 Kan jeg spørre hvilke du valgte? Tenkte jeg skulle bestille jeg og, men jeg har ikke peiling på hva jeg skal velge Selvsagt. Jeg er i høstmodus nå, og kjøpte: Blissful autumn Beach wood Coastal waters Black cherry Honey and spice Kitchen spice Home sweet home Macintosh spice Snow in love Christmas eve Dette er lukter jeg ikke har prøvd før. Og av de luktene denne selgeren har, kan jeg anbefale Nature's Painbrush (nyyydelig høstduft!) Beach walk Sun and Sand Midsummer's Night (ganske tung) Warm spice (deilig julelukt) Cherries on snow Sparkling snow (lukter veldig vinter)
Chloe- Skrevet 9. oktober 2012 #3300 Skrevet 9. oktober 2012 Selvsagt. Jeg er i høstmodus nå, og kjøpte: Blissful autumn Beach wood Coastal waters Black cherry Honey and spice Kitchen spice Home sweet home Macintosh spice Snow in love Christmas eve Dette er lukter jeg ikke har prøvd før. Og av de luktene denne selgeren har, kan jeg anbefale Nature's Painbrush (nyyydelig høstduft!) Beach walk Sun and Sand Midsummer's Night (ganske tung) Warm spice (deilig julelukt) Cherries on snow Sparkling snow (lukter veldig vinter) Voksholderen, har dere kjøpt den også på ebay?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå