Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Voksholderen, har dere kjøpt den også på ebay? :)

Jeg har en sånn, som egentlig er favoritten (men glassplaten ble ødelagt her en dag :( ). Den kjøpte jeg på yankeestore.no.

Ellers har jeg to som ligner litt på denne (en tilfeldig valgt fra ebay med omtrent samme fasong) som jeg har kjøpt på Indiska til en slikk og ingenting, 40 kroner tror jeg.

Grunnen til at jeg liker den fra yankeestore bedre er at det er større mellomrom opp til glassplaten som gjør den lettere å blåse ut. Det er ikke bare én gang jeg har hatt duftvoks flyende ut av toppen på Indiska-beholderne fordi jeg ikke har vært forsiktig nok. :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Jeg har en sånn, som egentlig er favoritten (men glassplaten ble ødelagt her en dag :( ). Den kjøpte jeg på yankeestore.no.

Ellers har jeg to som ligner litt på denne (en tilfeldig valgt fra ebay med omtrent samme fasong) som jeg har kjøpt på Indiska til en slikk og ingenting, 40 kroner tror jeg.

Grunnen til at jeg liker den fra yankeestore bedre er at det er større mellomrom opp til glassplaten som gjør den lettere å blåse ut. Det er ikke bare én gang jeg har hatt duftvoks flyende ut av toppen på Indiska-beholderne fordi jeg ikke har vært forsiktig nok. :gjeiper:

Jeg liker også den fra Yankeestore bedre, der har de også sånne dealer innimellom hvor du får med fem forskjellige vokser.

Skrevet

Jeg liker også den fra Yankeestore bedre, der har de også sånne dealer innimellom hvor du får med fem forskjellige vokser.

Oi, da må jeg følge med. :jepp: Jeg ser jo at jeg kan kjøpe ny glassplate, men med frakten medregnet kan jeg like greit kjøpe en helt ny fra ebay. :gjeiper: Klarer heller ikke å rettferdiggjøre å kjøpe vokser derfra, til mange ganger prisen av hva man får på ebay. :sjenert:

Skrevet

De der voksgeiene, det er bare voks med duft? Ikke lys?

Skrevet

De der voksgeiene, det er bare voks med duft? Ikke lys?

Jepp. :jepp: Det er derfor man trenger en oljebrenner. Da er det telyset under som varmer opp voksen. De små voksene er kjempegreie til å teste ut lukter med. De koster lite og jeg synes levetiden allikevel er veldig lang. Jeg bruker dem flere ganger ved å helle rennende varmt vann på undersiden av den stivnede voksen, pirke den løs med en kniv og oppbevare den i plastfolie i en boks. :nigo:

Skrevet

Da har jeg fått lommeboken og beskyttelsescoveret til mobilen. Likte veldig godt coveret^^ Det passet helt perfekt, men jeg klarte ikke å sette på den beskyttelsesfilmen :fnise: Bare masse luftbobler :laugh: Lommeboken var fin den og mobilen får plass i den, men den mangler noe å putte mynter i. Det gjør ingenting, for da har jeg en grunn til å handle mer på ebay :plystre:

• Liker 1
Skrevet

Åååårhhhh....jeg venter ennå på gull-tightsen, og noen sy-på-patches jeg kjøpte for over en uke sida. Sukk og stønn og sånn, jeg vil også ha gave i posten!

Skrevet (endret)

Nå går jeg inn i den sjette uken uten å ha fått den kjolen, håper virkelig jeg får kjolen denne uken. Liker ikke slik venting, spesielt ikke fra en selger jeg ser var sen å sende i utgangspunktet og fått masse negative feedbacks på at "item never arrived". Får bare krysse fingre, jeg har ikke lyst å gi negativ feedback!

Men jeg er superfornøyd med min beskytter for tlf! Fikk den før det hadde gått en uke! Er ikke ekte lær, men det gjør ingenting ;)

(Som jeg kjøpte etter tips i denne tråden, forresten! Tusen takk!)

Endret av minibelle
Skrevet

Noen som har funnet en smart oppbevaringsdings for vanlige strikkepinner?

Og Guadaloupe;

Hvilken tykkelse du trenger på pinnene avhenger av garnet du skal strikke med. På papiret rundt garnet så står det hva slags pinner du skal bruke.

Takk takk :)

Skrevet

Nå går jeg inn i den sjette uken uten å ha fått den kjolen, håper virkelig jeg får kjolen denne uken. Liker ikke slik venting, spesielt ikke fra en selger jeg ser var sen å sende i utgangspunktet og fått masse negative feedbacks på at "item never arrived". Får bare krysse fingre, jeg har ikke lyst å gi negativ feedback!

Hvilken kjole er det?

Link?

:)

Anonym poster: 496ac1e94e28306d5bbd607c50d4b107

Skrevet

Som den geeken jeg er:

Signert bilde av Lana Del Rey

Det ble ganske hett på slutten der, men jeg vant faktisk. Wiii :danse:

Ha ha ha! Seriøst?

Selg den så snart du kan, for snart en hun en flopp!

Skrevet

Kvifor knisar du, Brimi?

Gjest BabyBlue
Skrevet

Ha ha ha! Seriøst?

Selg den så snart du kan, for snart en hun en flopp!

Akkurat om hun er en flopp eller ikke bryr meg ikke, har fulgt henne før hun ble stor og elsker musikken hennes. Prisen var ikke allverden heller, så :vetikke:

Skrevet

Nå har jeg mottatt kashmirskjerfene fra Kina, og de var jo kjempefine! De er nok rundt 1,5 meter lange, myke og deilige. Nå veit ikke jeg hvordan man ser om det er kashmir da, veit dere? Kjøpte ett i grått og ett i lyseblått til min mor :)

Gjest padawan
Skrevet

Du kjenner det på kvaliteten. kashmir er like mykt og deilig som du beskriver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...