Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er gaaal. Kjøpte nettopp en ballkjole til 400kr - aner ikke hva jeg skal bruke den til :rolleyes:. Men den var så fiiin! Da har jeg jo en kjole klart tilfelle jeg skal i bryllup eller på ball - sånn tilfeldig!

Annet jeg har kjøpt:

Øreringer, sølv og gull

Skotørker

Parkas (håper den passer)

Salt og pepper batteri bøsser (gave)

Pirat halloweenkostyme

"Engel"kjole + vinger

Brukt litt mye på eBay de siste dagene jeg ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er gaaal. Kjøpte nettopp en ballkjole til 400kr - aner ikke hva jeg skal bruke den til :rolleyes:. Men den var så fiiin! Da har jeg jo en kjole klart tilfelle jeg skal i bryllup eller på ball - sånn tilfeldig!

Annet jeg har kjøpt:

Øreringer, sølvog gull

Skotørker

Parkas(håper den passer)

Salt og pepperbatteri bøsser (gave)

Pirat halloweenkostyme

"Engel"kjole + vinger

Haha. jeg har gjort akkurat det samme. Den henger godt i skapet mitt..

Skrevet

Den var helt nydelig! Blir spenende å høre hva du syns om den!

Skrevet

Kjole/Tunika er mitt siste kjøp - har lenge vært på jakt etter noe litt finere til "selskaps"-bruk.

Noen som har kommet over noen pene kjoler som kan brukes til jul? Gjerne i litt store størrelser (og som ikke koster skjorta). :)

Skrevet

Noen som har kjøpt trykknapper på ebay, eller vet hva jeg skal søke på :)

Skrevet

...denne tråden er ikke sunn :laugh:

• Liker 9
Skrevet

Annet jeg har kjøpt:

Øreringer, sølv og gull

Skotørker

Parkas (håper den passer)

Salt og pepper batteri bøsser (gave)

Pirat halloweenkostyme

"Engel"kjole + vinger

Kan du ikke si hvordan den kjolen er når du får den? Mange av penkjolene er veldig fine, mens andre ligner ikke bildene.

Skrevet

Jeg blir gal av Ebays app! Det står Free shipping, men når jeg skal betale dukker det plutselig opp $10 i shipping.....

Anonym poster: 953243fad94d690e075dfe6f0135540f

• Liker 3
Skrevet

Den var helt nydelig! Blir spenende å høre hva du syns om den!

Kan du ikke si hvordan den kjolen er når du får den? Mange av penkjolene er veldig fine, mens andre ligner ikke bildene.

Yes, will do! Leste på noen som hadde gitt tilbakemelding til selgeren, og de hadde visst vært fornøyde. Bra stoff, litt anderledes i fargen bare og at den satt som et skudd. Så venter i spenning nå!

Skrevet

Annet jeg har kjøpt:

Øreringer, sølvog gull

Skotørker

Parkas(håper den passer)

Salt og pepperbatteri bøsser (gave)

Pirat halloweenkostyme

"Engel"kjole + vinger

Åh. Herre. Gud!!! Jeg ELSKET den ballkjolen!!! :wow:

• Liker 1
Skrevet

Magnetisk tape - hvor vil du bruke den?

Anonym poster: 518db2762a767e23323aa90cb62361e1

Jeg krysser fingrene for at det går an å henge kniver på den på kjøkkenet. Har en liten følelse av at det ikke går, men når den kostet under 2 dollar, så tenkte jeg at det var verdt å prøve...

Skrevet

Hei. Er ny på ebay, og klarer ikke lete frem noe av det jeg ønsker :( har veldig lyst på et lignende armbånd som dette: http://www.etsy.com/...y-gold-jewelry. Klarer noen av dere flinke søkere å finne noe sånt? :)

Anonym poster: 6ef415e28c1cf56c70ede9e4dd2bef9e

http://www.ebay.com/itm/New-silver-The-3-stars-set-Bracelet-7-8-5inch-/290696800333?pt=UK_Jewellery_Watches_FineJewellery_CA&hash=item43aee1284d I sølv, og litt flere stjerner da..

Skrevet

Hei. Er ny på ebay, og klarer ikke lete frem noe av det jeg ønsker :( har veldig lyst på et lignende armbånd som dette: http://www.etsy.com/...y-gold-jewelry. Klarer noen av dere flinke søkere å finne noe sånt? :)

Anonym poster: 6ef415e28c1cf56c70ede9e4dd2bef9e

Evt http://www.ebay.com/itm/Rose-Gold-tone-Anklet-Stars-Pendants-Two-Chains-Adjustable-Ankle-Bracelet-/300770861616?pt=Fashion_Jewelry&hash=item4607572230

Helt likt er det nok ikke mulig å finne frem til, dessverre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...