Gjest Raindrops Skrevet 15. oktober 2012 #3441 Skrevet 15. oktober 2012 Hva med denne kjolen da, folkens? En skikkelig hverdagskjole! ååååååå jeg vil ha en sånn! Og en stor gressplen, og sol og en mann i dress så kan vi spille crocket og drikke hvitvin. 6
acrv Skrevet 16. oktober 2012 #3442 Skrevet 16. oktober 2012 De er jo ikke lov i Norge da... det er mye som ikke er lov...
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2012 #3443 Skrevet 16. oktober 2012 Tusen takk for hjelp ang armbåndet :D var ingen som var helt like, men mye av det dere linket til kan jeg likevel bruke Anonym poster: 6ef415e28c1cf56c70ede9e4dd2bef9e 1
Chloe- Skrevet 16. oktober 2012 #3444 Skrevet 16. oktober 2012 Nå har jeg mottatt kashmirskjerfene fra Kina, og de var jo kjempefine! De er nok rundt 1,5 meter lange, myke og deilige. Nå veit ikke jeg hvordan man ser om det er kashmir da, veit dere? Kjøpte ett i grått og ett i lyseblått til min mor Jeg bestilte fra samme selger. Etter de positive tilbakemeldingene i denne tråden bestilte jeg like gjerne tre stk. Men vi kan umulig ha mottatt samme produkt. Mine skjerf hadde så dårlig "strikketetthet" at man kan stikke en spiker mellom hver maske omtrent. Ikke er frynsene pene heller. Vet at prisen var billig, og mulig jeg har blitt litt kresen på billigskjerfene mine etter flere år i utlandet, men dog.
Fantomina Skrevet 16. oktober 2012 #3445 Skrevet 16. oktober 2012 Gavebånd: Merry Christmas Red, Christmas Tree og All My Love & Heart Yankee Candle tarts: Red berry and cedar, Happy christmas, Red apple wreath, Sugared apple, Cranberry ice, Snow in love, Sparkling cinnamon, Apple & pine needles, Christmas tree og Christmas eve Lilla matfarge (kalendergave til mamma) Gift tags Gift tags PDP til PS Vita (for kjæresten) Sluk (kalendergave til pappa) Sluk (til pappa) The Body Shop Ginger Sparkle dusjsåpe (til mamma) Grønt kakeglitter (til mamma) Rundt hjertesegl Rød seglvoks Sølv seglvoks Glittergarn i rødt og grønt Store nåler
Gjest Skrevet 16. oktober 2012 #3446 Skrevet 16. oktober 2012 det er mye som ikke er lov... Jojo, men ikke alle som er klar over det bare :gjeiper: Blir man stoppa i kontroll blir det dyrt! Er pokker meg ikke lov på lastebil lengre engang!
Thorn Skrevet 16. oktober 2012 #3447 Skrevet 16. oktober 2012 Hvor lenge skal man egentlig vente før man tar kontakt med selgere fra Asia og etterlyser varer? Jeg bestilte en hel haug med ting for fem uker siden, omtrent halvparten kom etter et par uker, resten har ennå ikke kommet... Ser at jeg har frem til 25. oktober med å åpne sak, men før det bør man vel ha kontaktet selger?
Binta Ba Skrevet 16. oktober 2012 #3448 Skrevet 16. oktober 2012 Må si jeg er veldig fornøyd med selgeren av denne kjolen. Jeg var sikker på at jeg trykket "long" i valget, og så under kjøpet at det sto "short". Sendte mail ca 5timer etter betaling, og måtte betale et lite mellomlegg siden kjolen var noen kroner dyrere som lang, men de ordnet det ca 10timer etter at jeg oppdaget feilen. Veldig hyggelig i responsen og serviceinnstilt:)
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2012 #3449 Skrevet 16. oktober 2012 burde ikke ebay sette lengre frist for feedback? etter 6 uker blir kjøpet ditt arkivert uavhengig om du har gitt feedback eller ikke. jeg kjøpte en bukse i sommer. etter 4 uker var den ikke kommet. jeg sa fra til selger og han ville sende på nytt. så når det var gått nesten 6 uker gav jeg nøytral/positiv feedback (hadde ennå ikke mottatt buksen men gjorde det som takk for god kommunikasjon). buksen fikk jeg aldri og selger svarte aldri mer på brevene mine... så minst 2 måneders frist for å gi feedback syns jeg de burde ha....? :/ Anonym poster: f73d97f7c9f7b6e066566fce21a76dd9 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2012 #3450 Skrevet 16. oktober 2012 Hvor lenge skal man egentlig vente før man tar kontakt med selgere fra Asia og etterlyser varer? Jeg bestilte en hel haug med ting for fem uker siden, omtrent halvparten kom etter et par uker, resten har ennå ikke kommet... Ser at jeg har frem til 25. oktober med å åpne sak, men før det bør man vel ha kontaktet selger? Kontakt selger, slik at du har gjort det ihvertfall. Så slipper du å tenke på det om du den 24. oktober sitter og vurderer sak eller ikke. Lykke til! Anonym poster: fe8073b06f11a90116a228f08f2c0292
Gjest badeand1 Skrevet 16. oktober 2012 #3451 Skrevet 16. oktober 2012 Så man må by også kan man sette maksbud? yes. =)
Solknapp Skrevet 16. oktober 2012 #3452 Skrevet 16. oktober 2012 Så mye fint!! Men det du skriver er en notatbok er nok enda en musematte. Feil link? Takk, ops - ja der har det gått litt fort i svingen
Solknapp Skrevet 16. oktober 2012 #3453 Skrevet 16. oktober 2012 Litt mer til kalendergaver Bokmerker Kakeformer Klistremerker til neglene Origami postit lapper Reiseposer til sko Lednings organisator Underlag til kopp med duft Penal/Sminkepung Papirdukker/klistremerker 1
Binta Ba Skrevet 16. oktober 2012 #3454 Skrevet 16. oktober 2012 Ulempen med ebay-handling er ventinga..sukk. Jeg bestilte jo en del på lørdag og søndag, men kjennes ut som om det er flere uker sida! Har noen erfaring med å få tilsendt fra UK? Pleier det å ta lang tid? 2
Gjest Skrevet 16. oktober 2012 #3455 Skrevet 16. oktober 2012 Ulempen med ebay-handling er ventinga..sukk. Jeg bestilte jo en del på lørdag og søndag, men kjennes ut som om det er flere uker sida! Har noen erfaring med å få tilsendt fra UK? Pleier det å ta lang tid? Bestilte noe fra Uk i går, ble sendt i dag og da fikk jeg beskjed om å si ifra om det tok mer enn 15 dager!
Gjest NozMonster Skrevet 16. oktober 2012 #3456 Skrevet 16. oktober 2012 Hva med denne kjolen da, folkens? En skikkelig hverdagskjole! ååååhhh herremin det var en alldeles utmerket flott kjole! så absolutt.....meeeenneeeeh........ Jeg fikk skikkelig lyst til å prøve den på ihvertfall... jeg antar at jeg hadde følt meg som en barbiedukke...... men siden det har blitt så himla moderne å likne mest mulig på dukker for tiden, så hadde jeg jo vært skikkelig moteriktig ---- det er så mange her som er så flinke til å lete frem til bra ting på e-bay...... jeg trenger en "nissekjole" ...noe alla denne http://www.ebay.com/itm/Sexy-Adult-Mrs-Santa-Claus-Dress-Womens-Christmas-Costume-New03-/360495025882?pt=US_Costumes&hash=item53ef2d8eda ..meeeen, jeg skal bruke den i offentligheten...sååååhh..... Ja.... hehee... kanskje ikke akkuratt denne? men jeg er lav da, og hvis jeg bruker hvite tights under? da blir den kanskje ikke så sexuell? eller har noen et bedre forslag?
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2012 #3457 Skrevet 16. oktober 2012 Mikse palett Neglefil Cardigan Lang genser Åpen cardigan Lofrie neglekluter Fotfil Lang cardigan Lang tykk cardigan Mønstrete tights Tjukke ragger Lang åpen cardigan Kosetights Enkle topper Julegavebånd Stor sløyfe (til stor julegave) Gull og sølv malingpen Matte "skinn"tights Pashima skjerf Tunica Metall studs (kjøpt i flere størrelser) Manikyrskål som tåler aceton Liten håndlaget dagbok Så får vi håpe postmannen ikke tror jeg er spenna gæren ettersom jeg venter på 4 pakker til fra andre steder med julegaver. Anonym poster: 191fc820f6a8ae1ac5aa6487b9eab6df 3
Guadaloupe Skrevet 16. oktober 2012 #3458 Skrevet 16. oktober 2012 Jeg bestilte fra samme selger. Etter de positive tilbakemeldingene i denne tråden bestilte jeg like gjerne tre stk. Men vi kan umulig ha mottatt samme produkt. Mine skjerf hadde så dårlig "strikketetthet" at man kan stikke en spiker mellom hver maske omtrent. Ikke er frynsene pene heller. Vet at prisen var billig, og mulig jeg har blitt litt kresen på billigskjerfene mine etter flere år i utlandet, men dog. Uff det var veldig leit altså, de jeg fikk var veldig fine og tettstrikket og fine frynser! Det kan hende at produktene er av veldig varierende kvalitet, Kina veit du! Kan hende jeg bare var "heldig" med å få så fine skjerf og at du var uheldig med dine!
Adele Skrevet 16. oktober 2012 #3459 Skrevet 16. oktober 2012 Oj, oj - alt var fint! Har du mottatt varene enda? Paljettveskene, er de sånne som strør glitter overalt elelr er det festet greit? Og chiffonskjørtet, er det fint i virkeligheten? -Er litt redd for å ende opp som brud/heks selv om sånne skjørt er nydelige.. Oi, dette ble mange spørsmål! Hehe.. Men har ikke mottatt noen av varene enda, men skal prøve så godt jeg kan å huske på deg når de kommer.. Regner med at det meste er her om 1-3 uker.. Angående chiffonskjørtet, er jeg redd for det selv. Men det kostet 50ish med frakt, så tar allikevel sjansen..
Adele Skrevet 16. oktober 2012 #3460 Skrevet 16. oktober 2012 (endret) Hva med denne kjolen da, folkens? En skikkelig hverdagskjole! så fin nattkjole! Endret 16. oktober 2012 av adele.bethune
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå