Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor lenge skal man egentlig vente før man tar kontakt med selgere fra Asia og etterlyser varer? Jeg bestilte en hel haug med ting for fem uker siden, omtrent halvparten kom etter et par uker, resten har ennå ikke kommet... Ser at jeg har frem til 25. oktober med å åpne sak, men før det bør man vel ha kontaktet selger?

Man bør alltid kontakte selger før man lager sak, ja. Jeg pleier å vente fem-seks uker, eller et par dager før fristen går ut, før jeg åpner sak. Det tar lenger tid ofte med selgere fra Asia, sånn er det bare. Det kan også være at tollen i Norge er treig, det har jeg opplevd: at de sjekker varene uten at det egentlig er noe galt fra selgers side.

Man bør alltid gi selger tid til å svare og gjøre opp for seg. Og ting kan bli borte i Posten. Det kan ikke de noe for, og som regel er de behjelpelige og snille, f.eks ift refundering av penger eller sending av ny vare.

Mvh Yvonne :heiajente:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestilte noe fra Uk i går, ble sendt i dag og da fikk jeg beskjed om å si ifra om det tok mer enn 15 dager!

Takk:) Har fått tilsendt fra Asia på bare en uke, så jeg håper jo.. :fnise:

Skrevet

Jeg trenger litt hjelp til hva jeg skal søke på... Skal kjøpe en sånn holder som man kan feste i beltet og som har en sånn lang snor som man kan feste adgangskort og nøkler i. Haha, ufattelig vanskelig å forklare =P Noen som skjønner hva jeg mener?

Skrevet

Nude tights

Hold-in er veldig spent på om den funker. Har en til 600,- kjøpt fra ebay som jeg kan sammenligne med når den tid kommer.

Lego

Anonym poster: 191fc820f6a8ae1ac5aa6487b9eab6df

Skrevet

Jeg trenger litt hjelp til hva jeg skal søke på... Skal kjøpe en sånn holder som man kan feste i beltet og som har en sånn lang snor som man kan feste adgangskort og nøkler i. Haha, ufattelig vanskelig å forklare =P Noen som skjønner hva jeg mener?

Retractable card holder kanskje? :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hvorfor er det slik at det står "Free shipping" på enkelte ting, men likevel må man sende inn "Request total" til selger?

Da jeg søkte på Ebay etter "Diy necklace" kom det opp mye, og jeg huket av for free shipping i dette tilfellet. Fant frem til noe spennende, og akkurat det jeg var ute etter. Men under varen står det "Read item description or contact seller for details"

Jeg tror jeg var litt for snar, for hadde allerede trykket på Commit to buy. Men det var irriterende å oppdage at jeg ikke kunne betale pga shipping, og at det sto i utgangspunktet "Free shipping" på Ebay.

Noen av dere som har opplevd det? Jeg håper ikke dette var tull fra Ebay, og at jeg må betale mye mer i shipping når jeg var så innstilt på gratis frakt :fnise:

Edit: Kan linke til smykkene.

Endret av minibelle
Skrevet

Hvorfor er det slik at det står "Free shipping" på enkelte ting, men likevel må man sende inn "Request total" til selger?

Da jeg søkte på Ebay etter "Diy necklace" kom det opp mye, og jeg huket av for free shipping i dette tilfellet. Fant frem til noe spennende, og akkurat det jeg var ute etter. Men under varen står det "Read item description or contact seller for details"

Jeg tror jeg var litt for snar, for hadde allerede trykket på Commit to buy. Men det var irriterende å oppdage at jeg ikke kunne betale pga shipping, og at det sto i utgangspunktet "Free shipping" på Ebay.

Noen av dere som har opplevd det? Jeg håper ikke dette var tull fra Ebay, og at jeg må betale mye mer i shipping når jeg var så innstilt på gratis frakt :fnise:

Det hender jeg får opp dette hvis de f.eks ikke har listet opp at de sender til Norge (Europa).

Skrevet (endret)

Det hender jeg får opp dette hvis de f.eks ikke har listet opp at de sender til Norge (Europa).

Takk for hurtig svar ;)

Hmm.. men da er det enda mer mystisk, for selger sender til Europa står det. Jeg får oppdatere når jeg får svar fra selger, om det er frakt likevel på disse ;)

Ordner seg nok, men når jeg er i Ebay-modus som nå, så vil jeg betale for alt jeg kjøper her og nå, hehehe...

Jeg linket forresten til smykkene også, jeg ser at selgeren hadde mye fint og veldig lite rusk på feedbacks ;) Når jeg får svar skal jeg vurdere om det skal handles mer hos h*n, her er det juleshopping på gang :)

Endret av minibelle
Skrevet

3 luer, en sort "catsuit" i bomull, sokker og en genser

Skrevet

3 luer, en sort "catsuit" i bomull, sokker og en genser

Linker?? :)

• Liker 2
Skrevet

Lego

Er Lego billigere på eBay enn her? Det er så lenge siden jeg har kjøpt, men nå har jeg et tantebarn som liker Duplo godt.

Skrevet

Er Lego billigere på eBay enn her? Det er så lenge siden jeg har kjøpt, men nå har jeg et tantebarn som liker Duplo godt.

Njae, ikke så fryktelig mye å spare. Sammenlignet med normal utsalgspris sparte jeg vel opp mot 100 kr på akkurat den pakken. Prøvde å finne slike plater til lego, men det ble dyrere på eBay så man bør nesten vite normalpris.

http://shop.lego.com/en-NO/ her kan du jo titte, sammenligne eller handle. :) Det er tollfritt å handle derfra.

Skrevet

Njae, ikke så fryktelig mye å spare. Sammenlignet med normal utsalgspris sparte jeg vel opp mot 100 kr på akkurat den pakken. Prøvde å finne slike plater til lego, men det ble dyrere på eBay så man bør nesten vite normalpris.

http://shop.lego.com/en-NO/ her kan du jo titte, sammenligne eller handle. :) Det er tollfritt å handle derfra.

Takk skal du ha. :)

Skrevet

Neglklipper

Tror det er den samme som en lenger bak her har kjøpt :fnise: Fikk den saken for å varme dosete idag også :laugh:

Skrevet

Prøv biit.no til lego. :) (Og andre leker)

Jeg kjøpte sist en santa-kjole sak.. Den skal være en juleoverraskelse. ;)

Anonym poster: 00fcdce1f716898b1e358418d6c7f704

Skrevet

Kan du ikke poste de anonymt i julekalendertråden på Juleforumet da? Trenger inspirasjon! :laugh:

Får se om jeg får ånden over meg. Det er så mye! :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...