Gjest Raindrops Skrevet 20. oktober 2012 #3561 Skrevet 20. oktober 2012 det er så mye fint på e-bay ooo jul med din glede! http://www.ebay.com/...15724&_from=R40 Haha, jeg likte denne jeg: 7
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2012 #3562 Skrevet 20. oktober 2012 Jeg fikk denne lille dagboken idag, http://www.ebay.com/...d=170828601189 Bare 4 dager venting ved postkassen! Den lukter litt som gamle oppvaskfiller, men er ellers veldig unik og fin synes jeg. Artig med blomsterblader i arkene her og der. Anonym poster: 191fc820f6a8ae1ac5aa6487b9eab6df 1
Adele Skrevet 20. oktober 2012 #3563 Skrevet 20. oktober 2012 det er så mye fint på e-bay ooo jul med din glede! http://www.ebay.com/...15724&_from=R40 hahaha, ærlige selgere iallefall!
Fantomina Skrevet 20. oktober 2012 #3564 Skrevet 20. oktober 2012 det er så mye fint på e-bay ooo jul med din glede! http://www.ebay.com/...15724&_from=R40 Min store drøm er en sånn genser som Mr. Darcy har i Bridget Jones. Aller helst skal kjæresten ha matchende. Har hele tiden tenkt at jeg skal strikke de(n) selv, men kanskje jeg må ty til eBay. Søket ditt er iallfall inspirerende nok! 2
plix Skrevet 20. oktober 2012 #3565 Skrevet 20. oktober 2012 det er så mye fint på e-bay ooo jul med din glede! http://www.ebay.com/...15724&_from=R40 HAHAHAHAHAHA der fikk jeg meg en skikkelig latterkule Tror jeg skal bestille denne, og håpe puppene mine er der gulrøttene er... :laugh:
AloeVera Skrevet 20. oktober 2012 #3566 Skrevet 20. oktober 2012 Kjøpte nettopp: Jakke i fargen coffee Mobilveske i brun (Bildet lengere ned på siden.) Vurderer også denne vesken i brun.. Men er enda litt usikker.
fionel Skrevet 20. oktober 2012 #3567 Skrevet 20. oktober 2012 Noen som har kjøpt denne jakken og kan si noe om kvaliteten? Jeg har den i grå, er jo fin igrunn, men problemet er at skuldrene bare sklir rett ned!!! så veldig lite praktisk, og me plagsom en fin igrunn
Adele Skrevet 20. oktober 2012 #3568 Skrevet 20. oktober 2012 Fikk denne i posten i dag, litt kort underskjørt, men ellers er den helt topp! Kan være at de asiatiske modellene er veldig korte ift meg.. http://www.ebay.com/itm/290765174705?var=590082972962&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649
Adele Skrevet 20. oktober 2012 #3569 Skrevet 20. oktober 2012 Vet ikke om IMG-koden fungerer fra iPad, men prøver.. Den passer jo fint over skinny jeans! 4
Binta Ba Skrevet 20. oktober 2012 #3570 Skrevet 20. oktober 2012 Min stripete kjole kom idag:) Elsker formen, passer perfekt, meeeen...den er pittelitt gjennomiktig, og det var ikke så bra =/ Skal få kjøpt meg hudfarget bokser til å ha under, se om det ser noe bedre ut. Veldig synd, for den er grisefin på.
Gjest Raindrops Skrevet 20. oktober 2012 #3571 Skrevet 20. oktober 2012 Min stripete kjole kom idag:) Elsker formen, passer perfekt, meeeen...den er pittelitt gjennomiktig, og det var ikke så bra =/ Skal få kjøpt meg hudfarget bokser til å ha under, se om det ser noe bedre ut. Veldig synd, for den er grisefin på. Funker kanskje med en lang, hvit tanktopp under? Tror jeg kommer til å kjøpe den uansett, for den ser så fin ut!
Gjest NozMonster Skrevet 20. oktober 2012 #3572 Skrevet 20. oktober 2012 Min store drøm er en sånn genser som Mr. Darcy har i Bridget Jones. Aller helst skal kjæresten ha matchende. Har hele tiden tenkt at jeg skal strikke de(n) selv, men kanskje jeg må ty til eBay. Søket ditt er iallfall inspirerende nok! hahaaaa... det hadde vært helt konge!! hadde lett troppa opp i alle juleselskaper med det! HAHAHAHAHAHA der fikk jeg meg en skikkelig latterkule Tror jeg skal bestille denne, og håpe puppene mine er der gulrøttene er... :laugh: den tok virkelig kaka!!! Min stripete kjole kom idag:) Elsker formen, passer perfekt, meeeen...den er pittelitt gjennomiktig, og det var ikke så bra =/ den kom jammen fort Binta! --- Raindrops: enig i at den t-skjorta i det første innlegget på denne siden var tøff, men det er nok bare pga film-quoten
Binta Ba Skrevet 20. oktober 2012 #3573 Skrevet 20. oktober 2012 Funker kanskje med en lang, hvit tanktopp under? Tror jeg kommer til å kjøpe den uansett, for den ser så fin ut! Den er GRISEFIN. Og fremhever formene også Mjah..jeg tror faktisk noe hudfarget hadde vært det beste. Skal prøve meg litt frem imorgen når jentungen ikke ligger og sover, så kan jeg gi tilbakemelding på det:) Vil heeelst at jeg skal kunne bruke den med bare undertøy, jeg. Hehe..eventuelt en shorts-tights under, siden lårene mine ikke liker å gni så mye mot hverandre.
Minttu Skrevet 20. oktober 2012 #3574 Skrevet 20. oktober 2012 (endret) Fikk denne i posten i dag, litt kort underskjørt, men ellers er den helt topp! Kan være at de asiatiske modellene er veldig korte ift meg.. http://www.ebay.com/...984.m1497.l2649 Den var skikkelig fin, og passa til skinny jeans som du skrev i neste post! Endret 20. oktober 2012 av Minttu 1
Gjest Crow Skrevet 20. oktober 2012 #3575 Skrevet 20. oktober 2012 Har kjøpt meg en kappe jeg skal ha over kjolen min. Men bryllupet er ikke på et helt år. Selger spør om hvor fort jeg trenger den. Hvis jeg sier som sant er så er jeg redd for at den ikke blir laget på lenge, og at jeg risikerer å miste muligheten til å følge opp pakken gjennom ebay. Hva ville dere gjort? Jeg er ikke vant til å lyve, men har jeg nesten lyst til å ta en hvit løgn... Har en del pakker fra asia som har vært i posten lenge, og jeg må begynne å følge dem opp
Gjest badeand1 Skrevet 20. oktober 2012 #3577 Skrevet 20. oktober 2012 (endret) Har kjøpt meg en kappe jeg skal ha over kjolen min. Men bryllupet er ikke på et helt år. Selger spør om hvor fort jeg trenger den. Hvis jeg sier som sant er så er jeg redd for at den ikke blir laget på lenge, og at jeg risikerer å miste muligheten til å følge opp pakken gjennom ebay. Hva ville dere gjort? Jeg er ikke vant til å lyve, men har jeg nesten lyst til å ta en hvit løgn... Har en del pakker fra asia som har vært i posten lenge, og jeg må begynne å følge dem opp Hadde svart at jeg trenger den innen tre uker. =) Endret 20. oktober 2012 av Mortem 2
Gjest badeand1 Skrevet 20. oktober 2012 #3578 Skrevet 20. oktober 2012 (endret) Dobbel. Endret 20. oktober 2012 av Mortem
Gjest NozMonster Skrevet 20. oktober 2012 #3579 Skrevet 20. oktober 2012 (endret) Den er GRISEFIN. Og fremhever formene også Mjah..jeg tror faktisk noe hudfarget hadde vært det beste. Skal prøve meg litt frem imorgen når jentungen ikke ligger og sover, så kan jeg gi tilbakemelding på det:) Vil heeelst at jeg skal kunne bruke den med bare undertøy, jeg. Hehe..eventuelt en shorts-tights under, siden lårene mine ikke liker å gni så mye mot hverandre. talkumpudder-greier/potetmel gjør susen.. Har kjøpt meg en kappe jeg skal ha over kjolen min. Men bryllupet er ikke på et helt år. Selger spør om hvor fort jeg trenger den. Hvis jeg sier som sant er så er jeg redd for at den ikke blir laget på lenge, og at jeg risikerer å miste muligheten til å følge opp pakken gjennom ebay. Hva ville dere gjort? Jeg er ikke vant til å lyve, men har jeg nesten lyst til å ta en hvit løgn... Har en del pakker fra asia som har vært i posten lenge, og jeg må begynne å følge dem opp det er bra du har vanen om å ikke lyve... men akkuratt ang denne situasjonen, så går det ikke ut over noen (regner jeg med?), og om du ikke får den til dagen din, så får jo det kjipe konsekvenser. Endret 20. oktober 2012 av NozMonster
Binta Ba Skrevet 20. oktober 2012 #3580 Skrevet 20. oktober 2012 Nozmonster; Jeg bruker pure shea-butter..talkum og slikt hjelper ikke på meg, desverre:) Men, jeg foretrekker uansett korte shortstights under.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå