Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Adele.bethune - kan du gi oss en kvalitetsrapport på peplum-genseren og regnfrakken når det kommer? :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Måtte ha meg noen leggvarmere siden jeg har kjøpt meg lave vintersko. Er spent på om de "virker" på mine tykke legger.

Endret av sofie777
Skrevet (endret)

.

Endret av Solknapp
  • Liker 1
Skrevet

Jeg fikk denne forrige dagen, bestilte pingvin i str M. Den var fin, tykkere fleece enn jeg forventet meg. Lange armer, men akkurat for korte bein. Så må ha lange svarte sokker e.l. under og den er jo litt stram nederst. Jeg er ca 168-169 høy så burde nok gått for str større. Men veldig fornøyd!

Nå kan halloween bare komme :D (nei, man MÅ ikke kle seg ut som ei hore eller noe skummelt ;) )

Venter på en helt lik til Halloween fest :D
  • Liker 2
Skrevet

Her for litt siden i tråden var det snakk om falske Jeffery Campbell med spikes, jeg fulgte en link og kjøpte de for ca 150 kr. Nå var jeg inne på summary, og da står det en beskjed fra ebay om at linken er fjernet av de. Det sto at jeg kunne kontakte selger, og/eller vente til etter "estimated delivery" med å åpne sak. Jeg vet ikke når denne estimerte tiden er, da annonsen ikke finnes lenger og jeg ikke kan trykke meg videre via summary. Så jeg sendte en melding til selger, men spørst jo om jeg får svar.. Hva burde jeg gjøre videre? Noen som har opplevd det samme?

Ja, med et armbånd en gang.. Det var kopi av et eller annet merke. Plutselig så var linken borte og jeg fikk beskjed om å åpne sak elelr vente på pakken. Pakken kom og armbåndet var fint, ikke skinn slik som det stod det skulle være, men jeg likte det såpass godt at jeg ikke gjorde noe mer med (var ikke kjempe dyrt heller). Kan være at du er heldig du også..

Skrevet

Hjerneteppe?? :fnise:

Anonym poster: fd51ec2e717fc92fe1fcc78b305218be

Kanskje det selgast hjernetepper på ebay?

Billege, men god kvalitet sjølvsagt!

:D

• Liker 1
Skrevet

Kjøpte et snøhvit kostyme på Ebay, tenkte å bruke det til en eller annen kostymefest... kommer alltid slike stunder. Fikk det i dag, er ikke som på bildet. :( Kragen er laget av hardt tyll som stikker, overdelen er ikke i fløyen, det røde underskjørtet på bildet er ikke-eksisterende, og det er ikke i "sateng" som det stod (og som bilde viste), men en stretchy blanding av polyester og something ekstra.

No likey.

Skrevet

Kjøpte en bundle med klær her om dagen. 1 bukse, 1 singlet, 1 genser og 1 bluse. Nydelige klær. 15 pund. Fornøyd! :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Noe supersøtt som jeg ikke har tenkt på/ sett før!

THIS: http://www.ebay.com/...984.m1497.l2649

Så søt!

Men tror jeg holder meg unna. Har opplevd for mange innganger som har løsnet på seg eller klikket på grunn av ting som kan rykke og nappe på seg.

Anonym poster: 191fc820f6a8ae1ac5aa6487b9eab6df

Gjest NozMonster
Skrevet

Klarte ikke å vente på feedbacken din og bestilte det forrige uka. Håper hode mi er stor nokk :D men ellers kvaliteten er bra?

det skal jeg love deg :)

overraskende bra kvalitet!

er spent på om hatten passer deg da.. hvilken farge bestilte du?

Jeg fikk denne forrige dagen, bestilte pingvin i str M. Den var fin, tykkere fleece enn jeg forventet meg. Lange armer, men akkurat for korte bein. Så må ha lange svarte sokker e.l. under og den er jo litt stram nederst. Jeg er ca 168-169 høy så burde nok gått for str større. Men veldig fornøyd!

Nå kan halloween bare komme :D (nei, man MÅ ikke kle seg ut som ei hore eller noe skummelt ;) )

jeg bestilte sjiraffen for over en mnd siden, men har ikke fått den enda :sukk:

når bestilte du denne?

Skrevet

det skal jeg love deg :)

overraskende bra kvalitet!

er spent på om hatten passer deg da.. hvilken farge bestilte du?

Svart. Men kan tenke å bestille rød og :)

Skrevet

Hjerneteppe?? :fnise:

er ikke det et ord? :biggrin:
Skrevet

Kjøpte en bundle med klær her om dagen. 1 bukse, 1 singlet, 1 genser og 1 bluse. Nydelige klær. 15 pund. Fornøyd! :)

link!! :)
  • Liker 1
Skrevet

er ikke det et ord? :biggrin:

Det er vel jernteppe som er riktig, men personlig liker jeg hjerneteppe bedre. Mer bokstavelig. :ler:

Anonym poster: 191fc820f6a8ae1ac5aa6487b9eab6df

• Liker 1
Skrevet

link!! :)

Her er klærne:

post-73-0-46054000-1350944889_thumb.jpg

Kjøpt av denne selgeren.

Skrevet

Veske.

Jeg kjøpte denne veska tidligere i rød. Og jeg elsker den! Så da måtte jeg kjøpe en i grå også. Vurderer en i svart og :fnise:

Jeg som la ut linken, og har enda ikke klart å knø meg til å bestille noen av fargene. Men så bra at flere elsker den! Er rødfargen så fin som jeg tror den er?

Pokker.. nå må sikkert jeg også ha den i både rødt og svart til slutt.. Jaja :fnise:

Skrevet

Heisann, jeg trenger litt hjelp her :vetikke: Alle de asiatiske damemodellene med de fine ebay-kjolene får meg til å tro at vel, ingenting kommer til å passe meg som er 180 høy! Vet noen om selgere med klær for lange damer, eller som har modeller som ikke er asiatiske? :) huff, håper jeg ikke fremstår som rasistisk nå - det er bare et faktum at de fleste med asiatiske aner når meg knapt til puppene.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...