Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg bestilte sjiraffen for over en mnd siden, men har ikke fått den enda :sukk:

når bestilte du denne?

Jeg bestilte 23.september. Venninna mi bestilte giraff samtidig og har ikke fått den, så kan hende den bare er veldig treig med giraffen. Jeg fikk min på torsdag 18.oktober.

Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet

vær meget forsiktige med kjøp fra kina hehe. litt lenger bak i tråden beskriver jeg og en annen bruker om hvordan det var da vi kjøpte sexy undertøy i vår normale str fra kina, jeg bestilte i S, og det tror jeg den andre brukeren gjorde også, men de trusene jeg fikk er det kun SMÅ tynne jenter i alder 8-9 år som kunne brukt. Jeg måtte bestille XL eller XXL, husker faktisk ikke helt, men selvtilliten datt rett i gulvet der, følte meg som en 250kg minihval :ler:

Anonym poster: 140c91c48f8b808da2d9f092e6deb49f

jeg trodde det var en kjent sak at målene i norge og i kina ikke er de samme jeg :P

eller, de er jo faktisk mindre enn oss på alle mulige måter.

hvordan tror du amerikanere føler seg når de bestiller ting fra asia.. :P

• Liker 2
Skrevet

jeg trodde det var en kjent sak at målene i norge og i kina ikke er de samme jeg :P

eller, de er jo faktisk mindre enn oss på alle mulige måter.

hvordan tror du amerikanere føler seg når de bestiller ting fra asia.. :P

Hehe, det var første gang noensinne jeg kjøpte noe derfra, så jeg forstod ingenting :ler:

HAHAHAHA, ser ikke for meg at noen fra feks Biggest Loser hadde kommet seg nedi NOE som helst fra kina, det må seriøst være det de i kina kaller 10mannssoveposer, eller telt, eller noe..

Skrevet

De har sikkert nylig fått mange klager og ikke vedtatt at de skal ta den bort før nå. Bra selger sier ifra mener nå jeg.

det er sant.. Selger kunne vært sleip å sendt en artikkel som ikke er verdt prisen.. I meldingen de sendte meg på ebay, vare opptatt av å få fem stjerner fra alle kjøpere, og at de anså dette som en liten service til kundene. Fikk Mail også fra Paypal om andet var penger som var refundert, så virker som en veldig seriøs selger :biggrin:
Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Jeg bestilte 23.september. Venninna mi bestilte giraff samtidig og har ikke fått den, så kan hende den bare er veldig treig med giraffen. Jeg fikk min på torsdag 18.oktober.

jeg skrev at jeg bestilte den for over en mnd siden, men det var visst akkuratt en måndte siden :)

nemlig 22.september faktisk,,, og så ble den shippa 24.september sier e-bay...

jajaaa... kanskje det er så mange i tollvesenet som synes sjiraffene våre er så fine at de bare må prøve dem først, alle og hver mann da :ler:

har fått 2 beskjeder ang sjiraffen også:

Estimated Delivery: Between 4- 23 business days

og

Don't forget to leave feedback! If there was a problem, please go to the Resolution Center by 11/05/12.

.....hmm

Endret av NozMonster
Skrevet (endret)

Spørsmål til alle. Hvor fort betaler du når du har bestemt deg for å kjøpe noe, eller vunnet auksjon? Jeg betaler med en gang jeg kjøper noe.

jeg betaler med en gang.. Ellers glemmer jeg det, og det unner verken selger eller meg noe..

Har man ikke penger der og da, ser jeg ikke poenget med å drive med netthandling..

Endret av adele.bethune
  • Liker 1
Skrevet

Jeg bestilte en enhjørning den 24. september, ennå ikke fått min jeg heller.

Ser for meg hele tollgjengen utkledd jeg nå, NozMonster. :fnise:

Anonym poster: 191fc820f6a8ae1ac5aa6487b9eab6df

• Liker 2
Skrevet

"You and your family many blessings. I tell the truth .. believe me, continue buy."

Så.. Om jeg fortsetter å kjøpe på ebay, så frelser jeg familien min og meg?

• Liker 7
Skrevet

Hva er vel en dag uten handling på ebay?

http://www.ebay.com/itm/110886140819?var=410112945750&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 oversized hvit strikkegenser.

http://www.ebay.com/itm/180852288695?var=480090058824&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 denne er jeg veldig spent på. Målene tilsier at den skal passe meg, men har da min lille tvil. Får håpe jeg blir positivt overrasket..

http://www.ebay.com/itm/180941751640?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 vurderte tre, men fant ut at jeg kun trenger 8-9 stk. Så får jeg heller bestille en til om jeg tar feil.. :)

Skrevet

04_2118962481_xl.jpg

Jeg ser etter en veske av denne typen på Ebay, noen av dere som har ramlet over noe lignende? At det ikke er samme kvalitet som denne originalen regner jeg ikke med om jeg vil ha den billig fra Ebay.. ;)

Har lett en del men tror jeg søker på feil ord, så om noen har noen forslag ville jeg også blitt glad :)

Skrevet

DIY armbåndringer - Som forventet, men tidenes dummeste kjøp. Kommer ALDRI til å lage armbånd :fnise:

Jeg kjøper gjerne halvparten av deg om de ser bra ut?:) Er i full gang med smykkelaging, så har lite lyst til å bestille fra utlandet og vente leeeenge.

Skrevet

Veske.

Jeg kjøpte denne veska tidligere i rød. Og jeg elsker den! Så da måtte jeg kjøpe en i grå også. Vurderer en i svart og :fnise:

Kan du ta et eget bilde av vesken hvordan den er? :)

• Liker 2
Skrevet

Åh, den var fiiin! Måtte du betale moms og fortillingsgebyr på den? :popcorn:

Jeg sendte melding til selgeren og spurte om hun kunne sette 20£ på pakken. Det var hun villig til så jeg slapp å betale noe moms og slik :biggrin:

Den er super fin, så du må bare kjøpe hehe :fnise:

Skrevet

Jeg spurte for en stund siden Miah om denne vesken som du bestilte. Har du fått den? Hva synes du?

Billigere her akkurat nå, forresten.

Det jeg aller mest lurte på var om vesken var skikkelig svart, for den ser brun ut på noen bilder. Og om glidelåsene er ekte eller bare til pynt.

Hei! Jeg er ikke Miah da som du helt sikkert ser, men jeg har også kjøpt den vesken. Den er helt svart, ikke brun i det hele tatt. Glidelåsene er til pynt, du kan bevege på dem men du får ikke plass til noe i "lommene" der :) Men den er kjempe fin, har fått masse skryt for den vesken.

Skrevet (endret)

04_2118962481_xl.jpg

Jeg ser etter en veske av denne typen på Ebay, noen av dere som har ramlet over noe lignende? At det ikke er samme kvalitet som denne originalen regner jeg ikke med om jeg vil ha den billig fra Ebay.. ;)

Har lett en del men tror jeg søker på feil ord, så om noen har noen forslag ville jeg også blitt glad :)

Slet litt med å finne den fasongen. Du kan jo prøve dette søket

Ellers fant jeg noen slike, men det var jo ikke helt som den du var ute etter.

Edit, så at prisen ikke var så billig på den siste..

Endret av Ixnay
Skrevet

Kan du ta et eget bilde av vesken hvordan den er? :)

Du, jeg beklager. Men jeg finner ikke laderen til kameraet mitt (det er utlada), får ikke lagt ut bilde via mobilen og jeg klarer ikke å legge bilde fra mobilen til pc'n :( Den er omtrent lik som den er på bildene, men den er ikke i "mykt stoff" eller "fløyel", aner ikke hva jeg skal kalle det :vetikke: Hvis du har tålmodighet så kan jeg få se om jeg kan hente laderen en dag i uken..

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Jeg bestilte en enhjørning den 24. september, ennå ikke fått min jeg heller.

Ser for meg hele tollgjengen utkledd jeg nå, NozMonster. :fnise:

Anonym poster: 191fc820f6a8ae1ac5aa6487b9eab6df

det var nettopp det jeg også gjorde serru :hoho:

idag så dukket denne her opp i posten http://www.ebay.com/...=item1e725256e6

den satt som et skudd!! det så ut som at jeg har en del mer former enn det jeg egentlig har..

samtidig som den var litt romslig- noe som er rart siden den er asiatisk small... jeg likte egentlig ikke halsen på den, så jeg aner ikke om jeg kommer til å bruke den..

jeg fikk også en hentelapp på posten idag, så jeg gleder meg noe innihampen til i morgen! :hoppe:

jeg har en mistanke om at det er denne: http://www.ebay.com/itm/Womens-Ladies-Woolen-Warm-Winter-Double-breasted-Coat-Jacket-Trench-Slim-Fit-/110940090535?_trksid=p2045573.m2042&_trkparms=aid%3D111000%26algo%3DREC.CURRENT%26ao%3D1%26asc%3D27%26meid%3D2949919037263755508%26pid%3D100033%26prg%3D1011%26rk%3D1%26sd%3D110940090535%26 :)

men frykter at den er altfor stor, siden den er M, og kjolen var i S...

Endret av NozMonster
Skrevet (endret)

handla masse julegaver idag, og nå er jeg så og si ferdig :D

til svigermor:

scrapbooking ark

scrapbooking ark

scrapbooking ark

stickers

dobbelsidig teip

roser

gems

gems

perle sløyfer

perle sløyfer

gems

"diamanter"

"diamanter"

til kjærestens julestrømpe:

stressball gris

Fiber Gris

lommelykt gris

til de hjemmelagde julegavene:

labels

klistremerker

cellofan til å ha over sjokoladetrukket skjeer

muffinsformer

og så litt til meg også da såklart :D

favoritt iphone veske i lilla

brosje i to farger

brosje - løv

Endret av SophiaBush
  • Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...