Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

det er ikke alltid at de målene er heeeelt til å stole på... ikke fult og helt ihvertfall..

det er min erfaring ihvertfall :)

Selvsagt ikke. Jeg ville likevel stolt mer på de målene enn på størrelsen til folk på internett som jeg aldri har sett, siden kropper er veldige forskjellige. "slank" kan jo bety mange ting det, avhengig av både høyde, vekt og mål :)

Anonym poster: 91716d628d79fea63eede3039dd9b941

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 90 rundt brystet, og 60 rundt livet, og jeg bruker 34/36 fra H%M, så jeg troooor jeg går for en L jeg, hvis det klemmer litt på deg, så bør jeg nok ha en L, pga brystet om ikke annet :)

Anonym poster: 140c91c48f8b808da2d9f092e6deb49f

Skrevet

At det klemmer litt rundt skuldrene tror jeg er veldig vanlig siden nordiske mennesker har bredere skjelett der.

Anonym poster: 191fc820f6a8ae1ac5aa6487b9eab6df

Skrevet

Noen ganger når jeg har kjøpr klær eller vesker er merkelappen tatt av. Noen som vet hvorfor? Altså lappen som viser hvor f.eks genseren er fra..

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Jeg er 90 rundt brystet, og 60 rundt livet, og jeg bruker 34/36 fra H%M, så jeg troooor jeg går for en L jeg, hvis det klemmer litt på deg, så bør jeg nok ha en L, pga brystet om ikke annet :)

L er nok best å satse på da ja..

Endret av NozMonster
Skrevet
Sløyfe til hundene til julaften. må jo pyntes litt dem også :)
  • Liker 3
Skrevet

Er du ikke redd for at mannen din ser innlegget nå? :)

Nei, i grunn ikke. Han er ikke på KG, og hvis han søker meg opp aktivt her så får det være hans egen feil. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
Skrevet

Gidder du å gi en lyd om hvordan denne er på? Har vurdert den flere ganger, men synes den ser så tung ut.

Anonym poster: 42a8ecff75ad89f17bf53687cb97c499

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg må psyke meg opp til å vise dere dagens fangst.. Det er så mye!

Endret av adele.bethune
Skrevet

Forresten.. Noen som har solgt noe på ebay? Ser at alle skriver det samme!

Skrevet

Forresten.. Noen som har solgt noe på ebay? Ser at alle skriver det samme!

om det er noe standardsvar de kan bruke, eller om de bare kopierer hverandre..
Skrevet

Gul kjole , og jeg elsker den. Sitter utrolig pent på, litt avslørende stoff, men jeg elsker den. Virkelig. Vurderer å kjøpe en rosa også..;)

4pk øreringer

6pk øreringer fra samme selger, som har utrolig mye fint å by på. De er alle piiittelitt mindre enn jeg trodde ( bare fordi dukka på bildene er lita, tenker jeg. ), og de veier mindre enn jeg hadde sett for meg, men jeg elsker de også ! Noe skal gis i gave, men mesteparten beholder jeg selv. Brukte gull-hjertene idag, fikk noen komplimenter:)

Jeeeih:D

Gjest Embleda
Skrevet

Jeg lurte på hvorfor ting tok så lang tid fra kina, så jeg spurte en selger og fikk dette til svar:

I am sorry to tell you we were told the China POST held all of the packages ship to your country.Because of the “National Communist Party Congress of China“, they improved the security level temporarily. They check the packages one by one. All of the shipping will be 30-45 days longer than usually.

Jikes 30-45 dager ekstra??!!

Og jeg spurt en selger om hvorfor ting fra enkelte selgere kom så fort, mens andre ikke fikk sendt det ut av landet engang, og fikk dette som svar:

Hello.Different in each region of China, such as Hong Kong, they direct shipping, do not need to go through Beijing.

But in China's inland. All parcels need to go through Beijing, but Beijing Customs thorough investigation, and prone to failure

Så det er bare det fra innlandet da, som ikke kommer frem før om en god stund.

Skrevet

Noen ganger når jeg har kjøpr klær eller vesker er merkelappen tatt av. Noen som vet hvorfor? Altså lappen som viser hvor f.eks genseren er fra..

står det "new with tag" på det du kjøper?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...