Gjest loren Skrevet 25. oktober 2012 #3841 Skrevet 25. oktober 2012 Er det noen av dere som har tips til hvordan jeg finner kjoler som ikke er størrelse bitteliten? Jeg innsett at jeg passer ikke inn i det asiatiske størrelsesspekteret, men synes jeg bare finner klær i små størrelser, er det noen som har tips til hva jeg kan søke på? (Jeg er vel mellom 38 og 40, men med ganske stor byste, så det er ofte der det blir tull i størrelsene...)
Anglofil Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter #3842 Skrevet 25. oktober 2012 (endret) Er det noen av dere som har tips til hvordan jeg finner kjoler som ikke er størrelse bitteliten? Jeg innsett at jeg passer ikke inn i det asiatiske størrelsesspekteret, men synes jeg bare finner klær i små størrelser, er det noen som har tips til hva jeg kan søke på? (Jeg er vel mellom 38 og 40, men med ganske stor byste, så det er ofte der det blir tull i størrelsene...) Ja, det finnes mange gode alternativer på ebay, men de finner jeg aller helst på ebay.co.uk. Jeg søker da på Dorothy Perkins, Next, Monsoon, Marks & Spencer (M&S), Primark, New Look, Wallis, River Island osv. Der finner man masse, i alle størrelser. På ebay.com søker jeg på Old Navy etc. Mvh Yvonne Endret 25. oktober 2012 av Yvonne 1
Gjest loren Skrevet 25. oktober 2012 #3843 Skrevet 25. oktober 2012 Ja, det finnes mange gode alternativer på ebay, men de finner jeg aller helst på ebay.co.uk. Jeg søker da på Dorothy Perkins, Next, Monsoon, Marks & Spencer (M&S), Primark, New Look, Wallis, River Island osv. Der finner man masse, i alle størrelser. På ebay.com søker jeg på Old Navy etc. Mvh Yvonne Tusen takk for tips, da skal jeg søke litt på dem :-)
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2012 #3844 Skrevet 25. oktober 2012 Såvidt jeg kan se, sier hun ingenting om tomatSAUS, bare om tomat, som nevnt før her... Anonym poster: fba50082c24534085ee580eaf03c0e6e 9
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2012 #3845 Skrevet 25. oktober 2012 Feilpostet!!!!! Anonym poster: fba50082c24534085ee580eaf03c0e6e 3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2012 #3846 Skrevet 25. oktober 2012 Fant noe interessant fra en ebay butikk fra Kina, for de av oss som venter i evigheter på enkelte pakker. "The Post Office will be off between September 29th--October.4th because of the long Vacation of the Chinese National Day and Mid-autumn festival(major festivals to us). All orders purchased between this period will be posted on October.5th" Også kjøpte jeg litt Kåpen som er nevnt flere ganger (rød xxl) himmels.. xxl Belte, del av kjærestens julegave Skjerf, del av kjærestens julegave Bokmerke Tommel sideholder Anonym poster: 191fc820f6a8ae1ac5aa6487b9eab6df 1
Chloe- Skrevet 26. oktober 2012 #3847 Skrevet 26. oktober 2012 Fant noe interessant fra en ebay butikk fra Kina, for de av oss som venter i evigheter på enkelte pakker. "The Post Office will be off between September 29th--October.4th because of the long Vacation of the Chinese National Day and Mid-autumn festival(major festivals to us). All orders purchased between this period will be posted on October.5th" Også kjøpte jeg litt Kåpen som er nevnt flere ganger (rød xxl) himmels.. xxl Belte, del av kjærestens julegave Skjerf, del av kjærestens julegave Bokmerke Tommel sideholder Anonym poster: 191fc820f6a8ae1ac5aa6487b9eab6df Mulig det bare er meg som har dårlig humor, men jeg syns det var festlig at skjerfet blir sendt fra indre Mongolia. 4
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2012 #3848 Skrevet 26. oktober 2012 Fant noe interessant fra en ebay butikk fra Kina, for de av oss som venter i evigheter på enkelte pakker. "The Post Office will be off between September 29th--October.4th because of the long Vacation of the Chinese National Day and Mid-autumn festival(major festivals to us). All orders purchased between this period will be posted on October.5th" Også kjøpte jeg litt Kåpensom er nevnt flere ganger (rød xxl) himmels.. xxl Belte, del av kjærestens julegave Skjerf, del av kjærestens julegave Bokmerke Tommel sideholder Anonym poster: 191fc820f6a8ae1ac5aa6487b9eab6df Jeg beklager om det er skrevet om det før i denne tråden, men jeg lurer litt på den kåpen der. Hvilken størrelse bruker du (og dere andre som har kjøpt den) i kåper kjøpt i norske butikker? Lurer også litt på om de knappene er slike som faller av bare man ser på dem, slik de gjorde på en annen jakke jeg kjøpte på Ebay... Anonym poster: e2b7089ac0257dabfbf9700fd8730e14
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2012 #3849 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg beklager om det er skrevet om det før i denne tråden, men jeg lurer litt på den kåpen der. Hvilken størrelse bruker du (og dere andre som har kjøpt den) i kåper kjøpt i norske butikker? Lurer også litt på om de knappene er slike som faller av bare man ser på dem, slik de gjorde på en annen jakke jeg kjøpte på Ebay... Anonym poster: e2b7089ac0257dabfbf9700fd8730e14 Medium var tight på NozMonster som er liten, 32/34 på H&M om jeg husker rett. Så da satser jeg på at M = XS, L= S, XL = M. XXL = L. Jeg så bare på målene i den tabellen de hadde der som forsåvidt er veldig teit for å ikke ha flere mål. Og siden jeg har veldig brede skuldre tok jeg XXL for sikkerhetsskyld. Er M her da. Krysser fingrene.. Knapper er heldigvis mitt minste problem siden jeg har sysaker. Anonym poster: 191fc820f6a8ae1ac5aa6487b9eab6df
Chloe- Skrevet 26. oktober 2012 #3850 Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Bestilte ti av en ting. Altså et "lot of ten", ikke til å misforstås. Dobbelsjekket med selgeren at det var snakk om ti stk. Mottok bare 1/10. Så jeg gav selgeren dårlig feedback. Skulle selvfølgelig sendt en melding istedet, men dette var før jeg visste hvor "hellig" feedbacken var. Fant denne mailen i dag: "Thank you for negative feedback, without sending any previous inquiries about your item. Please, don't contact me anymore, since you don't have any idea how to do business on eBay." Whoops. Endret 26. oktober 2012 av Chloe- 4
Adele Skrevet 26. oktober 2012 #3851 Skrevet 26. oktober 2012 Bestilte ti av en ting. Altså et "lot of ten", ikke til å misforstås. Dobbelsjekket med selgeren at det var snakk om ti stk. Mottok bare 1/10. Så jeg gav selgeren dårlig feedback. Skulle selvfølgelig sendt en melding istedet, men dette var før jeg visste hvor "hellig" feedbacken var. Fikk denne mailen i dag: "Thank you for negative feedback, without sending any previous inquiries about your item. Please, don't contact me anymore, since you don't have any idea how to do business on eBay." Whoops. Haha, dårlig dag i tillegg kanskje? Men ja, du burde kontaktet selger først.. 2
Solknapp Skrevet 26. oktober 2012 #3852 Skrevet 26. oktober 2012 Nå begynner det å nærme seg at jeg har nok kalendergaver, men her er noen til. Diskett memo Bokmerker Flakseåpner nøkkel (denne selgeren er kjempebra og KJEMPErask shipping, har fått alt jeg har bestilt derfra innen 1 uke!) Hettegenser til mobil 3D tegnebrett Lego isbiter Og noe annet til meg selv: Pakkelapper Bokmerke Cupcake bokser Innpakningspapir barn en til Digger denne tråden, selv om det andre har kjøpt ikke er aktuelt finner man selgere som kanskje har andre ting man liker, det har hvertfall jeg gjort mange ganger
Adele Skrevet 26. oktober 2012 #3853 Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Digger denne tråden, selv om det andre har kjøpt ikke er aktuelt finner man selgere som kanskje har andre ting man liker, det har hvertfall jeg gjort mange ganger Eller så får man tips på ting man kan søke på selv du tipset meg nettopp om gavepapir Endret 26. oktober 2012 av adele.bethune 2
Anglofil Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter #3854 Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Bestilte ti av en ting. Altså et "lot of ten", ikke til å misforstås. Dobbelsjekket med selgeren at det var snakk om ti stk. Mottok bare 1/10. Så jeg gav selgeren dårlig feedback. Skulle selvfølgelig sendt en melding istedet, men dette var før jeg visste hvor "hellig" feedbacken var. Fikk denne mailen i dag: "Thank you for negative feedback, without sending any previous inquiries about your item. Please, don't contact me anymore, since you don't have any idea how to do business on eBay." Whoops. Du gav selger negativ feedback før du kontaktet selger? Det handler da ikke om at feedbacken er hellig, men normal folkeskikk: at selger får i det hele tatt sjans til å rette opp. Feil kan skje, f.eks ved pakking, og man bør la selger få mulighet til å gjøre opp for seg. Skjønner selger godt jeg, og det verste er, det du har gjort kan føre til at selger f.eks aldri mer selger til Norge. Det hander også om å bruke hodet: lar man selger rette opp er det enklere å få goodwill senere også. Ikke nok med det, selgere snakker sammen, det er et helt community der ute, og de snakker sammen - ikke bare om gode selgere, men også gode kjøpere. Gode kjøpere får gode fordeler. Det er bare sånn det fungerer. Mvh Yvonne Endret 26. oktober 2012 av Yvonne 1
Gjest NozMonster Skrevet 26. oktober 2012 #3855 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg beklager om det er skrevet om det før i denne tråden, men jeg lurer litt på den kåpen der. Hvilken størrelse bruker du (og dere andre som har kjøpt den) i kåper kjøpt i norske butikker? Lurer også litt på om de knappene er slike som faller av bare man ser på dem, slik de gjorde på en annen jakke jeg kjøpte på Ebay... Anonym poster: e2b7089ac0257dabfbf9700fd8730e14 jeg har den kåpen... nå har jeg ikke rukket å bruke den sååå mye da, men jeg har inntrykk av at kvaliteten er veldig god! sømmene er fine og knappene sitter godt på Medium var tight på NozMonster som er liten, 32/34 på H&M om jeg husker rett. den var tight på forsiden av overarmene, men det var det eneste jeg måtte lage hull i belte langt innover forbi det siste opprinnlige hullet, fordi den var for løs og ledig ellers. Enten så er det kåpa som har en små-snodig fasong, eller så er det rett og slett kroppen min som har det.... jeg tror nok sistnevnte er mest korrekt
Chloe- Skrevet 26. oktober 2012 #3856 Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Du gav selger negativ feedback før du kontaktet selger? Det handler da ikke om at feedbacken er hellig, men normal folkeskikk: at selger får i det hele tatt sjans til å rette opp. Feil kan skje, f.eks ved pakking, og man bør la selger få mulighet til å gjøre opp for seg. Skjønner selger godt jeg, og det verste er, det du har gjort kan føre til at selger f.eks aldri mer selger til Norge. Det hander også om å bruke hodet: lar man selger rette opp er det enklere å få goodwill senere også. Ikke nok med det, selgere snakker sammen, det er et helt community der ute, og de snakker sammen - ikke bare om gode selgere, men også gode kjøpere. Gode kjøpere får gode fordeler. Det er bare sånn det fungerer. Mvh Yvonne Det handler ikke om at jeg mangler normal folkskikk. Jeg ville gi en tilbakemelding, altså kommunisere med selger. Tilbakemelding = feedback - altså klikket jeg naturligvis på feedback. Simple as that! Men nå vet jeg bedre, og man tuller ikke med en feedback (som ikke må misforståes som en tilbakemelding til selger). PS: Denne feedbacken ble gitt for lenge siden. Hadde en dødtid fra ebay frem til jeg fant denne tråden faktisk. Jeg kom bare over meldingen i innboksen min og ble så paff over hvor direkte den var. Skulle stå "fant" ikke "fikk" i det forrige innlegget. Endret 26. oktober 2012 av Chloe- 3
Chloe- Skrevet 26. oktober 2012 #3857 Skrevet 26. oktober 2012 (endret) . Endret 26. oktober 2012 av Chloe-
gjärd Skrevet 26. oktober 2012 #3858 Skrevet 26. oktober 2012 Kan noen hjelpe meg litt? ;-) Ser flere har bestilt yankee candles. Kan noen fortelle hvordan dette fungerer? Og har noen linjer til hva som trengs? Har sett flere har lagt ut en slags voks..? Og h ir mye koster disse i Norge kontra USA? Takk :-D
Gjest Skrevet 26. oktober 2012 #3859 Skrevet 26. oktober 2012 Her er en egen tråd om Yankee candles fra hobbyforumet på kg
juliano Skrevet 26. oktober 2012 #3860 Skrevet 26. oktober 2012 Hva er noen av de fineste tingene dere har bestilt? (: Altså, det dere er mest fornøyd med.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå