Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er så glad og så stolt, jeg har kjøpt ca 25 julegaver, og det har kostet meg 800kroner!!

Anonym poster: 140c91c48f8b808da2d9f092e6deb49f

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk en kjole fra Primark som var avbildet med merkelappen inntakt i nakken, men den var fjernet da jeg fikk den. Snodig.

Skrevet

Jeg er så glad og så stolt, jeg har kjøpt ca 25 julegaver, og det har kostet meg 800kroner!!

det er jo knallbillig!!
Skrevet

det er jo knallbillig!!

Ja, jeg har brukt kvelder, ettermiddager, netter og morgentimer på ebay for å snoke opp de beste tilbudene, og jeg er så glad! Har SÅ mange å gi til, du kan ikke tenke deg hvor mye jeg brukte på julegaver i fjor, og mye ble bare små oppmerksomheter som likevel endte opp dyrt :(

I år har alle fått noe kult og fint, og det til skambillig pris på ebay.

Skulle startet FOR LENGE SIDEN :O :D

• Liker 4
Skrevet

Idag skulle jeg egentlig ha en kjøpefri dag på ebay, men det gikk jo i vasken..

http://www.ebay.com/...984.m1497.l2649 i brun og grå - klarte ikke å bestemme meg, også er det jo salg på den!

...faen.

Jeg har prøvd å finne no ala den der, men skal liksom ikke handle særlig mer. Aaarfff.

Skrevet

Kjøpte meg UGG Australia Sparkles classic i fargen champagne. Typen kommer til å haaaate dem! :D

Skrevet

...faen.

Jeg har prøvd å finne no ala den der, men skal liksom ikke handle særlig mer. Aaarfff.

Haha, prøvd å tenke slik selv.. Men viljestyrken min var visst ikke sterk nok, og har lett etter slike vesker selv (problemet med Mjøsbyene er at ALLE butikkene er de samme, og det er da vanskelig å finne noe litt unikt iallefall).

Og, se det på en annen måte - du sparer rundt 60kr per veske nå mens den er på salg..

• Liker 1
Skrevet

Noen som har kjøpt hobby saker til barn på ebay? Tenker i retning smykkelaging eller noe lignende.

Skrevet (endret)

Fikk denne i dag, virker som veldig bra kvalitet på den. Og utrolig rask frakt! Selgeren hadde også lagt vesken i et beskyttende trekk, som gjør at paljettene holder seg pene.

Dette kommer nok til å bli min fremtidige veske når jeg er ute på byen, passe stor, og partyfaktor 100!

http://www.ebay.com/itm/140862178361?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Endret av adele.bethune
  • Liker 2
Skrevet

Jeg fikk en kjole fra Primark som var avbildet med merkelappen inntakt i nakken, men den var fjernet da jeg fikk den. Snodig.

Cuz it's nøtt primørk maust pråbabbli. :) Jeg hadde klaget. Men så klager jeg på mye, synes selgerne på Ebay driver med mye tull. Kjøpte en utkledningskjole som var langt fra som beskrevet, selgeren prøvde seg med å si at han skulle refundere halvparten av beløpet, men etter litt masing fikk jeg "hi friend please don't worry, we refund for you."

Skrevet

Cuz it's nøtt primørk maust pråbabbli. :) Jeg hadde klaget. Men så klager jeg på mye, synes selgerne på Ebay driver med mye tull. Kjøpte en utkledningskjole som var langt fra som beskrevet, selgeren prøvde seg med å si at han skulle refundere halvparten av beløpet, men etter litt masing fikk jeg "hi friend please don't worry, we refund for you."

takk og lov er det mange selgere som streber etter å få 5 DSR og 100% feedback score. Dessverre er det jo også mange kjøpere som er svindlere også!
Skrevet

Jeg synes av prinsipp at man skal klage hvis man ikke er fornøyd.

"Jaja, det kostet ikke så mye, så jeg gidder ikke å klage!"

Hvis varen ikke lever opp til den forventningen selgeren har skapt, så klager jeg. Jeg kjøper nesten bare billige ting, men hvis jeg skulle vært missfornøyd med alle disse tingene og ikke klagd, så hadde det blitt veldig masse penger ut av vinduet.

Selgerne er så opptatt av å få positiv feedback, så da må de jaggu gjøre seg fortjent til det!

• Liker 3
Skrevet

Samtidig, man får jo det man betaler for. Man kan heller ikke forvente at en vare til 2 dollar er like flott som en vare til 30 dollar. Jeg er dog helt enig i det med at man må klage hvis man er veldig misfornøyd, men strengt tatt er det ikke selgers feil at man kjøper mange billige ting som til sammen blir dyrt. Da får man heller kjøpe en dyr som sikrer deg at standarden også er deretter. Det er litt som de som drar til syden og forventer tipp topp standard når de har bestilt to-stjernes hotell. Man kan rett og slett ikke forvente så veldig mye, annet enn at hotellet har enkel standard og rene håndklær.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 3
Skrevet

Samtidig, man får jo det man betaler for. Man kan heller ikke forvente at en vare til 2 dollar er like flott som en vare til 30 dollar. Jeg er dog helt enig i det med at man må klage hvis man er veldig misfornøyd, men strengt tatt er det ikke selgers feil at man kjøper mange billige ting som til sammen blir dyrt. Da får man heller kjøpe en dyr som sikrer deg at standarden også er deretter. Det er litt som de som drar til syden og forventer tipp topp standard når de har bestilt to-stjernes hotell. Man kan rett og slett ikke forvente så veldig mye, annet enn at hotellet har enkel standard og rene håndklær.

Så klart ,veldig enig der! Jeg forventer jo ikke all verdens av ting som koster $1, men jeg klager hvis det f.eks er ødelagt når det kommer fram.

Skrevet

Så klart ,veldig enig der! Jeg forventer jo ikke all verdens av ting som koster $1, men jeg klager hvis det f.eks er ødelagt når det kommer fram.

Ja, det skjønner jeg. :)

Skrevet

Jeg klager spesielt om varen ikke er som beskrevet. LA MEG ta et eksempel, denne utkledningskjolen jeg akkurat fikk i posten.

1. Skjørtet skulle være i sateng, var et ekkelt polyesterstoff

2. Overdelen skulle være i fløyel, men var også i et ekkelt polyesterstoff

3. Det røde underskjørtet i tyll på bildet var ikke der i det hele tatt

4. Kragen som på bildet var av sateng/annet mykt stoff, var av hard tyll.

5. Kragen som skulle "ligge nede" stod rett opp i et kaos

Så not so good. Er grei at kvaliteten er så som så, men man skal ikke få et annet produkt enn det man kjøper.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har kjøpt en hel haug med "Keep calm and..." magneter som julegaver, men det er for lenge siden til at jeg får lagt inn link.

Klistremerke til kjærsten :fnise:

Snowflakes til å dekorere julegaver

Handlenett praktisk mini-gave til kollegaer

Turbestikk samme som den over. Praktisk å ha i vesken den dagen man sitter sulten på bussen og oppdager at Go' morgen yoghurten mangler skje.

Businessmappe fryktelig billig til å være god kvalitet! Veldig fornøyd :biggrin:

Touchskjermhansker ikke mottat disse enda, spent på kvaliteten.

Tunika/Kjole til en vennnine som vil skjule magen i noen måneder :gravid:

Neglelakkorganiserer Bomkjøp! Får såvidt plass til leppepomader...

Krok til bilen slipper at matvarene flyr rundt i bagasjerommet hvis jeg svinger for brått.

Reisepose julegave

Hundeposedispenser venter spent på denne. Julegave.

Suppetermos julegave.

Nett til vinflasker gave til svigers slik at de slipper å gå så mange ganger mellom bilen og hytta :gjeiper:

Magnetisk koppeholder julegave til han som har alt.

Søppelkasse til bilen denne regner jeg med at er bomkjøp.

Do-rull julegave

Stålsåpe hvis den virker er det julegave.

Sugerør julegave til vennine som liker menn med bart.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg klager spesielt om varen ikke er som beskrevet. LA MEG ta et eksempel, denne utkledningskjolen jeg akkurat fikk i posten.

1. Skjørtet skulle være i sateng, var et ekkelt polyesterstoff

2. Overdelen skulle være i fløyel, men var også i et ekkelt polyesterstoff

3. Det røde underskjørtet i tyll på bildet var ikke der i det hele tatt

4. Kragen som på bildet var av sateng/annet mykt stoff, var av hard tyll.

5. Kragen som skulle "ligge nede" stod rett opp i et kaos

Så not so good. Er grei at kvaliteten er så som så, men man skal ikke få et annet produkt enn det man kjøper.

Akkurat det har jeg personlig full forståelse for. Opplevde noe av det samme. Bestilte sko fra en britisk seriøs ebay-butikk som reklamerte med sko med bredde "eee". Det betyr ekstra bredde i skoene. Jeg har ikke *så* store føtter, men brede føde, så det var essensielt at de faktisk var den bredden de var reklamert for. De sto i tillegg mål, og jeg målte at de burde være mer enn store nok.

Da jeg fikk dem var de *smale*. Selv min venninne som overhodet ikke har problemer med å få ta i sko her i Norge (det er derfor jeg ofte må kjøpe fra utlandet) fikk store problemer med dem. Dette var i tillegg ballerinasko, så det var ikke akkurat snakk om pensko som kan være vanskelige å få på seg.

Endret av Yvonne
Gjest NozMonster
Skrevet

dette er IKKE kritikk rettet mot deg, for jeg har jo ikke sett hva du har kjøpt en gang......(frykter jeg kommer til å ikke helt bli forsått men...)

jeg har sett en del her som poster bilder av julegavene de har kjøpt

sååå billig på e-bay.. men er det egentlig om å gjøre å kjøpe billigst mulig julegaver? Jeg bare tenker at jeg ikke ville ha kjøpt billige gaver på e-bay til de jeg er så glad i.. (det finnes jo mye fint jpå e-bay, men jeg synes mange av julegavene som har blitt postet her skriker litt "billig fra nett" /"kjøpe gave for å kjøpe gave"... det er jo uhørt å ikke synes at det bare er tanken som teller, men jeg er så ærlig at jeg innrømmer at jeg faktisk ikke synes det...

• Liker 3
Skrevet

dette er IKKE kritikk rettet mot deg, for jeg har jo ikke sett hva du har kjøpt en gang......(frykter jeg kommer til å ikke helt bli forsått men...)

jeg har sett en del her som poster bilder av julegavene de har kjøpt

sååå billig på e-bay.. men er det egentlig om å gjøre å kjøpe billigst mulig julegaver? Jeg bare tenker at jeg ikke ville ha kjøpt billige gaver på e-bay til de jeg er så glad i.. (det finnes jo mye fint jpå e-bay, men jeg synes mange av julegavene som har blitt postet her skriker litt "billig fra nett" /"kjøpe gave for å kjøpe gave"... det er jo uhørt å ikke synes at det bare er tanken som teller, men jeg er så ærlig at jeg innrømmer at jeg faktisk ikke synes det...

Jo, jeg forstår veldig hva du skal frem til, og for å unngå det, har jeg sittet i mange timer på nettet for å finne ting som jeg egentlig skulle kjøpt i butikken, men som jeg ville finne på nettet, billig :) :)

her er noen eksempler:

http://www.ebay.com/itm/281002100300?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

http://www.ebay.com/itm/121001732529?var=420098884477&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&

_trksid=p3984.m1497.l2649

http://www.ebay.com/itm/370610257353?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...